Dat is het denk ik...............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef Victor_Eremita het volgende:
Blijkbaar zie je eruit als een poetsvrouwtje.
Dat is een mopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
"Hoe laat is het?"
- Tijd om een horloge te kopen!![]()
![]()
!! -
Dan zeg jij: Tuurlijk, nadat ik je huis heb leeggehaald!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
"Als ik de sleutel van mijn huis geef doe je het dan bij mij ook even"?
Die is nog best grappig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef MacKniver het volgende:
Meneer, mag ik er aan de voorkant uit?
-
Nee, je kunt beter aan de zijkant uitstappen!
![]()
Die is best gevatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Heb ik wat van je aan ofzo?"
"Nee, anders zag je er wel beter uit"
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
"Nee hoor, die heb ik al jaren"
![]()
Mn vader roept dan nog wel es "hee er valt een stukje uit je neus!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef Perico het volgende:
Het ergste is, dat als bijvoorbeeld in een restaurant een ober een dienblad uit zijn handen laat vallen, met lawaai als gevolg, dat men dan niets anders weet te bedenken dan:
"Ja, leg het daar maar neer!"![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
"Nee hoor, die heb ik al jaren"
![]()
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Stond ik net even mijn ramen te lappen aan de buitenkant. Komt er een man en een vrouw aanlopen en wat zei de man in kwestie? "Als ik de sleutel van mijn huis geef doe je het dan bij mij ook even"?
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Samcali het volgende:
[..]
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappen![]()
Zo van de trap gevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Batsnek het volgende:
taxi: "zelf lopen is half geld"
ik zit hier al 5 uur. "pas maar op dat je niet vestroest;);)"
naar de kapper geweest? "nee, ruzie gehad met het scheeraparaat/de grasmaaier"
Die onthou ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor."
Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien.
ik moest lachen. man wat ben ik toch simpel af en toe.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Postbode komt de post bezorgen.
Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien.
Nog zo eentje: 'Kom je de honderdduizend brengen?" of "Alleen goed nieuws, he?"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Postbode komt de post bezorgen.
tsja, een aanvoerder hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik moest lachen. man wat ben ik toch simpel af en toe.
Och gut, vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
1: 'Ja dat kan'
2: 'Koffie kan, melk kan'
Als iemand dat zegt wens ik vaak een wapen.
En dan als inkoppertjes:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Robertv het volgende:
1: 'Ja dat kan'
2: 'Koffie kan, melk kan'
Als iemand dat zegt wens ik vaak een wapen.
Dat is jeugdsentiment man!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Och gut, vreselijk inderdaad.
Waarbij? Aardbei!
![]()
"Inderdaad, dat duurt geen week meer!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:08 schreef steeg het volgende:
op maandag bij elk willekeurig kantoor: bijna weekend! roepers![]()
op dinsdag bij elk willekeurig kantoor: bijna weekend! roepers
"Nee hoor het is toch niet belastingaftrekbaar"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef superworm het volgende:
Bij de kassa: "Wilt u het bonnetje?"
"Nee, hang maar boven je bed"
"Nee, doe 'm maar in het archief"
"Nee, is dat niks voor je plakboek?"
etc. etc. etc.
oh, ik controleer ze niet eens meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
Die stomme opmerkingen die ik keer op keer hoor bij het controleren van de echteheid van een biljet van zogenaamde 'lolbroeken':
- 'Is 'ie echt?'
- ja
- 'Dan is 'ie mooi gelukt'
of
'Vanochtend nog vers gemaakt'
![]()
alleen 100-eurobiljetten doe ik nog altijd. nou ja t lichtje werd rood, dus het lukte niet. zeg ik "ja meneer, het apparaat werkt niet ofzo, momentje hoor", zegt die vent "oh, als-ie niet echt genoeg is heb ik er nog wel een paar honderd" waarna ie heel hard begint te lachen. was trouwens wel een echte.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
Die stomme opmerkingen die ik keer op keer hoor bij het controleren van de echteheid van een biljet van zogenaamde 'lolbroeken':
- 'Is 'ie echt?'
- ja
- 'Dan is 'ie mooi gelukt'
of
'Vanochtend nog vers gemaakt'
![]()
He collega...je vergeet het bijbehorende accent. In mijn (groningse) geval: "die blauwn magst wel holdn"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef Noodly het volgende:
Scenario: Willekeurig persoon X staat ergens voor het huis.
Noodly komt voorbij met post en overhandigt wat persoon X toebehoort, waaronder Belastingenvelop.
Persoon X: "Maar die blauwe envelop hoef ik niet hoor, hihihihihihi"
al-tijd
[afbeelding]
edit:
[..]
Die onthou ik![]()
Het is beleid bij ons, maar ik doe het ook niet meer echt. Ik doe het uit de gauwigheid meer om m'n baas te laten zien dat ie erop kan 'vertrouwen' dat er geen valse briefjes tussenzitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef superworm het volgende:
[..]
oh, ik controleer ze niet eens meer.
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het is beleid bij ons, maar ik doe het ook niet meer echt. Ik doe het uit de gauwigheid meer om m'n baas te laten zien dat ie erop kan 'vertrouwen' dat er geen valse briefjes tussenzitten.
Zeker bij de marges in Supermarktland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...
Ik ben eigenlijk nooit een vals briefje tegengekomen. Nou ja, misschien is er weleens één tussengeglipt. Wij moeten het doen met een blauw lampje en de reflectietekens in het biljetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
voor ik bij onze AH werkte, werkte ik bij de Hoogvliet, weekomzet van 500.000 euro. Dr zaten gemiddeld zeven foute briefjes per week tussen, waarde ongeveer 500 euro per week. was best veel altijd...
Dat zijn meestal van die opmerkingen van mensen die per se moeten reageren op een elke gebeurtenis. Net zoals 'lastig hè, die zwaartekracht'.quote:
het kwam ook altijd pas aan het licht als ze al het geld van de kluis richting bank brachten, die scannen alle biljetten namelijk GOED.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit een vals briefje tegengekomen. Nou ja, misschien is er weleens één tussengeglipt. Wij moeten het doen met een blauw lampje en de reflectietekens in het biljetIk kijk gewoon of alles oplicht, zo ja, dan kan 'ie door. Het volledig natrekken van een biljet kost op deze manier te veel moeite...
Die heb ik zelf een keer gebruikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef BBoy_Symm het volgende:
'maar ik doe helemaal niks'
'nee dat is het probleem nou juist'
idd, die rekening is altijd veel meerquote:Op zondag 10 juni 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
In de kroeg:
- Hoeveel krijg je van me?
- 24 ¤uro 60
- Dat kan nooit...
Voor de korte mensen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor de lange mensen:
kleiner iemand: goh je speelt zeker basketbal
lang iemand: nee hoor, speel jij mini-golf?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |