Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Sjobber het volgende:
Owja, die met die duivelhoorntjes; waren jullie met zijn 3-en? Want ik heb dan nog even achter jullie gelopen. Ikzelf had een gele polo aan (eerste 3 dagen) met 4-daagseteam NSRV Phocas erop.
't is wel helaas van de achterkant, vriendje was niet snel genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Ah wat leuk!! Laat eens zien?
Ik heb 'm fluitend uit gelopen, vriendinnetje heeft twee dagen aan mijn hand gelopen om maar door te lopen. Vandaar ook dat we steeds later over de finish gingen. Haar beide hakken lagen open door blaren maar ze wilde per se door![]()
Dus nu allebei nummertje 3 binnen! Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk de 50 lopen met vriendlief en broerlief.
Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij waren met z'n twee met op dag 1,2 en 3 een 'Loop naar de hel' tshirt aan. Wij hebben ergens wel mensen van Phocas achter ons gehad die er commentaar op hadden dat het kwetsend zou kunnen zijn
nee, gewoon plastic. Maar ik wacht de foto van Sjeen even afquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef nixxx het volgende:
Heb jullie denk ik in Berg en Dal gezien... waren het een beetje zachte "fluffy" horentjes?
Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
zijn altijd wel mensen die je in huis toe laten hoor.., ach en ik ben blij dat ik een kerel ben pissen kun je overal. Ik wacht wel tot ik buiten de bebouwde kom ben.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe zit het met het sanitair onderweg? Zijn er genoeg plaatsen waar je naar de wc kan?
Ah ok , dan huppel ik wel een maisveld in , geen probleem mee en volgens mij nog schoner ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er zijn op zich wel genoeg plaatsen mits je wilt wachten op een dixie in een soms achterlijk lange rij of je moet je ook kunnen vermaken in een willekeurig maisveld of tarweveld. Of natuurlijk zoals wij je adresjes onderweg hebben waar je even gebruik kan maken van het toilet.
Ze vinden het allang best dan wordt er teminste niet bij hun in de tuin gepistquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ook als je die adresjes niet hebt: vraag het gewoon bij een huis. Als mensen thuis zijn maken ze er eigenlijk nooit een probleem van. Heb jarenlang bij kennissen gekeken en vorig jaar weer bij anderen...altijd een hoop mensen die naar het toilet wilden, no problem.
Nu al?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Ymke het volgende:
Zijn er al mensen aan het trainen voor t volgend jaar?
Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen
wie ben jij dan weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:13 schreef Hubs het volgende:
is goed te doen hoor als je een goede basisconditie hebt. En regelmatig wat loopt op je werk of iets dergelijks. En als je goede schoenen enzo hebt.
En swarma ik weet ook wel dat jij wel vaker een hike loopt / gelopen hebt en das ook trainen (voor mij iig wel)
daar heb k ook nog een topic over geopendquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel...
gelukkig wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste week is altijd stormloop, daarna zwakt dat ernstig af..
dat oefenen hebben wel meer mensen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:56 schreef Joesse het volgende:
heb me ingeschreven, heb er stiekem toch wel heel erg zin inalleen niet in t oefenen
ik ook, maar dit jaar heb ik goede hoop dat ik eindelijk eens getraint aan de start kom. Een maat heeft heel veel trainingstochten uitgezet en ik wil er daar een paar van mee pikken. En proberen dit jaar ook even Diekirch te gaan lopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:56 schreef Joesse het volgende:
heb me ingeschreven, heb er stiekem toch wel heel erg zin inalleen niet in t oefenen
Verrek... zoeken gaat!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb jij die foto's van vorig jaar nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |