nee niet per sé, maar ik vind niet dat ik in de positie sta om dat te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus je mag je collega niet bij zn bijnaam noemen omdat je een n00b bij het bedrijf bent?
ik was ff aan het bijlezen en reageerde toen op een post van DaFan, was het net de LaPoquote:
Blijf van mn clowntjes af !!! wat heb ik jou misdaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal effe een topic maken in MED voor Teardrop-Nl Tear-NL en teardropnl om zn kloons kwijt te raken
Niet de weg kwijtraken hequote:
touchéquote:Jeroen,
Wat een ongepaste reactie! Na lezing van de emails die ik zojuist heb gezonden, lijken mij excuses aan de desbetreffende medestudenten het minste dat je moet doen. Zij hebben ervoor gezorgd, dat er nu eindelijk duidelijkheid is over de structuur van blok 10. Ik ben hen daar dankbaar voor, jij zou hetzelfde moeten zijn.
E-commerce is een apart verhaal, dat los staat van de onduidelijkheid over de major en de minor.
Bovendien nodig ik je uit voor een persoonlijk gesprek met mij. We kunnen het dan over fair play, eerlijkheid en respect hebben.
Walter Nijsse.
is dat nu goed of slecht bericht?? weet niet meer precies wat de situatie was...quote:
jeroen had op mij lopen flamen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat nu goed of slecht bericht?? weet niet meer precies wat de situatie was...
mensen die dus moeite doen voor elkaar worden hier min of meer geflamed..quote:Wil jij nick en Lesia even bedanken namens de 44 mensen die nu als nog e-business moeten gaan maken? Eerst was het namelijk geen onderdeel van de cijferlijst. Omdat zij erover zijn gaan zeiken, moeten nu 44 mensen de opdracht gaan herkansen! Heel fijn! @#$$(&*$@#
Groetjes,
Jeroen
ik snap hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jeroen had op mij lopen flamen..
[..]
mensen die dus moeite doen voor elkaar worden hier min of meer geflamed..
dooie fucking boel hier..quote:
doe maar gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
zullen we ff een tubgirl posten om leven in de brouwerij te krijgen?![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
post die tubgirl dan ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
zullen we ff een tubgirl posten om leven in de brouwerij te krijgen?![]()
omdat 99% hier man is misschienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
nou jullie hebben het alleen maar over vrouwen
neequote:
euhh... omdat ik een link stuurde naar een boekings bedrijf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
lol goover. hoe kom je op dat woord "boeken"..? ik ken het nl. ook.. maar ben gewoon ff benieuwd..
ja blijf... wat heb je anders te doen! vertel eens? wat voor stage doe je? of had je dat al verteld en let ik niet goed op?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Zeeltje het volgende:
Mooi want ik laat me niet wegjagen door mannen![]()
Hihi Goedemiddag!
graag even hier kijken:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Zeeltje het volgende:
Mooi want ik laat me niet wegjagen door mannen![]()
Hihi Goedemiddag!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef Goover het volgende:
Stelt u nader voor!
miss scofield postte dan alleen mannenplaatjes.. het was kiezen of delen.. mannentopic, of terugvechten met vrouwenplaatjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Zeeltje het volgende:
Musequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef Zeeltje het volgende:
Oh heb ik al ooit gedaan!
en he muse.. brabant hal?
Waar dan? Muse is tofquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef Zeeltje het volgende:
oh ik lekker wel haha.. en binnenkort zie ik ze weer
yeah baby...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Zeeltje het volgende:
rockwerchter baby!
post jij dan eens een foto van wat jij een lekkere vrouw vindtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Leinonlein het volgende:
TROUWENS! even een nuttige bijdrage, ik kijk liever naar een mooie vrouw dan naar een lelijke man, dus ga jullie gang mannen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post jij dan eens een foto van wat jij een lekkere vrouw vindt![]()
dat is wel iets minder bloot dat wat wij soms postenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?![]()
Niet dat ik er zo op geil, maar wel leuk om naar te kijken. Een goed stel vrouwenbillen vind ik ook niet erg om te zien hoor![]()
Ik wist trouwens niet dat Angelina tattoo´s heeft joh...
'angie' heeft lelijke lippen vind ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?![]()
Niet dat ik er zo op geil, maar wel leuk om naar te kijken. Een goed stel vrouwenbillen vind ik ook niet erg om te zien hoor![]()
Ik wist trouwens niet dat Angelina tattoo´s heeft joh...
Ja ik hou ook niet zo van dikke lippen, eigenlijk nooit bij mensen. Maar ik vind dat ze verder wel een mooi lichaam en koppie heeft, en verder ken ik weinig vrouwen bij naam dus tsja.... Moet wat hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
'angie' heeft lelijke lippen vind ik...![]()
Jij ouwe geilneefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is wel iets minder bloot dat wat wij soms posten![]()
Ja nee ze heeft wel een mooi lichaam inderdaad...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik hou ook niet zo van dikke lippen, eigenlijk nooit bij mensen. Maar ik vind dat ze verder wel een mooi lichaam en koppie heeft, en verder ken ik weinig vrouwen bij naam dus tsja.... Moet wat he
Kom jij dan eens met een lekkere manquote:
Ik kan vanavond alleen nog maar slapen, beetje te laat gemaakt gisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja nee ze heeft wel een mooi lichaam inderdaad...!
He vandaag geen ijs bij de fontein, ik ga met mn baas scheuren in zn rs4!Morgen misschien beter!
![]()
Jij eet echt veel ijs...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met een lekkere man![]()
[..]
Ik kan vanavond alleen nog maar slapen, beetje te laat gemaakt gisteren
En het ijsje voor vandaag heb ik alweer achter de kiezen.. hihiiiihi
Ja.... en.... euh.... jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij eet echt veel ijs...!![]()
![]()
Zeker uren zitten skypen!![]()
Hmmm, de mannen van de techniek staan al bijna aan mijn bureau. Even oppassen, hier kunnen mensen heel makkelijk meekijken hhihihii...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij posten meer dingen als:
[afbeelding]
Ach als er 1 iemand niet aan de lein hoeft te denken hier in dit topic...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja.... en.... euh.... ja.
Maar dat ijs is hier gewoon té lekker, vandaag had ik mandarijnyoghurt ijs, hmmm. Smullen maar! Netjes 1 bolletje hoor, moet natuurlijk wel op de lein (haha) letten.
als die mannen al komen kijken, posten we toch de goede foto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmmm, de mannen van de techniek staan al bijna aan mijn bureau. Even oppassen, hier kunnen mensen heel makkelijk meekijken hhihihii...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach als er 1 iemand niet aan de lein hoeft te denken hier in dit topic...!![]()
Je moet me toch eens een keer wijzen waar die shop zit van jou!![]()
Whoeeiiii gaaf, Dublin lijkt me super! Hoe kom je bij deze vacature, is ´t niks voor jou?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef Goover het volgende:
Interesse iemand?:
Sales Executive – Dublin
Ik kan daar ongeveer vanuit mn huis heenrollen of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Die ijstent zit in de Falkensteinstraße (check maar op google maps), maar ik wil natuurlijk best een keer met je mee!
Niet mijn richting...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoeeiiii gaaf, Dublin lijkt me super! Hoe kom je bij deze vacature, is ´t niks voor jou?
Hehe, ik snap je punt. Maar sales is niet echt mijn ding, hoewel Dublin me gaaf (en duuurrrr) lijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet mijn richting...
Mijn neef werkt bij Oracle. Als ik iemand vind die ook aangenomen wordt krijg ik 'vindersloon'. Dus iemand?
Ik had al even gespiekt op google maps, ik kan er bijna heen rollen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ja kuno doen we!, als je over de Oberbaumbrücke loopt, dan bij het kruispunt rechtdoor en dan ben je er al (logisch he?)
DAAAGquote:
Ooh dacht ik johquote:
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie dat ik weer precies in het juiste topci terug benqua plaatjes
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh dacht ik joh!
Jij was toch dat Franse meisje of heb ik t nu mis?
DaFan geilde daar nog op![]()
Oke oke, zit ik toch goed!quote:
had je al eens een foto geplaatst...?quote:
In dat geval zoeken wij nog technisch talent á 1000,- per stukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet mijn richting...
Mijn neef werkt bij Oracle. Als ik iemand vind die ook aangenomen wordt krijg ik 'vindersloon'. Dus iemand?
Volgens mij niet, maar dat kan natuurlijk nog mooi in die laatste dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je al eens een foto geplaatst...?![]()
quote:
Doe dat maat ff Kunoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk ik vanavond nog weer even!
![]()
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?quote:
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?
Ooh dan was t vast iemand anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broek![]()
K ook niet. lollers!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...Hij kan inderdaad weer wakker worden
zal met met teardrop zij...! die trouwt met iedereen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:30 schreef Zeeltje het volgende:
nou ik was bijna getrouwd hier.. maar met wie?
ik ga ook doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |