abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51726281
Ik heb de 4daagse voor de tweede keer uitgelopen en het was heerlijk! Zalig gelopen, lekker weer, twee kleine blaren door niet goed ingelopen schoenen (stomstomstom maar lang leve de schoenen van papa die een maatje groter waren)
Het is dat ik geen raampjes in mijn schoenen had, want ik weet zeker dat er goudvissen inzaten vrijdagmiddag. Ik zat net voor Malden toen het begon te gieten maar ik heb me prima vermaakt in de regen! Lekker stampen en stomme liedjes zingen, heerlijk!

Volgend jaar weer!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 22 juli 2007 @ 19:26:44 #102
186674 Slaw
esneew
pi_51726726
Hoeveel km liep je nectarientje?
pi_51726973
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Slaw het volgende:
Hoeveel km liep je nectarientje?
40

Mijn broertje heeft vrijdag besloten dat hij volgend jaar mee gaat lopen dus als hij serieus gaat trainen, ga ik volgend jaar de 50 met hem meelopen Wel zo gezellig.
Dit jaar heb ik met mijn beste vriendin gelopen (voor de liefhebbers, wij waren de malloten met duivelshoorntjes) en dat was erg gezellig, maar ze wil nooooooit meer
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 19:44:15 #104
186674 Slaw
esneew
pi_51727171
Wanneer start de inschrijving voor volgend jaar?

Hoeveel train je meestal?
pi_51727268
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Slaw het volgende:
Wanneer start de inschrijving voor volgend jaar?

Hoeveel train je meestal?
Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.
En trainen, dit jaar eigenlijk niet Maar de vorige keer ben ik rond februari begonnen met 1 keer per week een tocht van rond de 25 km. Avondvierdaagses in de buurt meepikken voor een beetje ritme en verder gewoon lekker doen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 19:51:24 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51727370
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.
En trainen, dit jaar eigenlijk niet Maar de vorige keer ben ik rond februari begonnen met 1 keer per week een tocht van rond de 25 km. Avondvierdaagses in de buurt meepikken voor een beetje ritme en verder gewoon lekker doen
ik ga volgend jaar ook dit jaar ook begin van het jaar begonnen met trainen.. eerst 25-ers en daarna 35-40 duinenmars in den haag en als hoogtepunt van voorbereiding, diekirch in luxemburg, 2x40 door de heuvels, lekker zwaar
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_51727424
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef nixxx het volgende:

ik ga volgend jaar ook dit jaar ook begin van het jaar begonnen met trainen.. eerst 25-ers en daarna 35-40 duinenmars in den haag en als hoogtepunt van voorbereiding, diekirch in luxemburg, 2x40 door de heuvels, lekker zwaar
Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 19:56:16 #108
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51727518
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.lu
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_51727579
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef nixxx het volgende:
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.lu
mmz ideetje voor volgend jaar dus Goede organisatie? En waar heb je geslapen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 20:02:18 #110
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51727701
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef nectarientje het volgende:

[..]

mmz ideetje voor volgend jaar dus Goede organisatie? En waar heb je geslapen?
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.
pi_51727805
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef nixxx het volgende:
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.
Count me in! Ik heb even gesnuffeld en ik ga eens kijken of ik slachtoffers mee kan krijgen volgend jaar!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 20:16:50 #112
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51728103
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het Vierdaagsekruis is geen Koninklijke Onderscheiding, maar een Koninklijk erkende onderscheiding. Een groot verschil.
dan staat het fout op de wiki

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nijmeegse_Vierdaagse#Beloning
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_51728196
Het verschil zit hem er in dat een Koninklijke Onderscheiding door de kroon wordt toegekend. Dat is hier niet het geval.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:30:12 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51728492
mijn planning is nog niet rond wat trainings arbeid, maar ik ga half januari een begin maken trainen elk weekend een stukje van 10 km lopen en dan in februari wat meer en langer en zo de opbouw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_51728632
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef WEST het volgende:
mijn planning is nog niet rond wat trainings arbeid, maar ik ga half januari een begin maken trainen elk weekend een stukje van 10 km lopen en dan in februari wat meer en langer en zo de opbouw
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).
En als ik me goed herinner, zit je nog niet eens zo gek met wat je noemt!

* Sally gaat ook maar eens wat "proberen" voor volgend jaar!
Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk , mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_51728716
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).

Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk , mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
Dat is net even een leuk stukje extra inderdaad Wel goed voor het loopritme
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 22 juli 2007 @ 20:37:17 #117
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51728722
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:

[..]

normaal rij ik mee met iemand maar als ik nu eens ga lopen loop ik elke dag wel 18 km (9 heen en 9 terug) maar ik moet ff zien want je moet ook langere afstanden doen.
pi_51728742
Altijd al een keertje willen doen, maar het komt er nooit van. Volgend jaar misschien.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:40:14 #119
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51728819
kan Fok! geen t-shirts beschikbaar stellen voor de mensen die lopen?

genoeg TV en foto's worden er gemaakt
  zondag 22 juli 2007 @ 20:42:16 #120
186674 Slaw
esneew
pi_51728873
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
pi_51729131
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
kan Fok! geen t-shirts beschikbaar stellen voor de mensen die lopen?

genoeg TV en foto's worden er gemaakt
Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...

Is natuurlijk WEL een tip! Mooi reclame voor Fok!.nl (en 't liefst natuurlijk voor SPORT.fok.nl )
  zondag 22 juli 2007 @ 20:52:02 #122
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51729167
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Sally het volgende:

[..]

Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...

Is natuurlijk WEL een tip! Mooi reclame voor Fok!.nl (en 't liefst natuurlijk voor SPORT.fok.nl )
T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nl
  zondag 22 juli 2007 @ 20:52:52 #123
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51729204
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
gewoon van werk naar huis
pi_51729357
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef WEST het volgende:

[..]

T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nl
Hey, gooi je je petje aan de wilgen?
pi_51729373
quote:
De NS heeft een paar leuke wandeltochten waarbij begin- en eindpunt (bijna) altijd een station zijn! Routes/tochten staan op ns.nl en je kan ze ook op de stations afhalen.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_51729752
quote:
Idee? NS-wandelingen! Die zijn van station naar station, lekker met de trein ergens heen (of je auto bij een station), je loopt een stuk en je komt altijd wel weer op je beginstation uit (met de trein)!
En je weet meteen het aantal km's.

Voor mij is het ook station - werk, werk - station

Edit: nectarientje heeft het al gezegd ^^^
  Licht Ontvlambaar zondag 22 juli 2007 @ 21:44:42 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51730804
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het verschil zit hem er in dat een Koninklijke Onderscheiding door de kroon wordt toegekend. Dat is hier niet het geval.
Liebchen, I don't give a fuck... en de anderen die de 4daagse gelopen hebben ook niet, lijkt me. Je loopt niet voor de koningin, maar voor jezelf
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 22 juli 2007 @ 21:45:37 #128
186674 Slaw
esneew
pi_51730838
Ik woon ongeveer 25 km van mijn werk -dat kan wel maar is wel lang - wat is de gemiddelde wandelsnelheid eigenlijk? 5 km/h?
pi_51731069
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Slaw het volgende:
Ik woon ongeveer 25 km van mijn werk -dat kan wel maar is wel lang - wat is de gemiddelde wandelsnelheid eigenlijk? 5 km/h?
5-7 km/u

Ligt er een beetje aan of je elke 2 uur rust en of je man/vrouw en dus grote/kleinere passen maakt

Ter vergelijk: 25 km in de Airbornewandeltocht voor 2 vrouwen was 6,5 km/u, maar GEMIDDELD toch 5: rusten, niet door kunnen lopen in Oosterbeek enz.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:53:13 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51731098
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Slaw het volgende:
zoiets ja inclusief pauze.. dus dat lijkt me niet echt geschikt om lopend naar je werk te gaan.. misschien wel leuk om eens vrijdagmiddag een keer vrij te nemen en naar huis te lopen
  zondag 22 juli 2007 @ 22:50:53 #131
186674 Slaw
esneew
pi_51733064
Ik rust niet graag eigenlijk, die trance van het doorlopen vind ik lekker - behalve als het heel hard regent, zoals vanmiddag, met onweer

Is een goed idee nixxx
  zondag 22 juli 2007 @ 22:57:36 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51733283
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Sally het volgende:

[..]

Hey, gooi je je petje aan de wilgen?
nee hoor
pi_51780694
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:36 schreef nectarientje het volgende:

[..]
Dit jaar heb ik met mijn beste vriendin gelopen (voor de liefhebbers, wij waren de malloten met duivelshoorntjes)
Dan ben ik je nog voorbij gelopen. Iig, heb 2 vrouwen met van die dingen rond zien lopen...
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_51802672
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Sjobber het volgende:
Dan ben ik je nog voorbij gelopen. Iig, heb 2 vrouwen met van die dingen rond zien lopen...
Woei! Grote kans dat wij dat waren!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:49:42 #135
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51826975
als wij ( http://nl.youtube.com/watch?v=pDrXtyK2jhc ) nog mensen uit de weg gejaagd hebben... dan sorry bij deze we hebben het netjes geprobeerd, met zingen en pardon zou u iets op willen schuiven enz..
pi_56961996
deze is een beetje dood, maar toch het komt er weer aan en heb een paar vraagjes aan de mensen die al gelopen hebben.

Ik wil dus ook gaan lopen, maaar...heb nog geen hotel of iets geregeld, en ging nu eens kijken en al die hotels zitten zeg maar.....vol. Dus wie weet of er in de buurt daar nog het 1 en ander te regelen valt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_56963541
familie zoeken in nijmegen ? vierdaagsecamping?
mooie kick trouwens.. afgelopen weekend toevallig getraind ook de laatste keer, vorig jaar gewoon zonder trainen 200 gelopen wat ga je lopen ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 25 februari 2008 @ 14:21:20 #138
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56964073
Reglement huisvesting Vierdaagsewandelaars bij gastgezinnen 2008

Het onderbrengen van vele duizenden vierdaagselopers is ieder jaar weer een hele klus. Aangezien de hotels en pensions in Nijmegen en omgeving vaak al ver van tevoren zijn volgeboekt biedt het Regionaal Bureau voor Toerisme Knooppunt Arnhem-Nijmegen (RBT KAN) de vierdaagselopers de mogelijkheid om een gastvrij verblijf te vinden bij gastgezinnen in Nijmegen en omgeving. RBT KAN bemiddelt reeds vele jaren bij de onderbrenging van vierdaagselopers. U kunt overigens alleen gebruik maken van deze bemiddeling als u minimaal de vier nachten, maandag- tot en met donderdagnacht, van de Vierdaagse reserveert en zelf deelneemt aan de Vierdaagse.
Wanneer u met bekenden samen op één adres ondergebracht wilt worden, vul dan gezamenlijk één formulier in.

Inschrijving en betaling vóór 9 juni 2008
Wanneer u akkoord gaat met het reglement voor huisvesting bij een gastgezin vult u dit inschrijfformulier in. Direct na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 10,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan het RBT KAN over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. RBT KAN, Huisvesting Vierdaagse) (Bij buitenlandse formulieren vermelden: Swiftcode: PSTBNL 21 en IBAN: NL 58 PSTB 0003 327055). Pas na ontvangst van het logiesbedrag kan een gastgezin voor u worden gezocht. Indien uw betaling niet op ons rekeningnummer is bijgeschreven vóór 9 juni 2008, vervalt uw inschrijving.
Let op: Hanteer dezelfde naam voor uw betaling en inschrijving om te voorkomen dat uw inschrijving vervalt.

Inschrijving en betaling na 9 juni 2008
Na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 20,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan het RBT KAN over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. RBT KAN, Huisvesting Vierdaagse). Plaatsing geschiedt op basis van beschikbaarheid. U heeft dus géén garantie op huisvesting.

Nieuw in 2008
* Bevestiging: u ontvangt medio juni van het RBT KAN een bevestigingsbrief met de adresgegevens van uw gastgezin. U bent dus vooraf op de hoogte waar u verblijft waardoor u zich nog beter kunt voorbereiden op uw wandelprestatie. Het verblijfadres van het gastgezin is altijd aan verandering onderhevig. (denk aan annulering van het gastgezin waardoor u door ons direct wordt omgeboekt)
Let op: Het RBT KAN is niet verantwoordelijk voor eventueel gemaakte kosten indien het adres van uw gastgezin noodgedwongen gewijzigd wordt (bijv. een reeds aangeschafte taxishuttle ticket of openbaar vervoer ticket (blarenpas).
* Welkomstpakket: bij aankomst op zondag voor de Vierdaagse ontvangt u van het RBT KAN een welkomstpakket waarmee u kunt ontdekken wat Nijmegen en omgeving naast de Vierdaagse nog meer te bieden heeft en kunt u de maandag ontspannend invullen.

Annuleren
Bij annulering, hetgeen alleen schriftelijk kan, worden administratiekosten niet terugbetaald. Indien wij uw annulering in de periode van 2 juni tot 13 juni 2008 ontvangen, wordt tevens 1 overnachting per persoon in rekening gebracht. Mochten wij uw annulering na 13 juni 2008 ontvangen, wordt het volledige logiesbedrag en de administratiekosten berekend! Opmerkingen kunnen tot 11 augustus 2008 schriftelijk worden ingediend bij het RBT KAN.
Extra kosten zoals telefoonkosten, kunnen door uw gastgezin worden doorberekend.

Regionaal Bureau voor Toerisme KAN
Logiesbemiddeling Vierdaagse
Postbus 156, 6660 AD ELST
Tel: 0031 (0)481-366280
Fax: 0031 (0)481-366251
logies@rbtkan.nl

Overige accommodaties
Het RBT KAN heeft i.s.m. diverse hotels in o.a. Arnhem, Boxmeer, Oss, Nuland, Tiel en Wageningen speciale Vierdaagse-arrangementen samengesteld. Deze arrangementen kunt u online reserveren via www.vvvnijmegen.nl. Voor meer informatie belt u 0031-(0)481-366270.
Bij het Nijmeegs Uitburo/VVV kunt u informatie inwinnen over (Vierdaagse) campings en bungalows. Voor meer informatie belt u 0031-(0)900-1122344 (¤ 0,45 pm) of kijk op www.vvvnijmegen.nl

http://www.4daagse.nl/index.asp?pagina=huisvesting
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:11:29 #139
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56966330
Hmmm ik twijfel nog omdat het aan de ene kant spannend lijkt om dit ooit te lopen en van de andere kant heb ik nog voor geen meter geoefend dus is de kans dat ik op de eerste dag uitval voor 90% aanwezig. Dillema. Mischien idee om met wat FOK!kers een keer gezamelijk mee te gaan doen?
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56966404
samen lopen is niet echt bevrdelijk voor je persoonlijke gesteldheid... als je telkens op elkaars tempo loopt breek je sneller dan op je eigen tempo
swarma spam hoer
pi_56968633
oke bedankt voor de info, tja ik wilde al een tijdje meedoen, toen ik het zag op tv tja zo een ervaring lijkt het me, gewoon zo groot en zoveel mensen, hoewel ik me ook wel besef dat je soms gewoon 4 uur lang zonder iemand langs de kant loopt. Maar tja dat hoort erbij.

Ik zou dan met me pa gaan lopen maar die heeft zo nu en dan jicht in ze poot dus schiet niet echt op denk ik. Ik wil dan de 40 gaan lopen om mee te beginnen, heb ook nog niet geoefend moet ik stiekem zeggen maar heb ook eens zonder te oefenen een werkweek met school gedaan naar de vogezen, en daar de nodige inspanning geleverd, hoewel ik ook denk dat het vooral wilskracht is wat je over de streep brengt, maar je schoenen zal je wel lekker moeten inlopen. Ik helemaal fanatiek schoenen in frankrijk gehaald toen we daar waren, echte loopschoenen, maar wilde ik ze hier gaan inlopen, blijkt dat als ik dus loop en de neus zeg maar buigt, er precies een stukje stof over me kleine teen schuurt, en een fijne blaar oplevert. Dus moet nog eens zoeken naar goede loopschoenen, iemand tips in omg. amsterdam voor een goede zaak?
Top 5 China producten
  maandag 25 februari 2008 @ 21:25:47 #142
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_56972987
Je mag best wat vaker een punt gebruiken. Overigens is het helemaal nog niet nodig om nu al te oefenen. Als je in april begint moet het ook nog zeker lukken. Sterker nog, sommigen oefenen helemaal niet.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_56973210
Oke heb je gelijk in.
Maar tja, ik ga eens in de vakantie zoeken naar goede schoenen, dus als iemand een bepaalt merk adviseert of een zaakje ergens in de omgeving van amsterdam/purmerend, dan hoor ik het wel:).
Top 5 China producten
  maandag 25 februari 2008 @ 22:09:33 #144
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_56974121
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef rene90 het volgende:
Oke heb je gelijk in.
Maar tja, ik ga eens in de vakantie zoeken naar goede schoenen, dus als iemand een bepaalt merk adviseert of een zaakje ergens in de omgeving van amsterdam/purmerend, dan hoor ik het wel:).
Schoenen van New Balance zijn altijd wel goed volgens mij. Ik heb ze zelf ook en zie ontzettend veel mensen ermee rond lopen. Ik zou gewoon een speciaalzaak inlopen en me daar laten adviseren.
pi_56974347
en wat zijn nou een beetje redelijke prijzen voor een paar goede loopschoenen, dat ik een beetje een indicatie heb.
Top 5 China producten
  maandag 25 februari 2008 @ 22:44:40 #146
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_56975095
Tussen 90 en 150 euro. Maar ik zou me niet te veel op de prijs fixeren. Liever goede loopschoenen die een paar tientjes duurder zijn dan iets goedlopere waar je blessures van krijgt.
pi_56975959
jups daar heb je helemaal gelijk in, nog handige tips voor een beginner? ga de 40 doen om te beginnen dus tja.

mooi citaat van hans teeuwen trouwens:)
Top 5 China producten
pi_57556839
Vriendinnetje en ik zijn er dit jaar ook weer bij (met onze horentjes natuurlijk!)

Begin april duinenmars in Den Haag, twee dagen 40 lopen is al een leuk begin
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 23 maart 2008 @ 14:38:07 #149
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_57557367
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:17 schreef rene90 het volgende:
en wat zijn nou een beetje redelijke prijzen voor een paar goede loopschoenen, dat ik een beetje een indicatie heb.
Ik heb al 4 keer uitgelopen op mijn dagelijkse schoenen, 1 keer een paar FILA's maar de rest was allemaal Scapino werk
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_57557379
whaha oke, ik ga trouwens niet meer meedoen, ben overgeslagen naar hardlopen, dus de dam tot dam zit nu in het vizier:D
Top 5 China producten
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 12:34:03 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57645185
Ik loop ook niet dit jaar... maar kom jullie wel toejuichen Waarschijnlijk weer op vrijdag direct achter het spoor in Cuijk
pi_59977455
*blaast stof van topic af*

Hoe staat het met ieders pootjes? Die van mij zijn in tiptopconditie en klaar om te lopen! Ik hoop alleen wel dat het weer gaat meewerken..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:45:23 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_59979841
die van mij zijn niet in topconditie. Ik kamp al een tijdje met een been blessure.
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:32:37 #154
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_59989004
Het weer... tja ik hoop ook dat het beter word als nu...
Deze keer loop ik alleen donderdag en vrijdag, vanwege me werk kan ik niet eerder.
Maar de rest van onze groep loopt gewoon alle 4 de dagen.
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_59989086
wel-lopers
Alvast veel succes gewenst

Kijk voor mijn tips even terug in dit topic
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:14:52 #156
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_59993986
* Joesse meldt zich

ik loop ook mee in de vlaggenparade
pi_60026805
Succes allemaal .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60028039
Vriendinnetje en ik hebben net als vorig jaar onze duivelshoorntjes op! Dus als je ons ziet lopen, vooral even een gil geven

Ik ben ook gechipt tijdens de 4daagse dus voor de liefhebber: www.de4daagselive.nl mijn loopnummr is 40N131

Ik ga niet beloven dat ik 'm uit ga lopen, maar de dinsdag en woensdag moet ik toch wel te volgen zijn
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 11 juli 2008 @ 01:33:41 #159
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60033655
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:53:27 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60125874
Hoera!
Wij lopen nog! Iemand ideeen over het aantal uitvallers?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:09:32 #161
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60131717
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef nectarientje het volgende:
Hoera!
Wij lopen nog! Iemand ideeen over het aantal uitvallers?
1e dag uitgevallen 438
1e dag uitgelopen 37.994
  woensdag 16 juli 2008 @ 03:43:06 #162
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60136554

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:53:27 ]
Zerg schreef:
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:39:03 #163
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60140616
handig die chip in de veter

nectarientje was om 10:32 halvewege
pi_60143367
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef WEST het volgende:
handig die chip in de veter

nectarientje was om 10:32 halvewege
Ligt het aan mij of zie ik steeds niks? Vanmorgen om 8:15 uur zag ik al niks, en nu weer niet (hier op het werk).
Moet ik iets geinstalleerd of ingesteld hebben ofzo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 juli 2008 @ 13:40:17 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60143417
Succes!!! Ik heb net mijn pap gesproken, die liep door Beuningen. Volgend jaar ben ik er weer bij hoor, als het een beetje mee zit ook weer met GPS
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:18:45 #166
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60144398
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of zie ik steeds niks? Vanmorgen om 8:15 uur zag ik al niks, en nu weer niet (hier op het werk).
Moet ik iets geinstalleerd of ingesteld hebben ofzo?
Gewoon op die link http://www.de4daagselive.nl klikken en dan op de desbetrefende dag in dit geval Dag 2 klikken en dan verdwijnt de rest en dag 2 komt tevoorschijn dan is een deel van het parcours groen ofwel dat is afgelegt. Het gaat wel per meetpunt daar tussen kun je niks zien.

Ze zit nu tussen Wijchem en Beuningen in.
pi_60145256
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef WEST het volgende:

[..]

Gewoon op die link http://www.de4daagselive.nl klikken en dan op de desbetrefende dag in dit geval Dag 2 klikken en dan verdwijnt de rest en dag 2 komt tevoorschijn dan is een deel van het parcours groen ofwel dat is afgelegt. Het gaat wel per meetpunt daar tussen kun je niks zien.

Ze zit nu tussen Wijchem en Beuningen in.
moet je op de betreffende dag klikken... Iets over het hoofd gezien ofzo

Het werkt!
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:48:35 #168
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60147860
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Sally het volgende:

[..]

moet je op de betreffende dag klikken... Iets over het hoofd gezien ofzo

Het werkt!
mare ze is binnen
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:57:39 #169
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60151344
2e dag niet gestart/ uitgevallen 1.610
2e dag uitgelopen 36.384
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:55:15 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_60181750
Kan iemand me vertellen hoe ik vanaf station Nijmegen het best kan lopen naar die bekende molen (op de Via Gladiola)?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:11:23 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60186050

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:53:27 ]
Zerg schreef:
pi_60186164
Als ie nu nog niet weg is heeft ie wel een probleem .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:19:08 #173
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60186268

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:53:27 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:29:43 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_60195575
Het is allemaal gelukt. Ik ging alleen even om mijn moeder de finish te zien halen. Ik haat mensenmassa's dus ik ben snel weer weggegaan. Maar ik ben blij dat ik even ben geweest.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_60197037
Zow, mijn voeten doen pijn.

Vorig jaar besloten om de 4daagse nooit meer te lopen. En dit jaar ook mooi een vakantie wezen plannen zodat ik hem ook niet kon lopen. Vakantie moeten cancellen een kleine twee weken van te voren; en twee bekenden van mij gingen lopen (40k). Dus het begon enigszins te kriebelen.

Nou, ik loop de 1ste dag wel even mee als mental support. Maar van het één komt het ander... dus ben 4x40k wezen lopen. Toch uitgelopen! Alleen geen extra nummertje op mijn medaille, maar ik gok dat de 50k mij wel een groter probleem had opgeleverd dan de 40, gezien ik absoluut niet heb kunnen trainen dit jaar.
Dit jaar dus niet ingeschreven en vond het welmooi om dan te kijken of het te volbrengen zou zijn op mijn sandalen. Maar dat leverde na 20k al 3 grote blaren op, dus toen ben ikmaar overgegaan op mijn hardloopschoenen.

Zo meteen even feesten, want daar had ik ook nog bij ingestemd; mijn arme voetjes

Owja, die met die duivelhoorntjes; waren jullie met zijn 3-en? Want ik heb dan nog even achter jullie gelopen. Ikzelf had een gele polo aan (eerste 3 dagen) met 4-daagseteam NSRV Phocas erop.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 juli 2008 @ 09:22:01 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60203621
En als de duivelshoorntjes met z'n tweetjes waren, dan heb ik in Cuijk een foto van ze gemaakt

Mijn vader heeft het weer volbracht Al was het dit jaar erg zwaar voor hem. Maar ik ben trots op hem, met 60 jaar toch weer de 40 gelopen!
pi_60205439
Alle lopers: goed gedaan!

De finishers: Gefeliciteerd!!

De uitvallers: volgend jaar beter!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:43:53 #178
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60209401
Ik sluit me bij Sally aan.

En voor volgend jaar is mijn vakantie al geboekt
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:00:27 #179
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_60213640
dit jaar drie dagen met een kniptang rondgelopen, Controle!!
was erg leuk maar volgend jaar weer lopen, dit jaar kon het niet omdat mijn groep op het laatste moment teveel uitvallers had om te starten.
Je hebt me kunnen zien op de Waalkade, in Mook en Berg en Dal en na Overasselt. Mook en overasselt alleen de 30. de andere alle afstanden.

Eerste dag met mijn zwagertje van 14 gelopen en de laatste dag vanaf overasselt tot aan de finish meegelopen, ben echt kei trots op hem, de rest heeft hij helemaal alleen gelopen en hij was ook nog eens aan zijn grote teen geopereerd nog geen maand geleden.

Zwager

en nu moet ik wel elk jaar dat hij loopt ook gaan lopen anders heeft hij vaker gelopen nu staat het 1-1
pi_60253451
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:22 schreef Sjeen het volgende:
En als de duivelshoorntjes met z'n tweetjes waren, dan heb ik in Cuijk een foto van ze gemaakt

ja! Ah wat leuk!! Laat eens zien?

Ik heb 'm fluitend uit gelopen, vriendinnetje heeft twee dagen aan mijn hand gelopen om maar door te lopen. Vandaar ook dat we steeds later over de finish gingen. Haar beide hakken lagen open door blaren maar ze wilde per se door
Dus nu allebei nummertje 3 binnen! Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk de 50 lopen met vriendlief en broerlief.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  maandag 21 juli 2008 @ 21:20:50 #181
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60253477
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
pi_60253495
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Sjobber het volgende:

Owja, die met die duivelhoorntjes; waren jullie met zijn 3-en? Want ik heb dan nog even achter jullie gelopen. Ikzelf had een gele polo aan (eerste 3 dagen) met 4-daagseteam NSRV Phocas erop.
Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijn
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  Licht Ontvlambaar maandag 21 juli 2008 @ 22:12:48 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60254752
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ja! Ah wat leuk!! Laat eens zien?

Ik heb 'm fluitend uit gelopen, vriendinnetje heeft twee dagen aan mijn hand gelopen om maar door te lopen. Vandaar ook dat we steeds later over de finish gingen. Haar beide hakken lagen open door blaren maar ze wilde per se door
Dus nu allebei nummertje 3 binnen! Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk de 50 lopen met vriendlief en broerlief.
't is wel helaas van de achterkant, vriendje was niet snel genoeg Als ik ze van de camera af heb, plaats ik ze hier!

Ik wil ook weer volgend jaar... nummertje acht binnenhalen.
pi_60254908
Gefeliciteerd allemaal!
Top 5 China producten
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:03:30 #185
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_60301707
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:21 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijn
Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?
pi_60308578
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef nixxx het volgende:

Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?
nee, gewoon plastic. Maar ik wacht de foto van Sjeen even af
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_60308629
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:34:48 #188
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60309339
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
zijn altijd wel mensen die je in huis toe laten hoor.., ach en ik ben blij dat ik een kerel ben pissen kun je overal. Ik wacht wel tot ik buiten de bebouwde kom ben.

M'n zwager wil hem volgend jaar ook weer lopen.., het kriebelt wel bij hem. Dus volgend jaar zit ik in Nijmegen. Ik ga wel in november beginnen met trainen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:00:25 #189
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60312757
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.
Ah ok , dan huppel ik wel een maisveld in , geen probleem mee en volgens mij nog schoner ook
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:53:02 #190
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60314200

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:53:28 ]
Zerg schreef:
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:51:36 #191
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60324825
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En ook als je die adresjes niet hebt: vraag het gewoon bij een huis. Als mensen thuis zijn maken ze er eigenlijk nooit een probleem van. Heb jarenlang bij kennissen gekeken en vorig jaar weer bij anderen...altijd een hoop mensen die naar het toilet wilden, no problem .
Ze vinden het allang best dan wordt er teminste niet bij hun in de tuin gepist
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:54:53 #192
79550 Ymke
your ghost
pi_60421326
Zijn er al mensen aan het trainen voor t volgend jaar?

Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_60424613
ik heb vorig jaar niet getraind toch uitgelopen zonder blaren/buiten proportionele pijn
dus volgend jaar ook weer zonder te trainen
hooguit een dagje met mooi weer wandelen maar niet met training als doel zegmaar
swarma spam hoer
pi_60426071
De 50 ?
pi_60426153
als je t tegen mij had: 50 ja
swarma spam hoer
pi_60428451
is goed te doen hoor als je een goede basisconditie hebt. En regelmatig wat loopt op je werk of iets dergelijks. En als je goede schoenen enzo hebt.
En swarma ik weet ook wel dat jij wel vaker een hike loopt / gelopen hebt en das ook trainen (voor mij iig wel)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 juli 2008 @ 21:22:07 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60428650
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Ymke het volgende:
Zijn er al mensen aan het trainen voor t volgend jaar?

Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen
Nu al?! Nee... en dat heb ik ook nog nooit gedaan, zo vroeg beginnen. Op z'n vroegst in februari, maar eerder maart. En vorig jaar welgeteld drie keer de deur uitgeweest op zondag, kilometertje of 20 per keer...
pi_60429372
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:13 schreef Hubs het volgende:
is goed te doen hoor als je een goede basisconditie hebt. En regelmatig wat loopt op je werk of iets dergelijks. En als je goede schoenen enzo hebt.
En swarma ik weet ook wel dat jij wel vaker een hike loopt / gelopen hebt en das ook trainen (voor mij iig wel)
wie ben jij dan weer ?

ja ok je hebt gelijk 1x pj meestal 2 of 3 daagse hike maarja niet in t kader van training maar gewoon omdat t leuk is
swarma spam hoer
pi_60429823
Maak je niet ongerust geen familie oid
had je vorig jaar met de twentse winterhike op het station gesproken.
Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat de meeste mensen die hem omgetraint lopen wel vaker een tocht of hike lopen en een redelijke conditie hebben. Ze zijn dan misschien niet speciaal getraind voor de 4daagse maar ze weten vaak wel wat het is om een langere afstand te lopen. En hebben vaak ook al wel goed ingelopen schoenen, en weten vaak wat het is om een meerdaagse tocht te lopen
pi_60429863
ah was jij dat grappig lopen jullie dit jaar weer mee ?

en daar heb je dan wel weer gelijk in
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')