Normaal ga ik meestal naar het Valkhof, dit jaar zit ik 3 weken in Venetië, ook niet verkeerd maar ik denk dat ik de zomerfeesten wel ga missenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
dankjewel heb er best wat tijd in zittenhopen dat het een reeks wordt
en feesten is ook leuk natuurlijk.. waar ga je stappen
40 militair. Dus 44 gemiddeld ong..?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
bepakt..? met dat weer.. en de 50 of 40
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef buachaille het volgende:
Ik heb zes keer de 4-daagse gelopen en, hoewel het bijzonder prettig was, er spijt van als haren op mijn hoofd. Er heb er een nogal exentriek looptje aan over gehouden (volgens mensen die mij op straat zien lopen) en een levenslange anale gefixeerdheid omdat je 50 km lang door het grote aantal wandelaars tegen de reet van je voorganger loopt aan te kijken.![]()
![]()
http://www.4daagse.nl/index.asp?pagina=onderzoekhopmanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Welke meet-pillen?
ik slaap bij mn tante die woont dicht bij de startquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Sjeen het volgende:
Vraagje aan de lopers
Waar slapen jullie tijdens de Vierdaagse? En lopen jullie alleen of in groepsverband?
Wij slapen in een schoolgebouw in Meijhorst (gezellige wijk). Ik loop met de Brandweer Zuid Limburg, althans ik loop alleen, maar word door hen verzorgd
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Vorige jaar geprobeerd om 'm voor de zevende keer uit te lopen, dit jaar weer een poging... De eerste dag ging vorig jaar overigens vlekkeloos![]()
Thanksquote:
Wij maken altijd vier dagen feest en lopen 4 dagen!! Meestal to 1 uur savonds in de kroeg en dan de volgende dag weer 40 km lopen!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Goede OP!
Jammer dat ik hem nooit zal mee lopen, ik ga toch echt liever 7 dagen feesten dan 4 dagen lopen.![]()
Maar voor de lopers: R E S P E C T
hoe liep het op de dijk?quote:
Eigenlijk heel lekker... Het waaide aardig en er was meer ruimte dan vorig jaar. Het was ook niet zo angstaanjagend stil gelukkigquote:
ruimte is er normaal ook wel, mits je voor de hele grote massa meute blijft. Ik heb in 2004 de eerste dag zolang mogelijk gelopen zonder te rusten. en zo kwam ik voor de meute die dijk op en dan loop je lekker de dag uit. in 2002 liep ik in de meute en toen kon je niet fatsoenljk lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eigenlijk heel lekker... Het waaide aardig en er was meer ruimte dan vorig jaar. Het was ook niet zo angstaanjagend stil gelukkig
Er vrij vooraan op de dijk een waterpunt van Vitens, perfect verzorgd. En in Elst stonden mensen op hun oprit met een hele grote tafel vol flesjes water, zomaar voor niks. Echt top![]()
Ik heb een hele goede eerste dag gehad in elk geval!
Blijven bewegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Sjobber het volgende:
4:20 gestart en 13:20 was ik binnen en het lopen ging eigenlijk vrij gemakkelijk.
Maar dan komt het he... terug fietsen naar huis en nog even langs de AHXL. Nou toen liep ik niet meer lekker. Al me spieren vol en stijf, dus ik even bijkomen vandaag.
Heb het overigens gedaan op 6 liter water, 1 bekertje appelsap, 3 boterhammen met hagelslag, 1 komkommer en een broodje kaas.
En heb ik er morgen zin in? Neeecht die mensenmassa... het loopt echt alleen maar voor je voeten :S
Hm, als ehbo'er zou ik zeggen: koelen? Het klinkt als verzwikken, namelijk. Maar als je deze blessure vaker hebt gehad, weet je zelf mss het beste wat te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:44 schreef Sjobber het volgende:
Ja... ik lees het nu pas. Wel een waardevolle tip lijkt mij zo.
Maar ik weet nog niet of ik morgen wel ga starten. Ondanks dat ik vandaag maar 8:15u onderweg ben geweest heeft deze dag mij een blessure opgeleverd.
En dat al na een kleine 25km. Kon op dat moment mijn enkel nauwelijks meer bewegen waardoor ik anders ben (moest) gaan lopen met andere gevolgen van dien (blaar)
Deze blessure loop ik vaker op, vooral tijdens het hardlopen. Gaat altijd wel over als ik paar dagen rust neem. Het voelt iig aan alsof het bot verkeerd is gaan staan waardoor er een hindernis ontstaat voor het doen scharnieren van het geheel.
dat moet je dus niet doen.., zo vroeg al gaan denken. die fout heb ik ook gemaakt vooral dat eerste lange stuk door nijmegen zelf heen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef Sjeen het volgende:
Ook ik heb een hekel aan de tweede dag en dat had zich al vroeg in mijn koppie genesteld. Ondanks het feit dat ik fysiek eigenlijk best goed liep... Uiteindelijk twee blaren, op beide hakken. Een hele kleine links en een grotere rechts. Maar ach, dadelijk afplakken en dan even lekker masseren en mijn bed in. Morgen weer een dag![]()
Heb er vanmiddag wat middelen opgedaan ter versnelling van het herstel. Daarbij ook aspirines genomen. Maar het helpt tot dusver nog niet echt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, als ehbo'er zou ik zeggen: koelen? Het klinkt als verzwikken, namelijk. Maar als je deze blessure vaker hebt gehad, weet je zelf mss het beste wat te doen.
Helpt hooghouden? Dan kan ik de tip geven om vanavond bij het slapen je matras achter te verhogen met een deken/kussen eronder! Dat hielp mij bij het tegengaan van 's ochtends nog steeds dikke voeten...
fietsend is het beter jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Sally het volgende:
Ik leef met iedereen die nu loopt mee!![]()
Zevenheuvelenweg is niet altijd even leuk
Sjobber, ik ben benieuwd of je nog loopt, nu!
Het was meer een idee als dat je enkel goed zou doen. Maar jij kent je enkel en deze blessure het best!
Mss een ehbo-post aanschieten vandaag?
Mss wel, moet ik wel gaan trainen... Ik woon wel gunstig vanuit Arnhem-Zuid, mss nog mogelijkheden voor logies bij mij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef WEST het volgende:
[..]
fietsend is het beter ja![]()
@sally doe je volgend jaar ook mee? volgens mij hoorde ik Atreidez en Sanger over dat ze hem willem lopen![]()
Goed man!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:19 schreef Sjobber het volgende:
Oh, ik heb vandaag meegelopen. Mezelf kennende...
Ik lag op bed toen ik rond 3:45 wakker werd. En ik had zoiets van... ja heej luister eens, zo ga je niet opgeven jongen.
Dus ik op de fiets om 4:23 bij de start. Eerste meters belachelijk langzaam, maar nog altijd veul mensen die langzamer gingen dan mij. Dus dat gaf moed. Maar wat is 50km lang als je pijn hebt... Vooral die heuvels deden het hem. Niet dat ik normaal zo een moeite ermee heb, maar gezien dat dat voor de enkel nogal belastend is... Gelukkig ben je op de terugweg en hoe dan ook moet je terug naar Nijmegen, dus dat kwam mooi uit
Maar atm heb ik meer last van me linker enkel dan me rechter... wat wel raar is gezien het normaal alleen derechter was ><
Laatste paar meters rustig aan gedaan, maar dan begin je dus extreem die blaar van gisteren te voelen. Al met al 8:30u over gedaan vandaag en me enkel... het was te doen.
Maar... nu nog 1 keer 50 en ik heb me kruisje!
Ben nu overigens de kalium bommen aan het proberen![]()
Ik was om drie uur binnen, ging lekker vandaag. Overigens heb ik er ook nog nooit 7 geteldquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef Hubs het volgende:
En ook ik ben vandaag weer gewoon binnen gekomen na een heerlijke dag lopen. De benen waren goed dus was om half 3 al binnen. Die heuvels stellen eigenlijk niks voor en ik ben er nu al een aantal keer geweest maar kom met tellen nooit verder dan 5. Hebben jullie er wel 7 getelt? Heb nu wel een blaar op mijn linkervoet maar zolang ik die niet voel mag hij lekker blijven zitten.
Nu alleen morgen nog maar die dag loop je desnoods op karakter uit.
Ik wel... In 2003 en 2004!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was om drie uur binnen, ging lekker vandaag. Overigens heb ik er ook nog nooit 7 geteld
Hey! Je hebt het gehaald!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:27 schreef Sjobber het volgende:
Man... vandaag ook maar gestart, maar wat een ramp.
Eerste stuk met me 'groepje' meegelopen op traag tempo. Maar na de Hatertse Brug had ik zoiets van, ja ik kan niet blijven inhouden.
Dus toen er maar vandoor gegaan, maar wat duurde het lang tot die aanleg brug van het leger zeg. En toen hoorde ik, ja nog 7 km. Najah bleek een stuk langer te zijn. Dus goed concentratie erbij houden om de pijn te verdragen en op de automatische piloot door te stappen.
Majah ik heb het schijnbaar gehaald en gelukkig ook voor die hoosbui. Maar dan zit je op de fiets terug naar huis en dan begint die zooi naar beneden te komen.
Ik niet helemaal op voorbereid dus ook helemaal doorweekt, zelfs tot in mijn schoenen. Maar kan me voorstellen dat dit ontzettend kut is voor diegenen die nog aan het lopen zijn.
Was ook nog een gozer die ging jonglerend over het ponton heen... en toen nog 3 km door ofzo. Respect opzich
het zijn mietjes als ze niet mee gaan doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss wel, moet ik wel gaan trainen... Ik woon wel gunstig vanuit Arnhem-Zuid, mss nog mogelijkheden voor logies bij mij?
Sanger had het volgens mij over een avondvierdaagseNiet DE 4-Daagse van Nijmegen
Ikke lekker de 40quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef WEST het volgende:
[..]
het zijn mietjes als ze niet mee gaan doen![]()
gewoon lekker trainen en dan gezellig de 50 mee doen![]()
hehehequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:37 schreef WEST het volgende:
[..]
hehehe
bij de 50 km lopen ze dan de 1e dag vlak bij jou langs?
Sjeen loopt mss 40??? *vrouw enzo*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:57 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Nadat ik de vierdaagse 2 jaar geleden (30km) en vorig jaar had uitgelopen, ben ik dit jaar voor het echte werk gegaan. En gelukkig met succes. En alhoewel ik het wel zo ongeveer had verwacht, viel het me toch wel wat tegen. De laatste 15 kilometers heb je gewoon echt geen zin meer en dat in combinatie met weinig slaap. Hoeveel uur slapen jullie ongeveer tijdens de vierdaagse? Ik ongeveer tussen de 5 en 6 uur. Als ik weer mee ga doen dan ben ik toch van plan om iets eerder naar bed te gaan.
Ik zie trouwens op de site van Sjeen dat ze 2 dagen na 6 uur van start is gegaan. Is hier een bepaalde limiet voor? Ik dacht namelijk dat je je na ongeveer 4.45 niet meer van start mocht gaan.
Oh ja, stom. Ging er vanuit dat ze 50 liep.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Sjeen loopt mss 40??? *vrouw enzo*
Ik mag ook 40 lopen![]()
nee dan niet hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Maar als ik meeloop, zie ik het natuurlijk niet, hè...
Nee, 50 is mij, ongetraind toch echt wat teveel van het goedequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:39 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Oh ja, stom. Ging er vanuit dat ze 50 liep.
mij ook.. maar wonderbaarlijk genoeg is het toch gelukt een mooie prestatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, 50 is mij, ongetraind toch echt wat teveel van het goede
Mag ik je nog wat zeggen over je verkrampte spieren? Want ik heb in dit bericht wat tips gegeven, die mogelijk kramp een beetje minder kunnen laten zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef De_Brok het volgende:
Helaas ben ik dit jaar uitgevallen op de 2e dag. M'n benen totaal verkrampt en ik kreeg ze dan ook niet meer van de grond :S. Nu moet ik volgend jaar wéér gaan proberen te 10 vol te maken... Dan miss toch maar eens trainen
Iedereen die em wel heeft uitgelopen natuurlijk gefeliciteerd!
<knipje>
Ja, tomaten heb ik dan wel niet op, maar wel isostartpoeder in m'n drinken en extran. Water heb ik alleen gedronken als er nix anders was. Daar heb je eigenlijk geen drol aan, dat neemt je lichaam bijna niet op. Helemaal met (een beetje) warm weer niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag ik je nog wat zeggen over je verkrampte spieren? Want ik heb in dit bericht wat tips gegeven, die mogelijk kramp een beetje minder kunnen laten zijn
En iets trainen kan geen kwaad![]()
Volgend jaar meer succes gewenst en moglijk ben ik er dan ook weer!
Goed van t poeder in je waterquote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Ja, tomaten heb ik dan wel niet op, maar wel isostartpoeder in m'n drinken en extran. Water heb ik alleen gedronken als er nix anders was. Daar heb je eigenlijk geen drol aan, dat neemt je lichaam bijna niet op. Helemaal met (een beetje) warm weer niet.
Neem een paraplu meequote:Op zondag 22 juli 2007 08:57 schreef nixxx het volgende:
lekker de 40 bepakt gelopen afgelopen week, op een paar blaartjes na geen problemen, elke dag vroeg gaan slapen en vrijdag gefeest.
grootste klacht: al die mensen die in de weg lopen
Volgend jaar weer, er moet een kroontje op dat dng!
Grootste klacht, mensen met paraplu... ze nemen veel te veel ruimte in beslag en met regen druppelen ze in je nekquote:Op zondag 22 juli 2007 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem een paraplu mee
Te gebruiken bij:regen; zon; wind; dikke handen; mensen!
En die 2e heb ik ook gelopen "om het kroontje"(in 2004
)
Ook weer waar, Sjeen!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Grootste klacht, mensen met paraplu... ze nemen veel te veel ruimte in beslag en met regen druppelen ze in je nek
De allerbeste actie om relatief prettig over de Via Gladiola te gaan (wel heel aso tov van de andere wandelaarsquote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook weer waar, Sjeen!
Maar met een opgevouwen plu mep je heel wat mensen voor je neus vandaan!!
* Sally denkt aan de Van Welderenstraat en Via Gladiola![]()
jup, zo kwamen wij ook binnen, drie breed, 4 diepquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De allerbeste actie om relatief prettig over de Via Gladiola te gaan (wel heel aso tov van de andere wandelaars) is nog altijd in groepsverband binnen lopen...
Dit jaar heb ik dat voor het eerst in 7 (en 1/4) 4daagse niet kunnen doen...
of gewoon wat sneller te lopen zodat je voor de meute uit bentquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De allerbeste actie om relatief prettig over de Via Gladiola te gaan (wel heel aso tov van de andere wandelaars) is nog altijd in groepsverband binnen lopen...
Dit jaar heb ik dat voor het eerst in 7 (en 1/4) 4daagse niet kunnen doen...
40quote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Slaw het volgende:
Hoeveel km liep je nectarientje?
Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Slaw het volgende:
Wanneer start de inschrijving voor volgend jaar?
Hoeveel train je meestal?
ik ga volgend jaar ookquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.
En trainen, dit jaar eigenlijk nietMaar de vorige keer ben ik rond februari begonnen met 1 keer per week een tocht van rond de 25 km. Avondvierdaagses in de buurt meepikken voor een beetje ritme en verder gewoon lekker doen
![]()
Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef nixxx het volgende:
ik ga volgend jaar ookdit jaar ook begin van het jaar begonnen met trainen.. eerst 25-ers en daarna 35-40 duinenmars in den haag en als hoogtepunt van voorbereiding, diekirch in luxemburg, 2x40 door de heuvels, lekker zwaar
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.luquote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?
mmz ideetje voor volgend jaar dusquote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef nixxx het volgende:
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.lu
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz ideetje voor volgend jaar dusGoede organisatie? En waar heb je geslapen?
Count me in! Ik heb even gesnuffeld en ik ga eens kijken of ik slachtoffers mee kan krijgen volgend jaar!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef nixxx het volgende:
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.
dan staat het fout op de wikiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het Vierdaagsekruis is geen Koninklijke Onderscheiding, maar een Koninklijk erkende onderscheiding. Een groot verschil.
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef WEST het volgende:
mijn planning is nog niet rond wat trainings arbeid, maar ik ga half januari een begin maken trainen elk weekend een stukje van 10 km lopen en dan in februari wat meer en langer en zo de opbouw
Dat is net even een leuk stukje extra inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).
En als ik me goed herinner, zit je nog niet eens zo gek met wat je noemt!
* Sally gaat ook maar eens wat "proberen" voor volgend jaar!
Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk, mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
normaal rij ik mee met iemand maar als ik nu eens ga lopen loop ik elke dag wel 18 km (9 heen en 9 terug) maar ik moet ff zien want je moet ook langere afstanden doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).
En als ik me goed herinner, zit je nog niet eens zo gek met wat je noemt!
* Sally gaat ook maar eens wat "proberen" voor volgend jaar!
Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk, mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
kan Fok! geen t-shirts beschikbaar stellen voor de mensen die lopen?
genoeg TV en foto's worden er gemaakt![]()
T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nlquote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...
Is natuurlijk WEL een tip! Mooi reclame voor Fok!.nl(en 't liefst natuurlijk voor SPORT.fok.nl
![]()
)
gewoon van werk naar huisquote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
Hey, gooi je je petje aan de wilgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef WEST het volgende:
[..]
T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nl![]()
De NS heeft een paar leuke wandeltochten waarbij begin- en eindpunt (bijna) altijd een station zijn! Routes/tochten staan op ns.nl en je kan ze ook op de stations afhalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
Idee? NS-wandelingen! Die zijn van station naar station, lekker met de trein ergens heen (of je auto bij een station), je loopt een stuk en je komt altijd wel weer op je beginstation uit (met de trein)!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Liebchen, I don't give a fuck... en de anderen die de 4daagse gelopen hebben ook niet, lijkt me. Je loopt niet voor de koningin, maar voor jezelfquote:Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het verschil zit hem er in dat een Koninklijke Onderscheiding door de kroon wordt toegekend. Dat is hier niet het geval.
5-7 km/uquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Slaw het volgende:
Ik woon ongeveer 25 km van mijn werk -dat kan wel maar is wel lang - wat is de gemiddelde wandelsnelheid eigenlijk? 5 km/h?
zoiets ja inclusief pauze.. dus dat lijkt me niet echt geschikt om lopend naar je werk te gaan.. misschien wel leuk om eens vrijdagmiddag een keer vrij te nemen en naar huis te lopenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Slaw het volgende:
Ik woon ongeveer 25 km van mijn werk -dat kan wel maar is wel lang - wat is de gemiddelde wandelsnelheid eigenlijk? 5 km/h?
nee hoorquote:
Dan ben ik je nog voorbij gelopen. Iig, heb 2 vrouwen met van die dingen rond zien lopen...quote:Op zondag 22 juli 2007 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik met mijn beste vriendin gelopen (voor de liefhebbers, wij waren de malloten met duivelshoorntjes)
Woei! Grote kans dat wij dat waren!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Sjobber het volgende:
Dan ben ik je nog voorbij gelopen. Iig, heb 2 vrouwen met van die dingen rond zien lopen...
Schoenen van New Balance zijn altijd wel goed volgens mij. Ik heb ze zelf ook en zie ontzettend veel mensen ermee rond lopen. Ik zou gewoon een speciaalzaak inlopen en me daar laten adviseren.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef rene90 het volgende:
Oke heb je gelijk in.
Maar tja, ik ga eens in de vakantie zoeken naar goede schoenen, dus als iemand een bepaalt merk adviseert of een zaakje ergens in de omgeving van amsterdam/purmerend, dan hoor ik het wel:).
Ik heb al 4 keer uitgelopen op mijn dagelijkse schoenen, 1 keer een paar FILA's maar de rest was allemaal Scapino werkquote:Op maandag 25 februari 2008 22:17 schreef rene90 het volgende:
en wat zijn nou een beetje redelijke prijzen voor een paar goede loopschoenen, dat ik een beetje een indicatie heb.
1e dag uitgevallen 438quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef nectarientje het volgende:
Hoera!
Wij lopen nog!Iemand ideeen over het aantal uitvallers?
Ligt het aan mij of zie ik steeds niks? Vanmorgen om 8:15 uur zag ik al niks, en nu weer niet (hier op het werk).quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef WEST het volgende:
handig die chip in de veter
nectarientje was om 10:32 halvewege
Gewoon op die link http://www.de4daagselive.nl klikken en dan op de desbetrefende dag in dit geval Dag 2 klikken en dan verdwijnt de rest en dag 2 komt tevoorschijn dan is een deel van het parcours groen ofwel dat is afgelegt. Het gaat wel per meetpunt daar tussen kun je niks zien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik steeds niks? Vanmorgen om 8:15 uur zag ik al niks, en nu weer niet (hier op het werk).
Moet ik iets geinstalleerd of ingesteld hebben ofzo?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Gewoon op die link http://www.de4daagselive.nl klikken en dan op de desbetrefende dag in dit geval Dag 2 klikken en dan verdwijnt de rest en dag 2 komt tevoorschijn dan is een deel van het parcours groen ofwel dat is afgelegt. Het gaat wel per meetpunt daar tussen kun je niks zien.
Ze zit nu tussen Wijchem en Beuningen in.
mare ze is binnenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]moet je op de betreffende dag klikken... Iets over het hoofd gezien ofzo
Het werkt!
ja! Ah wat leuk!! Laat eens zien?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:22 schreef Sjeen het volgende:
En als de duivelshoorntjes met z'n tweetjes waren, dan heb ik in Cuijk een foto van ze gemaakt
Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Sjobber het volgende:
Owja, die met die duivelhoorntjes; waren jullie met zijn 3-en? Want ik heb dan nog even achter jullie gelopen. Ikzelf had een gele polo aan (eerste 3 dagen) met 4-daagseteam NSRV Phocas erop.
't is wel helaas van de achterkant, vriendje was niet snel genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Ah wat leuk!! Laat eens zien?
Ik heb 'm fluitend uit gelopen, vriendinnetje heeft twee dagen aan mijn hand gelopen om maar door te lopen. Vandaar ook dat we steeds later over de finish gingen. Haar beide hakken lagen open door blaren maar ze wilde per se door![]()
Dus nu allebei nummertje 3 binnen! Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk de 50 lopen met vriendlief en broerlief.
Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijn
nee, gewoon plastic. Maar ik wacht de foto van Sjeen even afquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef nixxx het volgende:
Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?
Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
zijn altijd wel mensen die je in huis toe laten hoor.., ach en ik ben blij dat ik een kerel ben pissen kun je overal. Ik wacht wel tot ik buiten de bebouwde kom ben.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
Ah ok , dan huppel ik wel een maisveld in , geen probleem mee en volgens mij nog schoner ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.
Ze vinden het allang best dan wordt er teminste niet bij hun in de tuin gepistquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ook als je die adresjes niet hebt: vraag het gewoon bij een huis. Als mensen thuis zijn maken ze er eigenlijk nooit een probleem van. Heb jarenlang bij kennissen gekeken en vorig jaar weer bij anderen...altijd een hoop mensen die naar het toilet wilden, no problem.
Nu al?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Ymke het volgende:
Zijn er al mensen aan het trainen voor t volgend jaar?
Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen
wie ben jij dan weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:13 schreef Hubs het volgende:
is goed te doen hoor als je een goede basisconditie hebt. En regelmatig wat loopt op je werk of iets dergelijks. En als je goede schoenen enzo hebt.
En swarma ik weet ook wel dat jij wel vaker een hike loopt / gelopen hebt en das ook trainen (voor mij iig wel)
daar heb k ook nog een topic over geopendquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel...
gelukkig wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste week is altijd stormloop, daarna zwakt dat ernstig af..
dat oefenen hebben wel meer mensen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:56 schreef Joesse het volgende:
heb me ingeschreven, heb er stiekem toch wel heel erg zin inalleen niet in t oefenen
ik ook, maar dit jaar heb ik goede hoop dat ik eindelijk eens getraint aan de start kom. Een maat heeft heel veel trainingstochten uitgezet en ik wil er daar een paar van mee pikken. En proberen dit jaar ook even Diekirch te gaan lopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:56 schreef Joesse het volgende:
heb me ingeschreven, heb er stiekem toch wel heel erg zin inalleen niet in t oefenen
Verrek... zoeken gaat!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb jij die foto's van vorig jaar nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |