Vind je?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gazastrook = Hamastan.
Bommen los!
Volgens mij niet groter dan de Peel.quote:
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij niet groter dan de Peel.
[afbeelding]
Van de zuidgrens naar de noordgrens in een uurtje rennen.
Zullen ze je ooit vertellen dat iets geen zak aan is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
http://www.oddpic.com/data/508/american-history-x-curb-job.gifquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:40 schreef sigme het volgende:
Môgge.
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgangquote:
Nog op?quote:
nee, ruim 1,5 uur te vroeg wakker geworden, alweer.quote:
scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Gabry het volgende:
Het is grappig om te zien dat mensen met een juridische baan of opleiding de juridische beginselen nooit laten varen in discussies. Zelf heb ik er ook een handje van.
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.quote:
Meeting in Eilat deze keer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee man, gewoon in Gaza City met groot bord met: "I tore up the Koran and I'm proud of it."quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Meeting in Eilat deze keer? [afbeelding]
Ik wil haar wel zien springen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef pberends het volgende:
http://www.withleather.com//ul/665-3.jpg
Een paaldanseres!
Je kan vaak aan reacties wel aardig aflezen wat hun achtergrond is. Zeker als je een user vaker voorbij ziet komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Bijna tijd om een weekendje te feesten in de modder.![]()
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
Wat een line-up. Gemiddelde leeftijd 40 plus? Bezoekers ook zeker, haha.
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.
klikkiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
Later, nu kantoor. Veel plezier!quote:
En ik vond je nog wel sympathiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
quote:Naakte 'inbreker' blijkt geheime minnaar
Uitgegeven: 15 juni 2007 10:55
Laatst gewijzigd: 15 juni 2007 12:05
DELFT - Een 38-jarige Delftenaar ontdekte donderdag een naakte jongeman in zijn slaapkamerkast. De man kwam onverwachts thuis, moest iets pakken uit zijn slaapkamer en hoorde een vreemd geluid in zijn kast.
ANP
De vermeende insluiper werd hardhandig beetgepakt en mishandeld. Later bleek dat de 17-jarige jongen het geheime liefje was van de dochter des huizes, zo liet de politie vrijdag weten.
De jongen had een stiekeme afspraak met zijn vriendinnetje. Zij werden in hun liefdesspel echter gestoord door de onverwachte thuiskomst van vader.
Kneuzingen
Na de confrontatie met de Delftenaar moest de jongen zich onder doktersbehandeling laten stellen vanwege kneuzingen over zijn hele lichaam. De politie hield niet de 'inbreker' aan, maar de vader.
(c) ANP
Sommige mensen kunnen zich niet eens meer in coma zuipen..quote:Man blijkt meer dan straalbezopen
Een 44-jarige man heeft de politie in zijn woonplaats voor een raadsel gesteld. Volgens de blaastest had hij eigenlijk dood moeten zijn...
Delirium
De man scoorde een alcoholpromillage van 3,6. "Normaal ben je met 2,5 promille al met een delirium van de wereld", aldus een politiewoordvoerder. De man was echter bij kennis; wat duidt op een flink drankprobleem.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Napalm het volgende:
zo. Nieuw baanaanbod op zak. Nice.
Nu tekenen en de oude baas teleurstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |