Vind je?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gazastrook = Hamastan.
Bommen los!
Volgens mij niet groter dan de Peel.quote:
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij niet groter dan de Peel.
[afbeelding]
Van de zuidgrens naar de noordgrens in een uurtje rennen.
Zullen ze je ooit vertellen dat iets geen zak aan is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we nova mogen geloven dan wordt het een zeer hete zomer in de buurt of in Israel.
http://www.oddpic.com/data/508/american-history-x-curb-job.gifquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:40 schreef sigme het volgende:
Môgge.
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgangquote:
Nog op?quote:
nee, ruim 1,5 uur te vroeg wakker geworden, alweer.quote:
scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Gabry het volgende:
Het is grappig om te zien dat mensen met een juridische baan of opleiding de juridische beginselen nooit laten varen in discussies. Zelf heb ik er ook een handje van.
Nee, ik doelde meer op dat ze die standpunten altijd verdedigen. Dat lijkt me een goed voorbeeld van indoctrinatie.quote:
Meeting in Eilat deze keer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |