Vind je?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gazastrook = Hamastan.
Bommen los!
Volgens mij niet groter dan de Peel.quote:
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij niet groter dan de Peel.
[afbeelding]
Van de zuidgrens naar de noordgrens in een uurtje rennen.
Zullen ze je ooit vertellen dat iets geen zak aan is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
http://www.oddpic.com/data/508/american-history-x-curb-job.gifquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:40 schreef sigme het volgende:
Môgge.
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgangquote:
Nog op?quote:
nee, ruim 1,5 uur te vroeg wakker geworden, alweer.quote:
scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Gabry het volgende:
Het is grappig om te zien dat mensen met een juridische baan of opleiding de juridische beginselen nooit laten varen in discussies. Zelf heb ik er ook een handje van.
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.quote:
Meeting in Eilat deze keer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee man, gewoon in Gaza City met groot bord met: "I tore up the Koran and I'm proud of it."quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Meeting in Eilat deze keer? [afbeelding]
Ik wil haar wel zien springen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef pberends het volgende:
http://www.withleather.com//ul/665-3.jpg
Een paaldanseres!
Je kan vaak aan reacties wel aardig aflezen wat hun achtergrond is. Zeker als je een user vaker voorbij ziet komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Bijna tijd om een weekendje te feesten in de modder.![]()
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
Wat een line-up. Gemiddelde leeftijd 40 plus? Bezoekers ook zeker, haha.
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.
klikkiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
Later, nu kantoor. Veel plezier!quote:
En ik vond je nog wel sympathiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
quote:Naakte 'inbreker' blijkt geheime minnaar
Uitgegeven: 15 juni 2007 10:55
Laatst gewijzigd: 15 juni 2007 12:05
DELFT - Een 38-jarige Delftenaar ontdekte donderdag een naakte jongeman in zijn slaapkamerkast. De man kwam onverwachts thuis, moest iets pakken uit zijn slaapkamer en hoorde een vreemd geluid in zijn kast.
ANP
De vermeende insluiper werd hardhandig beetgepakt en mishandeld. Later bleek dat de 17-jarige jongen het geheime liefje was van de dochter des huizes, zo liet de politie vrijdag weten.
De jongen had een stiekeme afspraak met zijn vriendinnetje. Zij werden in hun liefdesspel echter gestoord door de onverwachte thuiskomst van vader.
Kneuzingen
Na de confrontatie met de Delftenaar moest de jongen zich onder doktersbehandeling laten stellen vanwege kneuzingen over zijn hele lichaam. De politie hield niet de 'inbreker' aan, maar de vader.
(c) ANP
Sommige mensen kunnen zich niet eens meer in coma zuipen..quote:Man blijkt meer dan straalbezopen
Een 44-jarige man heeft de politie in zijn woonplaats voor een raadsel gesteld. Volgens de blaastest had hij eigenlijk dood moeten zijn...
Delirium
De man scoorde een alcoholpromillage van 3,6. "Normaal ben je met 2,5 promille al met een delirium van de wereld", aldus een politiewoordvoerder. De man was echter bij kennis; wat duidt op een flink drankprobleem.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Napalm het volgende:
zo. Nieuw baanaanbod op zak. Nice.
Nu tekenen en de oude baas teleurstellen.
Je had nog niet getekend toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Napalm het volgende:
mwoah, nog steeds geen overgeile blonde secetaresse voor mij alleen
Alleen dancing with homo's zou minder creatief zijn, voor de rest is hier weinig origineel aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Creativiteit kan hem niet ontzegd worden.
hoezo, ben je blond dan?quote:
De eerste tree in de ladder naar hoofdcommissaris voor Meki.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef Sidekick het volgende:
Lokhomo's.
Ja, maar niet overgeil en ook geen secretaresse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef Napalm het volgende:
hoezo, ben je blond dan?
quote:VS onderzocht mogelijkheden 'homobom'
Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft overwogen geld te steken in de ontwikkeling van een zogenoemde 'homobom'. Het 'wapen' had militairen van tegenstanders aan moeten zetten de liefde te bedrijven in plaats van oorlog te voeren.
Dat blijkt uit recent vrijgegeven documenten van het Pentagon. Het Wright Laboratorium van de Amerikaanse luchtmacht in Ohio vroeg in 1994 om 7,5 miljoen dollar om een hormonenbom te ontwikkelen waardoor vijandelijke soldaten homoseksueel zouden worden.
De onthulling heeft tot een golf aan reacties geleid. Het departement is op internet onderwerp van spot en satire maar ook onderwerp van scherpe kritiek geworden.
''Het verhaal geeft duidelijk aan welke verouderde ideeën er leven in het Pentagon over seksualiteit en over het verband tussen seksualiteit en het zijn van een goede soldaat'', aldus een politieke analist van de Universiteit van Californië. ''Veronderstellen dat iemand homo wordt als je hem met een chemisch middel besproeit is belachelijk. Veronderstellen dat als je van iemand een homo maakt hij een slechte soldaat wordt, is eveneens belachelijk.''
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik had ooit een lijstje gezien met van die vreemde suggesties. Een andere was dat ze veel scheten moesten laten geloof ik.quote:
Goed idee voor vanavond.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Autodidact het volgende:
Aha. Gisteren heb ik shoarma gegeten. Vettig, dat wel.
Moet je in een durum-pannekoek doen. Als je het dan opeet sijpelt het vet er van onderen uitquote:
Dit doet me denken aan met je zatte kop om 5u 's ochtends aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht de Shoarmatent binnenvallen, 2 van die dingen bestellen en dan na 1tje erachter komen dat je eigenlijk wel vol zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Moet je in een durum-pannekoek doen. Als je het dan opeet sijpelt het vet er van onderen uit.
Stond in dat lijstje ook niet iets met microwavestralen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik had ooit een lijstje gezien met van die vreemde suggesties. Een andere was dat ze veel scheten moesten laten geloof ik.
Met hoeveel te delen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Napalm het volgende:
mwoah, nog steeds geen overgeile blonde secetaresse voor mij alleen
Bron: RTLZquote:Kán de Opec de productie wel verhogen?
De olieprijs stijgt. Grote vraag is of de Opec de productie wel kan opvoeren.
Video: Zorgen om tekorten op de oliemarkt
Tekort
De olieprijs loopt op als gevolg van een stijgend tekort op de wereldoliemarkt. Volgens het Amerikaanse Ministerie van Energie was in het eerste kwartaal het tekort 1,5 miljoen vaten per dag op een totale productie van 85 miljoen vaten per dag.
Zorgen
De olieprijs (Brent) is opgelopen tot boven de 71 dollar per vat. Volgens beurscommentator Willem Middelkoop maken steeds meer handelaren en economen zich zorgen over het tekort op de oliemarkt.
Zomer
De grote vraag is de Opec-landen wel in staat zijn om hun productie op te voeren. Dat geldt zeker nu. In de zomermaanden ligt het verbruik wat hoger dan in de andere maanden.
Onmacht
De officiële versie van de Opec is dat de oliekraan is dichtgedraaid toen de olieprijs daalde tot circa 50 dollar. Steeds meer analisten vragen zich volgens Willem Middelkoop af de Opec geen rookgordijn heeft opgeworpen om te verhullen dat zij de deelnemende landen de productie niet kunnen opschroeven. Al twee jaar is de productie van de Opec ongeveer gelijk. Het lijkt er dus op dat de Opec problemen heeft om de productie structureel te verhogen.
Lokhoeren lijkt me dan makkelijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Autodidact het volgende:
Hmm, dat weet ik niet meer. Maar waarom zetten ze geen lokhomo's in in Irak?
Ruige nacht gehad?quote:
Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom flikkeren ze al die teringmarokkanen er eigenlijk niet uit? Een beetje hierheen komen, op mijn faciliteiten parasiteren en me de halve nacht wakker houden met hun relschopperij.
Godverdomme.
Ik zie het al, zo'n naieve linkse racker, wat een dhimmitude!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.
Kom jij mij ook gauw weer onderdrukken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.
Une marche verte?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie het al, zo'n naieve linkse racker, wat een dhimmitude!
De linkse media en de politiek-correcte gedankenpolizei hebben het weer voor het zeggen, ik hoor het alweer.
Wacht maar tot de vijfde colonne jouw bier komt opzuipen, jij ethnische minderheid in het roomblanke Groningen! Wat weet jij nu van onze lijdensweg?
Het wordt tijd dat Nederlanders OPSTAAN en een lange mars achter WILDERS (VZMH) gaan marcheren! Het is een kwestie van tijd, hoor je dat?!? Rahowa!!!!!!
Dar-es-Leiden? Is al gevallen aan de hordes oprukkende rifbewoners.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Leiden was het .. toch?
You bet. Al heb je nu vast geen lammetjes meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Une marche verte?
Ik durf mijn enclave niet uit, dat zal je begrijpen. Kom maar op je hakjes achter die lammetjes van me aan: "kusje! kusje! ". Stadsmeisje.
Jij begrijpt waar mijn pastiche van vuilspuiterij uit is opgebouwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Sidekick het volgende:
Racker? Transaction.
quote:Noord-Korea executeert mobiele bellers
Icoon BuitenlandsIn Noord-Korea even aan het thuisfront laten weten dat je wat later komt zit er niet in. Het regime in het streng-sommunistische land executeert steeds meer mensen die zich schuldig maken aan mobiel bellen. Het in bezit hebben van een GSM is in Noord-Korea streng verboden, want je kunt er namelijk informatie vanuit het buitenland mee verspreiden onder de bevolking. De regering houdt regelmatig massale executies om het 'schandelijke' gedrag in te dammen.
De telefoons worden dankzij Chinese smokkelaars het land binnengeloodst. Het is echter niet verwonderlijk dat de regeringsleiders een hekel hebben aan mobiel bellen. Het aantal mobiele telefoons lijkt een goede graadmeter te zijn voor de politieke situatie in een land. In landen waar meer dan 10 procent van de bevolking een mobiele telefoon in bezit heeft is de staatsvorm bijna altijd een democratie.
Indonesië is daar een goed voorbeeld van: de dictator Soeharto kwam daar in 1998 ten val nadat dat percentage werd gehaald. Het bezit van GSM's leidt tot extra communicatie en organisatie waardoor strenge regimes niet meer in staat zijn om hun machtbasis te beschermen.
Er glooit hoop voor de Noord-Koreaanse bevolking, want onder internationale druk zijn de openbare executies inmiddels teruggebracht van één keer per maand naar 'slechts' één keer in het kwartaal.
Dochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
You bet. Al heb je nu vast geen lammetjes meer.
Dat is alleen bij geit #666 natuurlijk, sukkel. 't Is lucifer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cool, de pupillen van een geit zijn fucking rechthoekig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is alleen bij geit #666 natuurlijk, sukkel. 't Is lucifer.
quote:Goats have horizontal slit-shaped pupils
Ik zag het. 't Gaat hard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nederlandse militair komt om door zelfmoordaanslag in Uruzgan
quote:
toch een nederlander op een handvol afghanen.quote:
hoe kan je nu mobiel bellen zonder zendmasten? Sateliettelefoons zijn veels te duur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een lichtend voorbeeld voor het Westen. Dat halfslachtig bekeuren van het bellen in de auto moet afgelopen zijn.
[..]
Kwestie van tijd; de eierstokken gaan rammelen en de studiefaalt. Ik zet je op mn shortlist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet overgeil en ook geen secretaresse.
Het openbaar vervoer heb ik al jaren tot no go area verklaard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Het (enige) voordeel van dagelijks met de auto een uur heen, een uur terug rijden is dat ik weer eens de radio aanheb. Op de heenweg radio 4 (op de terugweg niet; dan word ik er te slaperig van).
Een van de vele voordelen van met de trein een half uur heen en een half uur terug reizen, wat ik eenmaal per week doe, is dat ik weer eens een boek lees.
Vandaag heb ik Kafka bij me; in tweetalige uitgave. De Nederlandse versie had ik al eens gelezen, ik doe nu de originele variant. Wat een prachtige taal is het toch.
Ik had vorige week 't Gewone kapitalisme van Günter Wallraff gelezen, óver Duitsland. Ook leuk, de toestand van eind jaren '60/ begin jaren '70.
In vertaling, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |