Lieke blijft wel overeind hoor, vind ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is verbaal bijna beangstigend sterk.
Maar zaterdag ging het om een geplannd feestje en dit was een spontane aktie van BAN waar Huub niet eens bij was, ze zag de kans en deed het... Als Lieke het op een ander tijdstip zou doen zou het niet eens doeltreffend zijn en Lieke zou de kans krijgen om het te overleggen met Huub, nu niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..
Aan de andere kant is dat HET punt waar BAN denkt Lieke op te kunnen pakken, dat ontkracht ze (althans, dat was/is de bedoeling)
En weer laat Huub steken vallen zoals wel vaker de laatste weken. Zijn ego staat in de weg van het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub laat BEAN maar merken dat het je raakt.
Dan ben je echt geen winnaar meer.
Domme actie van Huub.
Brian is toch weer slim.
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das een moeilijke vraag, hoe moet ik 'um interpreteren?![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kan weer met een gerust hart topless door het leven.
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap doseert. Er moet natuurlijk wel iets of iemand zijn om aan te vallen. Voorlopig kijken ze allemaal stiekem tegen hem op. Dus.......voor hem geen reden om los te gaan. Hij komt wel weer een keer, maar ik ga er niet vanuit dat hij het weer zo vaak toepast als hij deed. Ik vind ook zonder zijn terror het een genot om zijn teksten te lezen, hem bezig te zien, hem bijna te horen nadenken, zijn strategie, zijn relatief hoog integer gehalte t.o.v de rest, etc, etc.
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...![]()
Zou me verbazen, ze is simpelweg niet sympathiek en/of onderhoudend genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Zeker weten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kan weer met een gerust hart topless door het leven.
Stop nu het nog kan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Moet nog komen (23 september dacht ik?).quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Nope, September pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan Huub zo hoog staan in de Popoll?
Ik (en met mij vele) vind Huub zijn houding de laatste tijd alleen maar walgelijk.
Ben het helemaal eens met je!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.
Ik snap hem nu ook niet. Waarom kan hij niet gewoon inzien dat dit puur speltechnisch was?
Toch jaloers?
De linker borst (haar rechter borst) lijkt wel 4 maten groter dan de andere borst. Heeft de dokter misschien een paar handschoentjes achter gelaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
na september, als het jaar voorbij is en bewoners niet meer gewisseld worden. Jaap heeft dan nog een paar maanden omdat hij ook eruit moet vanwege een vrouw (ik heb vrouwen altijd al duur gevonden maar dit kon wel eens een erg duur grapje voor Jaap worden). Hij gaat in deze korte periode proberen iedereen eruit te ranzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |