Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom flikkeren ze al die teringmarokkanen er eigenlijk niet uit? Een beetje hierheen komen, op mijn faciliteiten parasiteren en me de halve nacht wakker houden met hun relschopperij.
Godverdomme.
Ik zie het al, zo'n naieve linkse racker, wat een dhimmitude!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.
Kom jij mij ook gauw weer onderdrukken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ze genood zijn, en bovendien best leuk om te zien, en aardig & welbespraakt. Bijvoorbeeld.
Une marche verte?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie het al, zo'n naieve linkse racker, wat een dhimmitude!
De linkse media en de politiek-correcte gedankenpolizei hebben het weer voor het zeggen, ik hoor het alweer.
Wacht maar tot de vijfde colonne jouw bier komt opzuipen, jij ethnische minderheid in het roomblanke Groningen! Wat weet jij nu van onze lijdensweg?
Het wordt tijd dat Nederlanders OPSTAAN en een lange mars achter WILDERS (VZMH) gaan marcheren! Het is een kwestie van tijd, hoor je dat?!? Rahowa!!!!!!
Dar-es-Leiden? Is al gevallen aan de hordes oprukkende rifbewoners.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Leiden was het .. toch?
You bet. Al heb je nu vast geen lammetjes meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Une marche verte?
Ik durf mijn enclave niet uit, dat zal je begrijpen. Kom maar op je hakjes achter die lammetjes van me aan: "kusje! kusje! ". Stadsmeisje.
Jij begrijpt waar mijn pastiche van vuilspuiterij uit is opgebouwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Sidekick het volgende:
Racker? Transaction.
quote:Noord-Korea executeert mobiele bellers
Icoon BuitenlandsIn Noord-Korea even aan het thuisfront laten weten dat je wat later komt zit er niet in. Het regime in het streng-sommunistische land executeert steeds meer mensen die zich schuldig maken aan mobiel bellen. Het in bezit hebben van een GSM is in Noord-Korea streng verboden, want je kunt er namelijk informatie vanuit het buitenland mee verspreiden onder de bevolking. De regering houdt regelmatig massale executies om het 'schandelijke' gedrag in te dammen.
De telefoons worden dankzij Chinese smokkelaars het land binnengeloodst. Het is echter niet verwonderlijk dat de regeringsleiders een hekel hebben aan mobiel bellen. Het aantal mobiele telefoons lijkt een goede graadmeter te zijn voor de politieke situatie in een land. In landen waar meer dan 10 procent van de bevolking een mobiele telefoon in bezit heeft is de staatsvorm bijna altijd een democratie.
Indonesië is daar een goed voorbeeld van: de dictator Soeharto kwam daar in 1998 ten val nadat dat percentage werd gehaald. Het bezit van GSM's leidt tot extra communicatie en organisatie waardoor strenge regimes niet meer in staat zijn om hun machtbasis te beschermen.
Er glooit hoop voor de Noord-Koreaanse bevolking, want onder internationale druk zijn de openbare executies inmiddels teruggebracht van één keer per maand naar 'slechts' één keer in het kwartaal.
Dochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
You bet. Al heb je nu vast geen lammetjes meer.
Dat is alleen bij geit #666 natuurlijk, sukkel. 't Is lucifer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cool, de pupillen van een geit zijn fucking rechthoekig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is alleen bij geit #666 natuurlijk, sukkel. 't Is lucifer.
quote:Goats have horizontal slit-shaped pupils
Ik zag het. 't Gaat hard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nederlandse militair komt om door zelfmoordaanslag in Uruzgan
quote:
toch een nederlander op een handvol afghanen.quote:
hoe kan je nu mobiel bellen zonder zendmasten? Sateliettelefoons zijn veels te duur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een lichtend voorbeeld voor het Westen. Dat halfslachtig bekeuren van het bellen in de auto moet afgelopen zijn.
[..]
Kwestie van tijd; de eierstokken gaan rammelen en de studiefaalt. Ik zet je op mn shortlist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet overgeil en ook geen secretaresse.
Het openbaar vervoer heb ik al jaren tot no go area verklaard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Het (enige) voordeel van dagelijks met de auto een uur heen, een uur terug rijden is dat ik weer eens de radio aanheb. Op de heenweg radio 4 (op de terugweg niet; dan word ik er te slaperig van).
Een van de vele voordelen van met de trein een half uur heen en een half uur terug reizen, wat ik eenmaal per week doe, is dat ik weer eens een boek lees.
Vandaag heb ik Kafka bij me; in tweetalige uitgave. De Nederlandse versie had ik al eens gelezen, ik doe nu de originele variant. Wat een prachtige taal is het toch.
Ik had vorige week 't Gewone kapitalisme van Günter Wallraff gelezen, óver Duitsland. Ook leuk, de toestand van eind jaren '60/ begin jaren '70.
In vertaling, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |