http://www.oddpic.com/data/508/american-history-x-curb-job.gifquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:40 schreef sigme het volgende:
Môgge.
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgangquote:
Nog op?quote:
nee, ruim 1,5 uur te vroeg wakker geworden, alweer.quote:
scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Gabry het volgende:
Het is grappig om te zien dat mensen met een juridische baan of opleiding de juridische beginselen nooit laten varen in discussies. Zelf heb ik er ook een handje van.
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.quote:
Meeting in Eilat deze keer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
Nee man, gewoon in Gaza City met groot bord met: "I tore up the Koran and I'm proud of it."quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Meeting in Eilat deze keer? [afbeelding]
Ik wil haar wel zien springen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef pberends het volgende:
http://www.withleather.com//ul/665-3.jpg
Een paaldanseres!
Je kan vaak aan reacties wel aardig aflezen wat hun achtergrond is. Zeker als je een user vaker voorbij ziet komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Bijna tijd om een weekendje te feesten in de modder.![]()
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
Wat een line-up. Gemiddelde leeftijd 40 plus? Bezoekers ook zeker, haha.
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
Suicidal tendencies heb ik volgens mij ooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |