Dat zou ik ook wel eens willen weten!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF!
....wat nemen ze daarin mee ? Hun gel ? Hun rits condooms ? (die ze toch niet gebruiken, maar voor de show laten zien aan vrienden) Hun bruiningscreme ? Een nieuw shirt zodat ze halverwege het uitgaan een nieuwe look kunnen creeren ?
Nieuwste trend?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Eamon het volgende:
dat is de nieuwste trends onder de dj's, je loopt weer hopeloos achter![]()
was ik serieus?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nieuwste trend?Bij ons op de voetbalclub lopen ze er al een jaar mee
En dat, mijn beste, is nu het verschil tussen de randstad en de provincie:quote:Op zondag 10 juni 2007 15:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nieuwste trend?Bij ons op de voetbalclub lopen ze er al een jaar mee
Ja en iedereen onder de sloot loopt op klompen en is een boer.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef spanks het volgende:
[..]
En dat, mijn beste, is nu het verschil tussen de randstad en de provincie:
Everything you like I liked 5 years ago.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mja, matig... Zo'n kapsel heb ik ook
laatste keer dat ik je zag was je niet gebruind..sorry je hoort er niet bijquote:Op zondag 10 juni 2007 15:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mja, matig... Zo'n kapsel heb ik ook
Hey, ik heb ook een roege stoppelkop. Dus associeer me niet met van dat soort breezer-inteelt...quote:
Die witte handjesquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
dit is dus NIET gesjopped hedie gebruinde koppen
![]()
!
Ik ben al druk aan het googlen... iets met Lee hottie oid...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef nattermann het volgende:
Waar is dat ene topic heen, met al die foto's van die mooiboys?
dat topic heb ik niet....quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef nattermann het volgende:
Waar is dat ene topic heen, met al die foto's van die mooiboys?
Dankjequote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat topic heb ik niet....
maar wacht! ik geef je de complete site gewoonhttp://leehotti.com/originals/originals3.htm
Vallen de dames daar tegenwoordig op, of is hij gewoon homo?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Deze staat nog steeds met stip op nummer 1![]()
!!!
Het lijken net van die zwarte pieten met blauwe ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
dit is dus NIET gesjopped hedie gebruinde koppen
![]()
!
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef spanks het volgende:
[afbeelding]
Bronzer: for a natural golden shine
![]()
WTF !!!!111 !111quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Haha, te veel worteltjes gegeten jongens?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:"My chiropractor suggested a MAN-n-BAG because sitting on my overstuffed wallet was misaligning my spine."
-- Nat S, Boston-Massachusetts
check ze die chicks playen danquote:Op zondag 10 juni 2007 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF !!!!111 !111F !1111!!11
Zeg me dat deze foto voor de grap is genomen![]()
OMG. Nee ff serieus. Is dit echt enzo ?![]()
![]()
![]()
wat de fok...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Zulke tasjes zijn dat inderdaad zoiets. Alleen iets groter.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Turkse Louis Vuitton uiteraard..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF!
Is dat de nieuwste trend ofzo. Gisteren ook met uitgaan. Misschien wel een stuk of 10 van die mooiboys met een soort van tasje dat ze om de middel dragen, en waarmee ze dan superstoer (zonder dat ze doen alsof ze dat tasje omhebben) hun moves uitvoeren.
Dude ! Wat moeten die gasten met zulkes gayding om de middel en wat nemen ze daarin mee ? Hun gel ? Hun rits condooms ? (die ze toch niet gebruiken, maar voor de show laten zien aan vrienden) Hun bruiningscreme ? Een nieuw shirt zodat ze halverwege het uitgaan een nieuwe look kunnen creeren ?
Wat een gaylords zeg![]()
![]()
![]()
Foto's gewenst. Kan even niet zo snel wat vinden.
Als dat zijn vriendin is, dan loop ik morgen ook met een bruine kop rond. Moet alleen mijn hoofd bruin, of moet de rest ook?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Zo, gek ..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Check die walgelijk bleke chicka's er naastquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |