De pastoor kan, maar die mag nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
1: 'Ja dat kan'
2: 'Koffie kan, melk kan'
Als iemand dat zegt wens ik vaak een wapen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef Friek_ het volgende:
"Weet je wat leuk is?"
"Ja.
leuk (bn.)
1 grappig, amusant
2 knap, aantrekkelijk
3 prettig, aangenaam"![]()
Die's best wel grappigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Heb ik wat van je aan ofzo?"
"Nee, anders zag je er wel beter uit"
Die vond ik best grappig en kende hem nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 04:14 schreef Revenge2005 het volgende:
naar de kapper geweest
ja
oh , wanneer make ze het af ?
"ja, dat zij je moeder vanacht ook"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Kreupeldicht het volgende:
"ja dat zei mn vriendin vannacht ook..."
Die snap ik nooitquote:Op zondag 10 juni 2007 14:37 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Of als je ergens van schrikt:
´Heb je een slecht geweten?´
kut, dat zei ik ook een keerquote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef jogy het volgende:
Bij de kapper vragen ze ook of ik het bonnetje wil en dan zeg ik 'nee ik kan het toch niet ruilen'. Sorrie.
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Friek_ het volgende:
"Naar de kapper geweest?"
"NEE DE KAPPER KWAM NAAR MIJ![]()
111!!
!! LOLLEREINZ
:
"
Bij mijn kapper heb ik drie weken garantie, mits bon.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef jogy het volgende:
Bij de kapper vragen ze ook of ik het bonnetje wil en dan zeg ik 'nee ik kan het toch niet ruilen'. Sorrie.
De gedachte is dat als je stiekem iets aan het doen bent (koekje jatten, iemands dagboek lezen), dat je heel verschrikt opkijkt als je merkt dat er iemand bij je in de buurt is. Als je iets niet stiekems doet (boek lezen) doe je dat niet.quote:
Oooowhquote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De gedachte is dat als je stiekem iets aan het doen bent (koekje jatten, iemands dagboek lezen), dat je heel verschrikt opkijkt als je merkt dat er iemand bij je in de buurt is. Als je iets niet stiekems doet (boek lezen) doe je dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |