nee niet per sé, maar ik vind niet dat ik in de positie sta om dat te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus je mag je collega niet bij zn bijnaam noemen omdat je een n00b bij het bedrijf bent?
ik was ff aan het bijlezen en reageerde toen op een post van DaFan, was het net de LaPoquote:
Blijf van mn clowntjes af !!! wat heb ik jou misdaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal effe een topic maken in MED voor Teardrop-Nl Tear-NL en teardropnl om zn kloons kwijt te raken
Niet de weg kwijtraken hequote:
touchéquote:Jeroen,
Wat een ongepaste reactie! Na lezing van de emails die ik zojuist heb gezonden, lijken mij excuses aan de desbetreffende medestudenten het minste dat je moet doen. Zij hebben ervoor gezorgd, dat er nu eindelijk duidelijkheid is over de structuur van blok 10. Ik ben hen daar dankbaar voor, jij zou hetzelfde moeten zijn.
E-commerce is een apart verhaal, dat los staat van de onduidelijkheid over de major en de minor.
Bovendien nodig ik je uit voor een persoonlijk gesprek met mij. We kunnen het dan over fair play, eerlijkheid en respect hebben.
Walter Nijsse.
is dat nu goed of slecht bericht?? weet niet meer precies wat de situatie was...quote:
jeroen had op mij lopen flamen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat nu goed of slecht bericht?? weet niet meer precies wat de situatie was...
mensen die dus moeite doen voor elkaar worden hier min of meer geflamed..quote:Wil jij nick en Lesia even bedanken namens de 44 mensen die nu als nog e-business moeten gaan maken? Eerst was het namelijk geen onderdeel van de cijferlijst. Omdat zij erover zijn gaan zeiken, moeten nu 44 mensen de opdracht gaan herkansen! Heel fijn! @#$$(&*$@#
Groetjes,
Jeroen
ik snap hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jeroen had op mij lopen flamen..
[..]
mensen die dus moeite doen voor elkaar worden hier min of meer geflamed..
dooie fucking boel hier..quote:
doe maar gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
zullen we ff een tubgirl posten om leven in de brouwerij te krijgen?![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
post die tubgirl dan ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
zullen we ff een tubgirl posten om leven in de brouwerij te krijgen?![]()
omdat 99% hier man is misschienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
nou jullie hebben het alleen maar over vrouwen
neequote:
euhh... omdat ik een link stuurde naar een boekings bedrijf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
lol goover. hoe kom je op dat woord "boeken"..? ik ken het nl. ook.. maar ben gewoon ff benieuwd..
ja blijf... wat heb je anders te doen! vertel eens? wat voor stage doe je? of had je dat al verteld en let ik niet goed op?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Zeeltje het volgende:
Mooi want ik laat me niet wegjagen door mannen![]()
Hihi Goedemiddag!
graag even hier kijken:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Zeeltje het volgende:
Mooi want ik laat me niet wegjagen door mannen![]()
Hihi Goedemiddag!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef Goover het volgende:
Stelt u nader voor!
miss scofield postte dan alleen mannenplaatjes.. het was kiezen of delen.. mannentopic, of terugvechten met vrouwenplaatjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
Musequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Zeeltje het volgende:
Oh heb ik al ooit gedaan!
en he muse.. brabant hal?
Waar dan? Muse is tofquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef Zeeltje het volgende:
oh ik lekker wel haha.. en binnenkort zie ik ze weer
yeah baby...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Zeeltje het volgende:
rockwerchter baby!
post jij dan eens een foto van wat jij een lekkere vrouw vindtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Leinonlein het volgende:
TROUWENS! even een nuttige bijdrage, ik kijk liever naar een mooie vrouw dan naar een lelijke man, dus ga jullie gang mannen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post jij dan eens een foto van wat jij een lekkere vrouw vindt![]()
dat is wel iets minder bloot dat wat wij soms postenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?![]()
Niet dat ik er zo op geil, maar wel leuk om naar te kijken. Een goed stel vrouwenbillen vind ik ook niet erg om te zien hoor![]()
Ik wist trouwens niet dat Angelina tattoo´s heeft joh...
'angie' heeft lelijke lippen vind ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?![]()
Niet dat ik er zo op geil, maar wel leuk om naar te kijken. Een goed stel vrouwenbillen vind ik ook niet erg om te zien hoor![]()
Ik wist trouwens niet dat Angelina tattoo´s heeft joh...
Ja ik hou ook niet zo van dikke lippen, eigenlijk nooit bij mensen. Maar ik vind dat ze verder wel een mooi lichaam en koppie heeft, en verder ken ik weinig vrouwen bij naam dus tsja.... Moet wat hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
'angie' heeft lelijke lippen vind ik...![]()
Jij ouwe geilneefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is wel iets minder bloot dat wat wij soms posten![]()
Ja nee ze heeft wel een mooi lichaam inderdaad...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik hou ook niet zo van dikke lippen, eigenlijk nooit bij mensen. Maar ik vind dat ze verder wel een mooi lichaam en koppie heeft, en verder ken ik weinig vrouwen bij naam dus tsja.... Moet wat he
Kom jij dan eens met een lekkere manquote:
Ik kan vanavond alleen nog maar slapen, beetje te laat gemaakt gisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja nee ze heeft wel een mooi lichaam inderdaad...!
He vandaag geen ijs bij de fontein, ik ga met mn baas scheuren in zn rs4!Morgen misschien beter!
![]()
Jij eet echt veel ijs...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met een lekkere man![]()
[..]
Ik kan vanavond alleen nog maar slapen, beetje te laat gemaakt gisteren
En het ijsje voor vandaag heb ik alweer achter de kiezen.. hihiiiihi
Ja.... en.... euh.... jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij eet echt veel ijs...!![]()
![]()
Zeker uren zitten skypen!![]()
Hmmm, de mannen van de techniek staan al bijna aan mijn bureau. Even oppassen, hier kunnen mensen heel makkelijk meekijken hhihihii...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij posten meer dingen als:
[afbeelding]
Ach als er 1 iemand niet aan de lein hoeft te denken hier in dit topic...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja.... en.... euh.... ja.
Maar dat ijs is hier gewoon té lekker, vandaag had ik mandarijnyoghurt ijs, hmmm. Smullen maar! Netjes 1 bolletje hoor, moet natuurlijk wel op de lein (haha) letten.
als die mannen al komen kijken, posten we toch de goede foto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmmm, de mannen van de techniek staan al bijna aan mijn bureau. Even oppassen, hier kunnen mensen heel makkelijk meekijken hhihihii...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach als er 1 iemand niet aan de lein hoeft te denken hier in dit topic...!![]()
Je moet me toch eens een keer wijzen waar die shop zit van jou!![]()
Whoeeiiii gaaf, Dublin lijkt me super! Hoe kom je bij deze vacature, is ´t niks voor jou?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Goover het volgende:
Interesse iemand?:
Sales Executive – Dublin
Ik kan daar ongeveer vanuit mn huis heenrollen of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Die ijstent zit in de Falkensteinstraße (check maar op google maps), maar ik wil natuurlijk best een keer met je mee!
Niet mijn richting...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoeeiiii gaaf, Dublin lijkt me super! Hoe kom je bij deze vacature, is ´t niks voor jou?
Hehe, ik snap je punt. Maar sales is niet echt mijn ding, hoewel Dublin me gaaf (en duuurrrr) lijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet mijn richting...
Mijn neef werkt bij Oracle. Als ik iemand vind die ook aangenomen wordt krijg ik 'vindersloon'. Dus iemand?
Ik had al even gespiekt op google maps, ik kan er bijna heen rollen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ja kuno doen we!, als je over de Oberbaumbrücke loopt, dan bij het kruispunt rechtdoor en dan ben je er al (logisch he?)
DAAAGquote:
Ooh dacht ik johquote:
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie dat ik weer precies in het juiste topci terug benqua plaatjes
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh dacht ik joh!
Jij was toch dat Franse meisje of heb ik t nu mis?
DaFan geilde daar nog op![]()
Oke oke, zit ik toch goed!quote:
had je al eens een foto geplaatst...?quote:
In dat geval zoeken wij nog technisch talent á 1000,- per stukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet mijn richting...
Mijn neef werkt bij Oracle. Als ik iemand vind die ook aangenomen wordt krijg ik 'vindersloon'. Dus iemand?
Volgens mij niet, maar dat kan natuurlijk nog mooi in die laatste dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je al eens een foto geplaatst...?![]()
quote:
Doe dat maat ff Kunoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk ik vanavond nog weer even!
![]()
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?quote:
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?
Ooh dan was t vast iemand anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broek![]()
K ook niet. lollers!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...Hij kan inderdaad weer wakker worden
zal met met teardrop zij...! die trouwt met iedereen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:30 schreef Zeeltje het volgende:
nou ik was bijna getrouwd hier.. maar met wie?
ik ga ook doei!
Wat, blijf je op je werk met dit week? Jij gekkiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Leinonlein, khou je nog een uurtje gezelschap...!
de huwelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:41 schreef Zeeltje het volgende:
van de huwelijk
omdat ik dan met mn baas mee naar huis ga, bij hem ga bbqen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat, blijf je op je werk met dit week? Jij gekkie![]()
Ik zit voor vakantie / vluchten te kijken voor de zomer![]()
Nieuw nederlandse spelling, heb je denk ik niet meegekregen, toen zat jij al in Berlijn!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw nederlandse spelling, heb je denk ik niet meegekregen, toen zat jij al in Berlijn!![]()
Wat een player.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:41 schreef Zeeltje het volgende:
Ik ben nu weg! Maar het was freshthinking! van de huwelijk
he frans ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw nederlandse spelling, heb je denk ik niet meegekregen, toen zat jij al in Berlijn!![]()
Ooooh barbecuen daar heb ik ook zin, maar laat ik nou net van mijn cheffie horen dat het zo gaat onwerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik dan met mn baas mee naar huis ga, bij hem ga bbqen!en daarna met zn auto scheuren door Berlijn!
Ku'damm enzo!
Nog wat leuke vakantievluchten? Ik zit datasheets aan te passen die ik gister heb gemaakt met verouderde data... is vandaag nieuwe gekomen goffer de goffer...!![]()
Ja, ik wist wel dat dit niet goed zou zijn voor mijn Nederlands... nu weet ik het zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel een keer bbqen! En wat met je onweer? zoek je ruzie ofzo!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ooooh barbecuen daar heb ik ook zin, maar laat ik nou net van mijn cheffie horen dat het zo gaat onweren. Nee, ik ben gewoon jaloers, ik wil ook worst eten!
Ja welicht ga ik een weekje naar Turkije, schoonzus woont daar en die heeft een eingen countyranch, lekker paardrijden de hele week dus. Alleen ticket betalen, maar dat valt ook nog tegen...
Ja jammer maar helaas dat kun je inmiddels in de prullenbak gooien dat nederlands van je! sterk verouderd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat dit niet goed zou zijn voor mijn Nederlands... nu weet ik het zeker![]()
nee... Maar als wij gaan bbqen kan ik ze wel regelen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef Leinonlein het volgende:
Ja precies, en auto tot onze beschikking en alles. Heel fijn, maar de goedkoopste tickets waren nog 300 ¤ voor retour, had gedacht dat het goedkoper zou zijn. Bovendien moeten we dan overstappen in Istanbul terwijl we naar Izmir/Bodrum moeten haha. Nog even verder researchen dus!
Ik heb echt geen zin meer, wil lekker naar huissss en barbecuen... Heb je marsmellows?
Walter Nijsse.. De naam komt me nogal bekend voor...quote:
Geloof het of niet maar ik heb het hele verhaal gelezen.quote:
Wat een kutdag...! ik zou echt flink balen van die school...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het hele verhaal ook gelezen. Maar bij mij zijn die treinen gewoon altijd op tijd (hoogstens 5 minuutjes te laat, maar dat vind ik niet zo'n ramp)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef PieterBas het volgende:
Daar ben ik weer... PB doet toertje Randstad
lap tekst over problemen in de Randstad met de metro en de trein.
en hoe gaat het met jullie![]()
Zo dat is niet verkeerd.. Racen met een RS4quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een kutdag...! ik zou echt flink balen van die school...!![]()
Hier alles goed! ga nu met mn baas mee naar zijn huis, bbqen en daarna rondjes rijden in zn rs4!
Ik spreek jullie allemaal vanavond/morgen weer!![]()
Sterkte nog Leintje! met het laatste half uurtje dat inmiddels in is gegaan!
Ja hoor, dat welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Leinonlein het volgende:
Aaaaiii PieterBas, dat is echt niet cool! Heb je het uiteindelijk nou nog kunnen inleveren? En weg uit de randstad, daar is het leven geloof ik nog erger haha.
Kuno, nog een half uurtje, ik zeg, 20 minuten. Ik kom de tijd nog wel door denk ik... Eet ze en scheur ze!
In de spits is het allemaal Spitze (om in Kuno en Lein -termen te blijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal ook gelezen. Maar bij mij zijn die treinen gewoon altijd op tijd (hoogstens 5 minuutjes te laat, maar dat vind ik niet zo'n ramp)
Dus PB, ik heb één tipBlijf weg uit de Randstad
Luctorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie dat ik weer precies in het juiste topci terug benqua plaatjes
idd, lang leven je eigen bakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb het hele verhaal gelezen.
En als ik dat allemaal lees denk ik bij mezelf, wat ben ik toch blij dat ik een eigen auto heb
bij deze gecondoleerd, en veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef vw_caddy het volgende:
Kreeg net te horen wie de 2e examinator is van mijn afstudeerverslag.En die kerel staat bekend als mierenneuker
Help
![]()
Zijn er nog belangrijke gebeurtenissen gebeurd gedurende mijn afwezigheid?quote:
Whooooot! ik ben naar een garage geweest hier in Berlijn waar de rijken der Berlijn hun dure auto's parkeren..! 3 fucking Enzo's Naast elkaar... dikke Porsches dikke ferrari's Heb nog last van mn eigen stijgerende paard...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er nog belangrijke gebeurtenissen gebeurd gedurende mijn afwezigheid?
Ik wist niet waar ik moest kijken... in iedere ooghoek 1...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef DaFan het volgende:
Drie Enzo's, zoveel heb ik er nog niet eens bij elkaar gezien. Nog geen een zelfs geloof ik
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
3 fucking Enzo's Naast elkaar... dikke Porsches dikke ferrari's
![]()
1 een oude...! weet alleen niet meer welke, maar was voor 25000 te koop!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stonden er geen Lamborghini's?
¤ 25000 is niet veel voor een Lamborghini. Ik heb het alleen nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 een oude...! weet alleen niet meer welke, maar was voor 25000 te koop!had er graag meer gezien...!
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 25000 is niet veel voor een Lamborghini. Ik heb het alleen nog niet
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.topproduct.nl/(...)oadster_6.5_4wd.html
prijs enspecificaties van de Lamborghini Murcielago roadster 6.5 4wd
Moet ik nog ff voor sparen
lekker he? 3 posts achter elkaar posten...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.topproduct.nl/(...)5.5_mclaren_aut.html
Dit moet mijn auto worden
Moet ik alleen nog ff wat langer voor sparendan voor de Lamborghini
als er verder niemand is die reageertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
[..]
lekker he? 3 posts achter elkaar posten...?![]()
Nee, midden in onze nacht niet neequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:54 schreef ETA het volgende:
en 3 posts op een rij is echt geen kunst hoor
Die moet je ook niet in je huurauto laten liggen.. Komen alleen maar problemen van!quote:
Met alle verslagen enzo erop?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in je huurauto laten liggen.. Komen alleen maar problemen van!
Maar even sereneus, mooi klote, weet je waar je hem weg hebt gegooid?
Neeeuuuj, alleen presentatie van donderdag (die we dus al gehad hebben)!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met alle verslagen enzo erop?![]()
Huurauto van Damzkieee, daar lag hij nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in je huurauto laten liggen.. Komen alleen maar problemen van!
Maar even sereneus, mooi klote, weet je waar je hem weg hebt gegooid?
Heuj, linkquote:
waarom heb je ze niet gelijk gepost dan...?quote:
Een lekkere Mcmuffinquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey ETA wat heb je gehaald bij de Mac...?nog veel stelletjes daaro?
Kun je niet een keer een foto van dat tafereel maken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
[..]
Een lekkere Mcmuffinlekker
nait veel stelletjes aan het daten, wel allemaal scholiertjes die aan het studeren zijn waarvan sommige een koppeltje zijn. Het is best onwerkelijk gezicht in de Mac, 80% van de plaatsen bezet door jongelui tussen de 12 en 17 jaar in verschillende schooluniformen. Er heerst een relatieve stilte en de meeste zitten druk te schrijven en te lezen. Maar er zijn ook altijd een paar aan het slapen, bril af, hoofd op het dienblad en een jas over hun kop heen.
bigmac om 9:30 in de ochtendquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kun je niet een keer een foto van dat tafereel maken!maar een Mcmuffin? hadden ze nog geen big macs klaar!
![]()
Doe je je toch gewoon voor als een domme toerist, ga je een beetje fries lullen komt alles goed...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:10 schreef ETA het volgende:
[..]
bigmac om 9:30 in de ochtendnah, liever niet
En in de ochtend is er geen bigmac te krijgen volgens mij. De Mac ziet er ook een stuk anders uit, alle borden zijn vervangen door ontbijt menu bordjes....
Ik zal es kijen of ik stiekem een fototje kan maken, maar er hangt een grote bord op de deur met verboden fotos te maken (dat hebben ze nogal veel hier....)
Wie wat waar?quote:
Gelukkig ben ik ook niet de enige die hier aan stoort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Goover het volgende:
@PB's tramcrisis. Wat een gekloot zeg! Ik ben blij dat ik amper met de tram hoef en ik voor mijn woon/school verbinding maar 1 treintje hoef te hebben. En die breezahmokro's met takkeherrie op de speaker van hun mobiel, afschieten graag! (Geldt trouwens voor elke patser die denkt zijn telefoon te kunnen gebruiken als walk-by-disco)
Whehe Friezen bashenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe je je toch gewoon voor als een domme toerist, ga je een beetje fries lullen komt alles goed...!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe je je toch gewoon voor als een domme toerist, ga je een beetje fries lullen komt alles goed...!
Hoe kun je nou weer een engelse brief oefenen?quote:
Joah?quote:
Jups, klopt. Sommige dingen komen nogal veel voor in de briefen die we moeten maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer een engelse brief oefenen?
Je kan alleen de opbouw oefenen.
En wat het engels betreft, tja je kan het of je kan het niet
Friesquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef denB het volgende:
[..]
Komt lulletje rozewater ook weer
Hoort friesch en gelijk weer steving in actie!
Nederlandsquote:
Afvallen? Nergens voor nodigquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah?
Ze wil iig afvallen gezien haar post history![]()
Gewoon meer bewegen, en gezonder en verstandiger etenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah?
Jah slank de zomer in, zal wel over afvallen gaan neem ik aanquote:
Waar vanaf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah?
TE slechtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Waar vanaf?
Maar over wie hebben we het mensen? Ik was er gister namelijk niet
Aaaaah nee dat ga je niet menen he! Ik heb er nog geen last van gehad maar ik heb nog maar 3 euro cash geloof ik, en ik "moet" naar Praag dit weekend... Wat een drama altijd met die postbank, nu ben ik het zat, zodra ik in Nederland ben stap ik gelijk overquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hey Leinonlein heb jij al problemen gehad...?
--> Postbankklanten kunnen niet pinnen
Haha ik zie t fotootje heus wel hoor Royquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah slank de zomer in, zal wel over afvallen gaan neem ik aan!
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Aaaaah nee dat ga je niet menen he! Ik heb er nog geen last van gehad maar ik heb nog maar 3 euro cash geloof ik, en ik "moet" naar Praag dit weekend... Wat een drama altijd met die postbank, nu ben ik het zat, zodra ik in Nederland ben stap ik gelijk over. Nou ja, gelukkig is er altijd nog Deutsche Bank
![]()
Verder > goeiemorgen! Ik ben de laatste maand altijd eerder op het werk dan mijn chef![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha ik zie t fotootje heus wel hoor Roy
ja, iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de ABN-AMRO ofzo!
![]()
Eerder dan je chef... is mij nog maar een stuk of 10 x gebeurt...!![]()
Wat voor picca?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
TE slecht![]()
Over Zeeltje, ze zou een picca plaatsen hier gisteraaf..
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wat voor picca?
Van haar? Of iets anders?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de Rabobank ofzo!
![]()
K zit ook bij de postbank, kenkerbankquote:
Ik heb anders geen problemen met de ABN en ik denk dat als het overgenomen word ze toch niets met de klanten kunnen doen en gewoon nog een service moeten aanbieden. Tegen de tijd dat ze particulieren weg gaan doen heb ik al wel een Zwitsere Bankrekening ofzo!quote:
Niet op deze pagina hoor..:!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haarquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou ook overstappen! Naar de ABN-AMRO ofzo!
![]()
Je kon Fatima de Moreira de Melo ontmoeten.. dat is helemaal geen straf..quote:
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehad![]()
Mijn chef is een luierik![]()
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?![]()
Altijd leuk dat soort avonden!heerlijk goed goedkoop en toch het gevoel gehad dat je (bijna) binnen was!
![]()
Luierik...!![]()
Try living with my momquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
aaaaaaah...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
jah pvd, was t net posts nr 200quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haar
Op de vorige daarintegen![]()
![]()
![]()
niet bij de meeste bedrijven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
gewoon handje contantje je geld ontvangen werkt ook
quote:
ja dat leek me passend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedankt voor de verbetering Kuno. Jij boefje![]()
Dan stop je meteen waar je mee bezig bent, loop je naar de dichtsbijzijnde Mac en ga je slapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Meer slapen dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Zeer tevreden over de Raboquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
Bovendien loop ik niet graag met mijn maandsalaris over straat(niet dat het een fortuin is ofzo, maar ik raak niet graag 300 harde euro´s kwijt
)
Dan hier de volgende vraag:
Wie is hier (on)tevreden over zijn bank, en waarom?
Ja, ook eigenbelang
Omdat je misschien niet zo vaak en lang in het buitenland zit, ik heb er al meerdere malen last van gehad dat ik geen geld op kon nemen in het buitenland. Ja werkzaamheden aan mijn reet, ik wil altijd en overal bij mijn geld kunnen komen. Geldopname in een niet-euroland kost trouwens ook geld, maar is dat niet bij elke bank?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad bij de Postbank, pinnen in het buitenland ging prima en kosteloos. Soms doet internetbankieren het niet, vaak door onderhoud. De overboekingen van internetsparen naar de girorekening zijn ook versneld, ik ben wel tevreden hoor
Ik kutbank. Postbankquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
Bovendien loop ik niet graag met mijn maandsalaris over straat(niet dat het een fortuin is ofzo, maar ik raak niet graag 300 harde euro´s kwijt
)
Dan hier de volgende vraag:
Wie is hier (on)tevreden over zijn bank, en waarom?
Ja, ook eigenbelang
Wel, ik kreeg in Duitsland gewoon contant mijn geld. Bij personeelszaken een briefje ophalen en daarmee naar de lokale bank. Die keerde dan je loon uitquote:
Ik zit niet vaak in het buitenland, wel een half jaar in Duitsland gezeten, nergens last van gehad hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat je misschien niet zo vaak en lang in het buitenland zit, ik heb er al meerdere malen last van gehad dat ik geen geld op kon nemen in het buitenland. Ja werkzaamheden aan mijn reet, ik wil altijd en overal bij mijn geld kunnen komen. Geldopname in een niet-euroland kost trouwens ook geld, maar is dat niet bij elke bank?
Internetsparen ben ik wel tevreden over, en die versnelling moet ook wel, bij andere banken ging dat al veel sneller![]()
Ja inderdaad. Maar de postbank gaat sowieso weg hè, alles wordt ING. Maar toch, ik ben een beetje gefrutreerd geraakt door de postbank dus ik stap maar eens over. Benieuwd of het ergens anders beter isquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Dat Internetbankieren was gewoon je reinste afzetterij. Geld werd direct afgeschreven van je rekening maar duurde 3 dagen tot het op je internetspaarrekening stond
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat leek me passend!
knuffelnegertje van de SC!![]()
haha wat een kerelquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
Ghehe Frrreek
mensen die 5euro tussen de middag uitgeven aan eten en dan
Mooie postquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
Ghehe Frrreek
mensen die 5euro tussen de middag uitgeven aan eten en dan
ff een break nemen... lezen is ineens best lastig, kan alleen tekst lezen dat recht voor ogen staat, moet dus woord voor woord lezen.................. en ff wat drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Meer slapen dus
Blinde vlek heb ik ook wel eens als ik te weinig gedronken heb en moe ben.
Oja, dat is óók nog eens stom. Mijn portommonaie gaat bijna knappenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat ik ook poepvervelend is dat postbank 2 pasjes heeft (1 voor chippen, kan alleen betalen met chip op school) en 1 gewone![]()
Als je maar wel netjes je haar wast dan waardeer ik je zoals je bent hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Frrreek is anti metalhead
Dus ook anti mij. Loop ook in te wijde driekwarstbroeken, en neem over het algemeen ook zef gesmeerde bammetjes mee in een volgestickerde broodtrommel met lekker beleg wat mammie heeft gekocht. En heb wel auto, maar ga met bus naar school en fiets inderdaad veel [in het dorp dan] omdat het goedkoper en gezonder is.
Frrreek haat mij
Gadverdammequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Frrreek is anti metalhead
Dus ook anti mij. Loop ook in te wijde driekwarstbroeken en vormloze zwarte shirts met mijn favo band erop, en neem over het algemeen ook zef gesmeerde bammetjes mee in een volgestickerde broodtrommel met lekker beleg wat mammie heeft gekocht. En heb wel auto, maar ga met bus naar school en fiets inderdaad veel [in het dorp dan] omdat het goedkoper en gezonder is.
Frrreek haat mij
*voegt zich ff toequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gadverdamme
Kan je beter goed studentikoos zijn zoals ik
Oja want dat komt alleen maar door die pasjes van de Postbank...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oja, dat is óók nog eens stom. Mijn portommonaie gaat bijna knappen![]()
Ik lunch ook wel eens voor 5 euro, maar ik heb geen mama in de buurt die bammetjes smeert voor me!![]()
Sorry, ben een man/jongenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Dit wou ik ook op typen totdat ik het te simpel vondquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan je zeggen... Ik heb me doodgelachen om een stel meiden die aan het karten waren. maar zwaar vonden ze het niet. Ze moet alleen niet veel de kant raken, want sommige kwam echt b(l)ont en blauw uit de kartsquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Is karten niet met een "k"?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
+ Allerlei Pfandmuntjes waar ze in Duitsland zo gek op zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oja want dat komt alleen maar door die pasjes van de Postbank...!die Portemonnee raakt verstopt door die rotzooi bonnetjes die je erin hebt zitten...!
![]()
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!![]()
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
spelen, moet dat niet rijden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet is![]()
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze primaquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Wat jij wil Leinquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
Een heeluh stoereh meid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze prima![]()
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Uhm... dan wil ik graag kennis op doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Een heeluh stoereh meid?
Verder vind ik dat bootje een beetje te beschermend is.
Eerst komtie zeggen dat hij hiero een week niet meer komt posten, en nu vraagt hij om ervaring bij karten..
Je dumpt gewoon in die kart, komt ze dr half dood uit dan is het: Jij wilde karten
Zo is het leven, niet alles wordt voor gekauwd!
Same herequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Uhm... dan wil ik graag kennis op doen
Wat doe ik fout!!! ben nog vrijgezel
Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Mensenkennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat jij wil Lein! Wat ga je eigenlijk doen in Praag, dingen bezoeken of had je dat al eens verteld?
![]()
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Ik ga volledig met je mee...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef denB het volgende:
[..]
Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-
Ze kan op dr eigen benen staan neem ik, kan ze ook zelf beslissing maken.
En anders is het zon mama kindje..
Achja, je heb je meissie en je hebt doze, toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee...
Bovendien bootje? "standaard dozen", praat je zo over vrouwen? Ongelofelijk....![]()
Was een emotionele begrafenisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...![]()
* PieterBas heeft dat ooit eens gedaan bij een heel naief meisje![]()
Ah tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mensenkennis![]()
Hey, wat ik ga doen in Praag? Werkelijk nog geen flauw idee, ik stap hier vrijdagmorgen om 7 uur in de trein, dan ben ik rond een uur of 12/1 in Praag. Heb wel een reisboekje dus ik denk dat ik de highlights even afga. Verder wil ik gewoon lekker door de stad banjeren en kijken hoe het leven er daar aan toe gaat. Gewoon ergens in de tram stappen en kijken waar je uit komt, daar hou ik wel van. Verder, goedkoop bier drinken en plaatselijke gerechten proberen. Zondagavond naar huis, ben geloof ik om 1 uur weer in Berlijn. Maandag weer werken... hellllüp!
In het kort :gewoon de tourist uithangen dus![]()
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
planken 4 life
Investeren heet dat Goovert!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.
Gister voor mijn scharrel VEUL te dure chocola gehaald bij Australian. Was erg lekker maar ook ERG duur
Het was een staande start.. dus ze bleef staan!.. maar wie stond er toen achter... Moi.. Heb ik indirect mijzelf ge0wnedquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was een emotionele begrafenis![]()
Tuurlijk, hallo, ik ben toch tourist zeg, wat denk jijquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah tof! Loop je daar net zoals die Chinezen met een boekje en een fotocamera om je schouders hangen
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Als ze wilt weten waar ze aan begint, stel dr een huiwelijk voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
Nee, ik ga niet zoveel op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doenquote:
Klein als in niet meer dan 50woorden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doen.
over puntje 3 kan ik het best met je eens zijn. daar ben ik niet moeilijk in. feit is alleen dat het beetje lomp overkomt. zo van.. ja ik vind je een kneus. tja.. /care.. nofi ofc.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesproken
2 advies aan mensen op een forum komt op mij over als overbezordheid, dat is niet altijd nodig. Ze komt er zelf wel achter, tuurlijk kun je haar vertellen dat het zwaarder is dan ze wellicht denkt, maar overdrijf niet
3 ik beoordeel mensen ook op hun gedrag op internet, mag dat niet? Ik kan namelijk zo al zeggen, zonder je ooit gezien te hebben, dat wij een totaal andere persoonlijkheid hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Mijn advies : vertel je vriendin dat je bezord bent, maar drijf niet door. Ze komt er zelf wel achter.
Veel plezier![]()
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!quote:
Dat dat dan ook niet DenB!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zoveel op vakantie
Laatste keer dat ik ging was met mn ouders naar Center parks
Altijd als ik op vakantie wil, geef ik mn geld weer uit aan iets onbenullig
PM een idee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesproken
2 advies aan mensen op een forum komt op mij over als overbezordheid, dat is niet altijd nodig. Ze komt er zelf wel achter, tuurlijk kun je haar vertellen dat het zwaarder is dan ze wellicht denkt, maar overdrijf niet
3 ik beoordeel mensen ook op hun gedrag op internet, mag dat niet? Ik kan namelijk zo al zeggen, zonder je ooit gezien te hebben, dat wij een totaal andere persoonlijkheid hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Mijn advies : vertel je vriendin dat je bezord bent, maar drijf niet door. Ze komt er zelf wel achter.
Veel plezier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |