Dat is het denk ik...............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef Victor_Eremita het volgende:
Blijkbaar zie je eruit als een poetsvrouwtje.
Dat is een mopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
"Hoe laat is het?"
- Tijd om een horloge te kopen!![]()
![]()
!! -
Dan zeg jij: Tuurlijk, nadat ik je huis heb leeggehaald!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
"Als ik de sleutel van mijn huis geef doe je het dan bij mij ook even"?
Die is nog best grappig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef MacKniver het volgende:
Meneer, mag ik er aan de voorkant uit?
-
Nee, je kunt beter aan de zijkant uitstappen!
![]()
Die is best gevatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Heb ik wat van je aan ofzo?"
"Nee, anders zag je er wel beter uit"
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
"Nee hoor, die heb ik al jaren"
![]()
Mn vader roept dan nog wel es "hee er valt een stukje uit je neus!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef Perico het volgende:
Het ergste is, dat als bijvoorbeeld in een restaurant een ober een dienblad uit zijn handen laat vallen, met lawaai als gevolg, dat men dan niets anders weet te bedenken dan:
"Ja, leg het daar maar neer!"![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
![]()
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Stond ik net even mijn ramen te lappen aan de buitenkant. Komt er een man en een vrouw aanlopen en wat zei de man in kwestie? "Als ik de sleutel van mijn huis geef doe je het dan bij mij ook even"?
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Samcali het volgende:
[..]
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappen![]()
Zo van de trap gevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Batsnek het volgende:
taxi: "zelf lopen is half geld"
ik zit hier al 5 uur. "pas maar op dat je niet vestroest;);)"
naar de kapper geweest? "nee, ruzie gehad met het scheeraparaat/de grasmaaier"
Die onthou ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor."
Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien.
ik moest lachen. man wat ben ik toch simpel af en toe.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Postbode komt de post bezorgen.
Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien.
Nog zo eentje: 'Kom je de honderdduizend brengen?" of "Alleen goed nieuws, he?"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Postbode komt de post bezorgen.
tsja, een aanvoerder hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik moest lachen. man wat ben ik toch simpel af en toe.
Och gut, vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
1: 'Ja dat kan'
2: 'Koffie kan, melk kan'
Als iemand dat zegt wens ik vaak een wapen.
En dan als inkoppertjes:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
Dat is jeugdsentiment man!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Och gut, vreselijk inderdaad.
Waarbij? Aardbei!
![]()
"Inderdaad, dat duurt geen week meer!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:08 schreef steeg het volgende:
op maandag bij elk willekeurig kantoor: bijna weekend! roepers![]()
op dinsdag bij elk willekeurig kantoor: bijna weekend! roepers
"Nee hoor het is toch niet belastingaftrekbaar"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef superworm het volgende:
Bij de kassa: "Wilt u het bonnetje?"
"Nee, hang maar boven je bed"
"Nee, doe 'm maar in het archief"
"Nee, is dat niks voor je plakboek?"
etc. etc. etc.
oh, ik controleer ze niet eens meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
Die stomme opmerkingen die ik keer op keer hoor bij het controleren van de echteheid van een biljet van zogenaamde 'lolbroeken':
- 'Is 'ie echt?'
- ja
- 'Dan is 'ie mooi gelukt'
of
'Vanochtend nog vers gemaakt'
![]()
alleen 100-eurobiljetten doe ik nog altijd. nou ja t lichtje werd rood, dus het lukte niet. zeg ik "ja meneer, het apparaat werkt niet ofzo, momentje hoor", zegt die vent "oh, als-ie niet echt genoeg is heb ik er nog wel een paar honderd" waarna ie heel hard begint te lachen. was trouwens wel een echte.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
Die stomme opmerkingen die ik keer op keer hoor bij het controleren van de echteheid van een biljet van zogenaamde 'lolbroeken':
- 'Is 'ie echt?'
- ja
of
![]()
He collega...je vergeet het bijbehorende accent. In mijn (groningse) geval: "die blauwn magst wel holdn"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef Noodly het volgende:
Scenario: Willekeurig persoon X staat ergens voor het huis.
Noodly komt voorbij met post en overhandigt wat persoon X toebehoort, waaronder Belastingenvelop.
Persoon X: "Maar die blauwe envelop hoef ik niet hoor, hihihihihihi"
al-tijd
[afbeelding]
edit:
[..]
Die onthou ik![]()
Het is beleid bij ons, maar ik doe het ook niet meer echt. Ik doe het uit de gauwigheid meer om m'n baas te laten zien dat ie erop kan 'vertrouwen' dat er geen valse briefjes tussenzitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef superworm het volgende:
[..]
oh, ik controleer ze niet eens meer.
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het is beleid bij ons, maar ik doe het ook niet meer echt. Ik doe het uit de gauwigheid meer om m'n baas te laten zien dat ie erop kan 'vertrouwen' dat er geen valse briefjes tussenzitten.
Zeker bij de marges in Supermarktland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...
Ik ben eigenlijk nooit een vals briefje tegengekomen. Nou ja, misschien is er weleens één tussengeglipt. Wij moeten het doen met een blauw lampje en de reflectietekens in het biljetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...
Dat zijn meestal van die opmerkingen van mensen die per se moeten reageren op een elke gebeurtenis. Net zoals 'lastig hè, die zwaartekracht'.quote:
het kwam ook altijd pas aan het licht als ze al het geld van de kluis richting bank brachten, die scannen alle biljetten namelijk GOED.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit een vals briefje tegengekomen. Nou ja, misschien is er weleens één tussengeglipt. Wij moeten het doen met een blauw lampje en de reflectietekens in het biljetIk kijk gewoon of alles oplicht, zo ja, dan kan 'ie door. Het volledig natrekken van een biljet kost op deze manier te veel moeite...
Die heb ik zelf een keer gebruikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef BBoy_Symm het volgende:
'maar ik doe helemaal niks'
'nee dat is het probleem nou juist'
idd, die rekening is altijd veel meerquote:Op zondag 10 juni 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
In de kroeg:
- Hoeveel krijg je van me?
- 24 ¤uro 60
- Dat kan nooit...
Voor de korte mensen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor de lange mensen:
kleiner iemand: goh je speelt zeker basketbal
lang iemand: nee hoor, speel jij mini-golf?
![]()
De pastoor kan, maar die mag nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef Friek_ het volgende:
"Weet je wat leuk is?"
"Ja.
leuk (bn.)
1 grappig, amusant
2 knap, aantrekkelijk
3 prettig, aangenaam"![]()
Die's best wel grappigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
Die vond ik best grappig en kende hem nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 04:14 schreef Revenge2005 het volgende:
naar de kapper geweest
ja
oh , wanneer make ze het af ?
"ja, dat zij je moeder vanacht ook"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Kreupeldicht het volgende:
"ja dat zei mn vriendin vannacht ook..."
Die snap ik nooitquote:Op zondag 10 juni 2007 14:37 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Of als je ergens van schrikt:
´Heb je een slecht geweten?´
kut, dat zei ik ook een keerquote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef jogy het volgende:
Bij de kapper vragen ze ook of ik het bonnetje wil en dan zeg ik 'nee ik kan het toch niet ruilen'. Sorrie.
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Friek_ het volgende:
"Naar de kapper geweest?"
"NEE DE KAPPER KWAM NAAR MIJ![]()
111!!
!! LOLLEREINZ
:
"
Bij mijn kapper heb ik drie weken garantie, mits bon.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef jogy het volgende:
Bij de kapper vragen ze ook of ik het bonnetje wil en dan zeg ik 'nee ik kan het toch niet ruilen'. Sorrie.
De gedachte is dat als je stiekem iets aan het doen bent (koekje jatten, iemands dagboek lezen), dat je heel verschrikt opkijkt als je merkt dat er iemand bij je in de buurt is. Als je iets niet stiekems doet (boek lezen) doe je dat niet.quote:
Oooowhquote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De gedachte is dat als je stiekem iets aan het doen bent (koekje jatten, iemands dagboek lezen), dat je heel verschrikt opkijkt als je merkt dat er iemand bij je in de buurt is. Als je iets niet stiekems doet (boek lezen) doe je dat niet.
en het geht maar deur, voordeur, achterdeur enz.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
En dan als inkoppertjes:
Maar er kan nog meer! IJsselmeer, enz
Mensen die zo reageren moeten ze gelijk afschieten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:58 schreef parselmouth het volgende:
"Hey mevrouw hier zit geen prijskaartje aan, wat is de prijs of issie dan gratis!?!?!?![]()
![]()
HAHAHAHAHH!!!!!!!111"
Die kan je verwachtenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en deze hoor je dagelijks:
Ik, beleefd: "Tot ziens"
Patiënt: "Nou, ik hoop het niet" ROFLMAO LOL![]()
Om te janken![]()
Hmm, mijn ervaring is juist dat artsen dat tegen hun patiënten zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis en deze hoor je dagelijks:
Ik, beleefd: "Tot ziens"
Patiënt: "Nou, ik hoop het niet" ROFLMAO LOL![]()
Om te janken![]()
Ja, dat zeg ik ook altijd. Hoeveel moeite is het nou om "hoe is 't" te zeggen (en te schrijven!) i.p.v. "hoest"?quote:
Dies zo gaar he gek daar wordje hendig moe van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Relkloon het volgende:
JA MET SLECHTE MENSEN GAAT HET ALTIJD GOED HEH?!![]()
![]()
Ga me nou niet vertellen dat je dan zelf ook helemaal dubbel ligt?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook altijd. Hoeveel moeite is het nou om "hoe is 't" te zeggen (en te schrijven!) i.p.v. "hoest"?![]()
WHHAUHAUHAHAHAHHAHAHUAUHAAHUAUHAHUAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eerst ook altijd in de C1000: Zeg knappe prins
Nee, ik zeg het op zo'n manier dat ze echt denken dat ik het verkeerd begreep, en het vervolgens op een normale manier vragen. Misschien leren ze zo die idiote gewoonte af.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je dan zelf ook helemaal dubbel ligt?
Leuke gesprekken zal jij er op na houden.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het op zo'n manier dat ze echt denken dat ik het verkeerd begreep, en het vervolgens op een normale manier vragen. Misschien leren ze zo die idiote gewoonte af.
Natuurlijk. Ik laat ze niet mérken dat ik ze aan het verbeteren ben. Dat zou totally noob zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Leuke gesprekken zal jij er op na houden.
Haha, dat had ik ook altijd toen ik dequote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef MaddoxX het volgende:
Soms als ik *NIET* te laat ben met de kranten:
Bwoh de krant moet er wel voor 7u zijn hé
kankeropa tis pas kwart voor 7(maarja ik lach altijd lief zodat hun lekker chaggie kunnen zijn dat de krant te laat is)
Ohjah en krant hoeft pas om 7u erin te liggenofja om 7uur moet alles gedaan zijn
Whehe dat trieste bij de brievenbussen wachten ken ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 18:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook altijd toen ik deTelegraaf
rondbracht. Wilde eens varieren en liep m'n wijk andersom, begon dus waar ik normaal gesproken eindigde. Maar aan het begin zitten wat bejaardenflats die datmaal dus aan het einde zaten en die kregen hun krant dus iets voor 7 uur in plaats van half 6. Al die ouwetjes helemaal van streek, sommigen zaten te wachten bij de brievenbussen
![]()
Ja die ouwetjes leven echt op de klok. Ook onwijs vroeg op, en al om 1900 de overgordijnen dicht, en om 2130uur op stok. Komt zeker nog van vroeger, toen het nog oorlog was.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook altijd toen ik deTelegraaf
rondbracht. Wilde eens varieren en liep m'n wijk andersom, begon dus waar ik normaal gesproken eindigde. Maar aan het begin zitten wat bejaardenflats die datmaal dus aan het einde zaten en die kregen hun krant dus iets voor 7 uur in plaats van half 6. Al die ouwetjes helemaal van streek, sommigen zaten te wachten bij de brievenbussen
![]()
Enzovoort, Amersfoort, Zandfoort...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en het geht maar deur, voordeur, achterdeur enz.
Oja ik ken dat. Mijn vriendje -irritante k**puber- is er ook zo een.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:08 schreef manny het volgende:
Bij een verhuizing ofzo:
als je em nou andersom vastpakt dan kan ie er wel in....
"dat zei m'n vriendin vannacht ook"
Er zijn mensen (meestal mannen) die die zin echt 4 keer per uur uitspreken bij elke uitspraak die maar een beetje dubbel is uit te leggen. Verschrikkelijk
Hilarischquote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Friek_ het volgende:
"Hallo, spreek ik met meneer Vis?"
"Jazeker!"
"Met meneer Hengel heb ik u toch even mooi beetgenomen!!!122![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
!!!"
Die hoor je op een gemiddeld tankstation zeker 4 keer per uur jaquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef tulpje6 het volgende:
Dooddoeners voor kassieres -in tankstations e.d.-:
Kassiere: Wilt u het bonnetje?
Klant: Nee ik krijg het toch niet terug (van de belasting). HahHahHah.
Die opmerking is zooooooooooo erg.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:58 schreef parselmouth het volgende:
"Hey mevrouw hier zit geen prijskaartje aan, wat is de prijs of issie dan gratis!?!?!?![]()
![]()
HAHAHAHAHH!!!!!!!111"
je auto zelf wassen is zo 1984quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als je de auto aan het wassen bent:
Dom figuur) Zal ik de mijne er naast zetten hahaha
ik) is goed hoor![]()
(maar wassen doe ik hem niet)
of ik kijk ze dom aan, zo van, die grap is zooooooooooooo 1985
waarom is het je vriendje dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Oja ik ken dat. Mijn vriendje -irritante k**puber- is er ook zo een.
* Ravii zegt dan: de pinautomaat is kapot en we accepteren ook geen briefgeld meer. Nieuwe regelingquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik lul altijd mee met die idioten die denken grappig te zijn met hun briefgeld.
*50 euro*
-td6d houd briefje onder lamp
-klant vraagt; is ie gelukt?
-td6d: ik geef je dr 20 euro voor
-klant:![]()
-td6d![]()
Hehe, een keer op de vraag "is ie gelukt??!?!? ::DD:!!!?" "Nee, hij is hartstikke nep! Ik zal even de security moeten bellen mevrouw" geantwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik lul altijd mee met die idioten die denken grappig te zijn met hun briefgeld.
*50 euro*
-td6d![]()
"Tja, weet je wat het is? Sperma is dikker dan pis."quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Noisemaker het volgende:
"Tja, weet je wat het is? Meer water als vis."![]()
In de kroeg:quote:Op zondag 10 juni 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
In de kroeg:
- Hoeveel krijg je van me?
- 24 ¤uro 60
- Dat kan nooit...
"weetje... een poepje noemt met ook wel een scheetje"quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef NoBody122 het volgende:
"Tja, weet je wat het is? Sperma is dikker dan pis."
-Ik ben klaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ik: "ik ga even naar de wc"
hij/zij: "dat moet je zelluufff doennn!![]()
![]()
![]()
![]()
"
Nog een in die categorie:quote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
"Beter je hand in een snee, dan een snee in je hand."
"Beter je hand in een gat, dan een gat in je hand."
Als je gaapt/ je uitrekt: "zo, goedemorgen".
"Heb ik wat van je aan?"
* jah, je ondergoed. Mag ik het terug.
*Braak*
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef koeii het volgende:
A: Ja, dat vind ik dus van niet
B: Wat jij vindt, breng je maar naar de politie
HILAAARIEEEEES!
En op z'n Gronings: En ga zo maar deur. Voordeur, achterdeur...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
En dan als inkoppertjes:
Maar er kan nog meer! IJsselmeer, enz
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Je kent het wel van de ooms en tante's die bij een bruiloft in je zij porren en dan zeggen hierna jij he. Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun deed tijdens begrafenissen
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Je kent het wel van de ooms en tante's die bij een bruiloft in je zij porren en dan zeggen hierna jij he. Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun deed tijdens begrafenissen
"Nee ik houd van smerig ondergekotst voer!"quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef malle-eppie het volgende:
of mensen die zeggen dat ze van lekker eten houden
nee en ik hou van vies eten![]()
Eric van Sauers?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef malle-eppie het volgende:
of mensen die zeggen dat ze van lekker eten houden
nee en ik hou van vies eten![]()
Proest...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
Bert Visscher tochquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:05 schreef koeii het volgende:
http://bash.org/?83627
Ja die is wel origineel ja....
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:34 schreef Yoghii het volgende:
Kuthollanders die dat altijd doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.![]()
Iemand die zomaar naakt buiten staat verdient ook zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef freddygonzales het volgende:
Als je in je nakende niksie buiten staat.
"Wat ben je aan het doen?"
"Ik sta te wachten op een rukwind...."
gut oh gut, ook zo'n standaard leuke opmerking die je al duizend keren hebt gehoord.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.![]()
is het dan koud boven of warm beneden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Hendrik_ het volgende:
Zo'n beetje elk mogelijke opmerking gerelateerd aan m'n lengte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef Gesloten het volgende:
Bij de supermarkt:
Klant wil wat afrekenen.
Kassamedewerker: "Dat mag ik helaas niet meegeven."
Klant: "Waarom niet?"
Kassamedewerker: "Wij verkopen alléén tabak en alcohol aan mensen boven de 16 jaar."
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zegquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Ik begrijp mensen ook nooit die denken met zoiets weg te kunnen komen op zo'n groot forum als fokquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Nemesish3d het volgende:
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zeg![]()
![]()
Zo als ik al eerder opmerktequote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zeg![]()
![]()
hihiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
- 'Is 'ie echt?'
- ja
of
![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Hendrik_ het volgende:
Zo'n beetje elk mogelijke opmerking gerelateerd aan m'n lengte![]()
![]()
Wat moeten ze anders zeggen?quote:
"Bij deze, graag gedaan hoor!"quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders zeggen?![]()
Heheheheh en dat vragen ze terwijl je al 20 bent ofzoiets...............quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee Krullebol, is je moeder thuis?
Omdat als je ramen schoonmaakt je over het algemeen zowel de binnen- als de buitenkant doetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Samcali het volgende:
[..]
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappen![]()
Wat wil je drinken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef Scriptha het volgende:
Is er iets te drinken?
-Een hele kraan vol![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb bij de goederenuitgifte van Ikea Barendrecht gewerkt (), en als je spullen dan klaarstonden, werd je bonnummer omgeroepen.
ALLE MENSEN DIE DAN "BINGO" ROEPEN VERDIENEN DE KOGEL![]()
Sperma is dikker dan pisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Noisemaker het volgende:
"Tja, weet je wat het is? Meer water als vis."![]()
You know what sucks?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb bij de goederenuitgifte van Ikea Barendrecht gewerkt (), en als je spullen dan klaarstonden, werd je bonnummer omgeroepen.
ALLE MENSEN DIE DAN "BINGO" ROEPEN VERDIENEN DE KOGEL![]()
Nog nooit gehoord maar hij is toppie vind ik!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef -td6d- het volgende:
*50 euro*
-td6d![]()
Als je bij de schoonheidsspecialist bent geweest:quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef PPL het volgende:
Als je bij de kapper bent geweest:
"Goh, van de trap gevallen?"
Ik zeg altijd dat ik een chemokuur heb gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Batsnek het volgende:
naar de kapper geweest? "nee, ruzie gehad met het scheeraparaat/de grasmaaier"
Jij: Neequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Friek_ het volgende:
"Naar de kapper geweest?"
"NEE DE KAPPER KWAM NAAR MIJ![]()
111!!
!! LOLLEREINZ
:
"
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij: Nee
Hij/zij: ooh, je moeder ofzo heeft het gedaan
Jij: Nee, de kapper kwam naar mij.....![]()
Te erg, maar sehr goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:40 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik een chemokuur heb gehad![]()
"Bij wat?"quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
-Ik moest gisteren helemaal naar Friesland rijden
-Oh, had je je visum wel bij?
Idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
![]()
Kennis op msn: "Haai Zjakkie"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Poeke het volgende:
Kennis op de msn: "Haai"
ik: "[afbeelding] Waar?"
Of: "Ik ga even uit mijn lul brullen".quote:Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als iemand naar de wc gaat:
ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren..![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:26 schreef SuperRogier het volgende:
-Kassamuts: "dat is dan 23 euro alstublieft"
Grapjas: *overhandigd 20 euro* "laat de rest maar zitten"
-Kassamuts:![]()
Grapjas
-Kassamuts
Grajas:
"Heb je vrouwelijke gevoelens?"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Snad het volgende:
Als je naar de wc gaat:
"Ik ga even kijken of ik nog een jongetje ben"
+10 herkenbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Tijdens mijn studie werkte ik bij de Free Record Shop. Daar werd er van je verwacht om aan elke klant te vragen: 'is het een cadeautje?'
Dus dan hoorde je heel vaak de opmerking: "Ja, een cadeautje voor mezelf!" en dan begonnen ze erbij te lachen alsof het de meest originele en leukste opmerking van de wereld was.
En als je dan zegt, doe niet zo bij de handquote:Op zondag 17 juni 2007 00:29 schreef steeg het volgende:
heb je kauwgom bij je?
- kaugombijen bestaan niet, je hebt wel honingbijen
heb jij losgeld bij je?
losgeldbijen bestaan niet je hebt wel honingbijen... oke, grapje
wie is er ontvoerd?
hehe ik moest even lachenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Die kassagrappen
Wilt U het bonnetje mee?
-Nee eet maar op.
of
Wilt U het bonnetje mee?
-Ja, mijn wc-papier is toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |