Ja ik snap dat als je voor iemand wil zijn die goed met vrouwen omgaat dat je dan voor Brian kiest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:52 schreef koejoeloek het volgende:
huub is voor mij echt voorbij nu,, tja ben italiaans, zo gaje niet met vrouwen om, in mijn opzichtdusss ik ben qua mannen voor brian, qua vrouwen,,vind ik amanda nog wel lekker
al is ze erg makkelijk
Ik hoop het!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...dat zal wel met een sisser aflopen.
Hoop je dat of denk je dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
Huppeltje van Ballenbak krijgt na DGK problemen met de achterban van alle bewoners....
Het lachje van Jaap is alomtegenwoordig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Haunter het volgende:
Dat lachje van Jaap is aanstekelijk
Brian is ook niet goed, maar als ik moet kiezen tussen huub en brian, lijkt mij de keuze duidelijk. Mjah ze deugen beide nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja ik snap dat als je voor iemand wil zijn die goed met vrouwen omgaat dat je dan voor Brian kiest.![]()
Geen zinnig mens hoopt op ellende.quote:
heb je wel gelijk in en met lieke komt huub niet ver daarmee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Huub kan de media niet eens aan, hij is dan nog zwaarder onderde alcohol en we kunnen lezen in de roddelbladen dat hij voor de zoveelste keer is opgenomen in een verslavingskliniek.
Hoevaak lees je wel niet over popartiesten dat ze hun roem niet aan kunnen.
tis al gebeurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:59 schreef Meganog het volgende:
De minuut van Brian is weer begonnen.
Ik stem nog steeds op Huub ook al vind ik hem een arrogante tuinkabouter. Dit heeft te maken met het feit dat ik de rest nog erger vind. Huub irriteert me soms, maar schreeuwlelijk Natasja, sneaky engerd brrian, sletje amanda, in zijn eigen kots rollende jaap en over het paard getilde, en eeuwige eigen lippen likkende lieke irriteren me continu. En Erik, ach die valt me amper op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie van de fokkers, die nu aanwezig zijn stemmen nog op Huub?
Even een onderzoekje.
Ik kan mijn roem ook niet aan. Het is ook moeilijk....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Huub kan de media niet eens aan, hij is dan nog zwaarder onderde alcohol en we kunnen lezen in de roddelbladen dat hij voor de zoveelste keer is opgenomen in een verslavingskliniek.
Hoevaak lees je wel niet over popartiesten dat ze hun roem niet aan kunnen.
Ben jij verplicht om te stemmen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik stem nog steeds op Huub ook al vind ik hem een arrogante tuinkabouter. Dit heeft te maken met het feit dat ik de rest nog erger vind. Huub irriteert me soms, maar schreeuwlelijk Natasja, sneaky engerd brrian, sletje amanda, in zijn eigen kots rollende jaap en over het paard getilde, en eeuwige eigen lippen likkende lieke irriteren me continu. En Erik, ach die valt me amper op.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik kan mijn roem ook niet aan. Het is ook moeilijk....
Op de cap zie je Amanda's voeten .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, wat gebeurt er onder de dekens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |