Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
oh bij mij werkt dat zobij m'n vriend ook
wij worden nooit volwassen![]()
als mijn vriend ook maar 50% wordt zoals zijn broer nou is, dan gaat het best hilarisch wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...
Ziet er mooi uit daarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, het bos wordt nog verder uitgebreid.
Het is de allerlaatste straat van Arnhem. Na onze straat houdt Arnhem op, heb je een paar kilometer bos en weiland, en heb je Huissen.
als je dat data ff zoekt dan doe ik dat welquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
ik ook nietquote:
een klus huis of is alles "af"?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, we hebben er ook onwijs veel zin in!
En ik was toch zo blijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
En ik 27 oktober.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef geenaam het volgende:
En ik was toch zo blij27 maart was het trouwens.
![]()
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een klus huis of is alles "af"?
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebt
met zo weinig info kan je achterhalen waar iemand woontquote:
En ik weet wat jouw voornaam is!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat me raden... een alcoholist?
Joepquote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik weet wat jouw voornaam is!
Dacht al die tijd dat jij een meisje was...
gokje... 19...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Etcetera het volgende:
m'n zus is weer 's bezig....
morgenvroeg moet de groene container bij de weg. nu wil ze dat ik er ook af ga omdat ze niet zeker weet of ze er wel aan denkt
volgens mij is het gewoon kinderachtig gedrag omdat ik even daarvoor zij op haar vraag 'of ik alles wel...' 'ja ik doe alles wel dicht'
stomme bimbohoe oud denkt ze nou dat ik ben
ik weet verdorie toch ook wel dat deuren en ramen dicht moeten als je op bed gaat
Ahhhh.. Een stalker..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met zo weinig info kan je achterhalen waar iemand woont![]()
zij of ikquote:
ik dacht dat ze in NL fout bezig warenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Lang verhaal kort: ik heb dus nog geen noodpaspoort en ik moet bidden dat ik het morgen wel heb
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dacht al die tijd dat jij een meisje was...
ik moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
En Nem, waar haal je zo snel een bosmongool vandaan?
Bij de Walmart verkopen ze állesquote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
En Nem, waar haal je zo snel een bosmongool vandaan?
sterktequote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Never gonna give you up van Rick Astley aan het luisteren.
?quote:never gonna give you uuup
never gonna let you doooown
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Never gonna give you up van Rick Astley aan het luisteren.
ik heb de volgende vast voor je klaarstaanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nee, Glen Medeiros.
vergeleken met rick astley is het een verademingquote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
Is Donna Lewis die ik vanmiddag een keer had opstaan net zo erg?![]()
DVD boxquote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ontvang helemaal geen Net5 en CNN meer hier sinds kort. Klotekabel![]()
RTL zend toch ook 2 keer per week 2 afleveringen uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DVD boxvan Friends dan
en digitale tvis dat geen optie?
Die vind ik leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
Is Donna Lewis die ik vanmiddag een keer had opstaan net zo erg?![]()
veronica zendt er 8 per week uitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
RTL zend toch ook 2 keer per week 2 afleveringen uit?
ja maar die weten van zichzelf dat ze fout zijn. rick astley denkt dat ie cool isquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef geenaam het volgende:
Dan heb ik er ook nog wel ééntje
http://www.youtube.com/watch?v=9z7t-Ox3XvU
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vergeleken met rick astley is het een verademing![]()
Hier niet neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DVD boxvan Friends dan
en digitale tvis dat geen optie?
die 2e kan absoluut. john waite kan ik zeer waarderen.quote:
Volgens mij hoor ik nu voor het eerst in mijn leven Missing Youquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die 2e kan absoluut. john waite kan ik zeer waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |