zou weer eens tijd worden, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En bij de volgende Popi Poll zal DGK in gaan grijpen en hem een heel eind laten zakken.
Dan gaat Huubje pas ECHT TV maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach toe zeg, een weerloos vogeltje. Lieke is nog in staat om een weerloos vogeltje naar de eeuwige jachtvelden te helpen. En de hele familie van dat vogeltje er achteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie van de fokkers, die nu aanwezig zijn stemmen nog op Huub?
Even een onderzoekje.
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:41 schreef noucky het volgende:
Lieke is stom steeds verantwoording af te moeten gaan leggen.
Lieke heeft veel troeven in handen en kan Huub helemaal kapot maken, gebruik die dan Lieke.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Morgen zou Annet Muller komen, de dame met de metalen braces om haar handen. Volgens mij verwar je die met de waarzegster; Japio had zijn 'feestje' met haar en z'n neef Piet Agoras - de konijnenfokker in Afrika.
Maar als Huub haar laat vallen staat ze er alleen voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.
Ze was net ook helemaal hyper. Alvast het verhaal tegen Jaap vertellen, daarna snel naar Huub toe om verantwoording aan hem af te leggen. Ze kruipt bijna voor hem. En dat snap ik gewoon niet van haar.
Lieke kan Huub makkelijk aan. Zowel verbaal, als fysiek. Eén goeie hoek van haar en hij ligt gestrekt.
Tja, dat krijg je als je verliefd en dus blind bent he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.
Ze was net ook helemaal hyper. Alvast het verhaal tegen Jaap vertellen, daarna snel naar Huub toe om verantwoording aan hem af te leggen. Ze kruipt bijna voor hem. En dat snap ik gewoon niet van haar.
Lieke kan Huub makkelijk aan. Zowel verbaal, als fysiek. Eén goeie hoek van haar en hij ligt gestrekt.
Genoteerd: Noucky zal NOOIT meer op Huub stemmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.
Vorige week 3 x op Jaap en 2 x op Brian.
Huub krijgt van mij NOOIT geen stem meer.
1. Huub laat haar niet vallen, hij heeft haar veel te hard nodigquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar als Huub haar laat vallen staat ze er alleen voor.
ach gossiequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.
Vorige week 3 x op Jaap en 2 x op Brian.
Huub krijgt van mij NOOIT geen stem meer.
Ach...dat zal wel met een sisser aflopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
Huppeltje van Ballenbak krijgt na DGK problemen met de achterban van alle bewoners....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |