klikkiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:15 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jezusgristus, drie lulletjes rozenwater op een rij anno 2007, wat een afgang![]()
Later, nu kantoor. Veel plezier!quote:
En ik vond je nog wel sympathiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Iron Maiden, Ozzy, Motorhead, Megadeth, Korn...![]()
quote:Naakte 'inbreker' blijkt geheime minnaar
Uitgegeven: 15 juni 2007 10:55
Laatst gewijzigd: 15 juni 2007 12:05
DELFT - Een 38-jarige Delftenaar ontdekte donderdag een naakte jongeman in zijn slaapkamerkast. De man kwam onverwachts thuis, moest iets pakken uit zijn slaapkamer en hoorde een vreemd geluid in zijn kast.
ANP
De vermeende insluiper werd hardhandig beetgepakt en mishandeld. Later bleek dat de 17-jarige jongen het geheime liefje was van de dochter des huizes, zo liet de politie vrijdag weten.
De jongen had een stiekeme afspraak met zijn vriendinnetje. Zij werden in hun liefdesspel echter gestoord door de onverwachte thuiskomst van vader.
Kneuzingen
Na de confrontatie met de Delftenaar moest de jongen zich onder doktersbehandeling laten stellen vanwege kneuzingen over zijn hele lichaam. De politie hield niet de 'inbreker' aan, maar de vader.
(c) ANP
Sommige mensen kunnen zich niet eens meer in coma zuipen..quote:Man blijkt meer dan straalbezopen
Een 44-jarige man heeft de politie in zijn woonplaats voor een raadsel gesteld. Volgens de blaastest had hij eigenlijk dood moeten zijn...
Delirium
De man scoorde een alcoholpromillage van 3,6. "Normaal ben je met 2,5 promille al met een delirium van de wereld", aldus een politiewoordvoerder. De man was echter bij kennis; wat duidt op een flink drankprobleem.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Napalm het volgende:
zo. Nieuw baanaanbod op zak. Nice.
Nu tekenen en de oude baas teleurstellen.
Je had nog niet getekend toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Napalm het volgende:
mwoah, nog steeds geen overgeile blonde secetaresse voor mij alleen
Alleen dancing with homo's zou minder creatief zijn, voor de rest is hier weinig origineel aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Creativiteit kan hem niet ontzegd worden.
hoezo, ben je blond dan?quote:
De eerste tree in de ladder naar hoofdcommissaris voor Meki.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef Sidekick het volgende:
Lokhomo's.
Ja, maar niet overgeil en ook geen secretaresse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef Napalm het volgende:
hoezo, ben je blond dan?
quote:VS onderzocht mogelijkheden 'homobom'
Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft overwogen geld te steken in de ontwikkeling van een zogenoemde 'homobom'. Het 'wapen' had militairen van tegenstanders aan moeten zetten de liefde te bedrijven in plaats van oorlog te voeren.
Dat blijkt uit recent vrijgegeven documenten van het Pentagon. Het Wright Laboratorium van de Amerikaanse luchtmacht in Ohio vroeg in 1994 om 7,5 miljoen dollar om een hormonenbom te ontwikkelen waardoor vijandelijke soldaten homoseksueel zouden worden.
De onthulling heeft tot een golf aan reacties geleid. Het departement is op internet onderwerp van spot en satire maar ook onderwerp van scherpe kritiek geworden.
''Het verhaal geeft duidelijk aan welke verouderde ideeën er leven in het Pentagon over seksualiteit en over het verband tussen seksualiteit en het zijn van een goede soldaat'', aldus een politieke analist van de Universiteit van Californië. ''Veronderstellen dat iemand homo wordt als je hem met een chemisch middel besproeit is belachelijk. Veronderstellen dat als je van iemand een homo maakt hij een slechte soldaat wordt, is eveneens belachelijk.''
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik had ooit een lijstje gezien met van die vreemde suggesties. Een andere was dat ze veel scheten moesten laten geloof ik.quote:
Goed idee voor vanavond.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Autodidact het volgende:
Aha. Gisteren heb ik shoarma gegeten. Vettig, dat wel.
Moet je in een durum-pannekoek doen. Als je het dan opeet sijpelt het vet er van onderen uitquote:
Dit doet me denken aan met je zatte kop om 5u 's ochtends aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht de Shoarmatent binnenvallen, 2 van die dingen bestellen en dan na 1tje erachter komen dat je eigenlijk wel vol zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Moet je in een durum-pannekoek doen. Als je het dan opeet sijpelt het vet er van onderen uit.
Stond in dat lijstje ook niet iets met microwavestralen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik had ooit een lijstje gezien met van die vreemde suggesties. Een andere was dat ze veel scheten moesten laten geloof ik.
Met hoeveel te delen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Napalm het volgende:
mwoah, nog steeds geen overgeile blonde secetaresse voor mij alleen
Bron: RTLZquote:Kán de Opec de productie wel verhogen?
De olieprijs stijgt. Grote vraag is of de Opec de productie wel kan opvoeren.
Video: Zorgen om tekorten op de oliemarkt
Tekort
De olieprijs loopt op als gevolg van een stijgend tekort op de wereldoliemarkt. Volgens het Amerikaanse Ministerie van Energie was in het eerste kwartaal het tekort 1,5 miljoen vaten per dag op een totale productie van 85 miljoen vaten per dag.
Zorgen
De olieprijs (Brent) is opgelopen tot boven de 71 dollar per vat. Volgens beurscommentator Willem Middelkoop maken steeds meer handelaren en economen zich zorgen over het tekort op de oliemarkt.
Zomer
De grote vraag is de Opec-landen wel in staat zijn om hun productie op te voeren. Dat geldt zeker nu. In de zomermaanden ligt het verbruik wat hoger dan in de andere maanden.
Onmacht
De officiële versie van de Opec is dat de oliekraan is dichtgedraaid toen de olieprijs daalde tot circa 50 dollar. Steeds meer analisten vragen zich volgens Willem Middelkoop af de Opec geen rookgordijn heeft opgeworpen om te verhullen dat zij de deelnemende landen de productie niet kunnen opschroeven. Al twee jaar is de productie van de Opec ongeveer gelijk. Het lijkt er dus op dat de Opec problemen heeft om de productie structureel te verhogen.
Lokhoeren lijkt me dan makkelijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Autodidact het volgende:
Hmm, dat weet ik niet meer. Maar waarom zetten ze geen lokhomo's in in Irak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |