Die is best gevatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Heb ik wat van je aan ofzo?"
"Nee, anders zag je er wel beter uit"
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
"Nee hoor, die heb ik al jaren"
![]()
Mn vader roept dan nog wel es "hee er valt een stukje uit je neus!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef Perico het volgende:
Het ergste is, dat als bijvoorbeeld in een restaurant een ober een dienblad uit zijn handen laat vallen, met lawaai als gevolg, dat men dan niets anders weet te bedenken dan:
"Ja, leg het daar maar neer!"![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef JapieGijs het volgende:
"Hé een nieuw gezicht"
"Nee hoor, die heb ik al jaren"
![]()
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Stond ik net even mijn ramen te lappen aan de buitenkant. Komt er een man en een vrouw aanlopen en wat zei de man in kwestie? "Als ik de sleutel van mijn huis geef doe je het dan bij mij ook even"?
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Samcali het volgende:
[..]
Waarom heb je een sleutel nodig om de buitenkant van de ramen te lappen![]()
Zo van de trap gevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Batsnek het volgende:
taxi: "zelf lopen is half geld"
ik zit hier al 5 uur. "pas maar op dat je niet vestroest;);)"
naar de kapper geweest? "nee, ruzie gehad met het scheeraparaat/de grasmaaier"

Die onthou ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor."
Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |