Hilarischquote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Friek_ het volgende:
"Hallo, spreek ik met meneer Vis?"
"Jazeker!"
"Met meneer Hengel heb ik u toch even mooi beetgenomen!!!122![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
!!!"
Die hoor je op een gemiddeld tankstation zeker 4 keer per uur jaquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef tulpje6 het volgende:
Dooddoeners voor kassieres -in tankstations e.d.-:
Kassiere: Wilt u het bonnetje?
Klant: Nee ik krijg het toch niet terug (van de belasting). HahHahHah.
Die opmerking is zooooooooooo erg.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:58 schreef parselmouth het volgende:
"Hey mevrouw hier zit geen prijskaartje aan, wat is de prijs of issie dan gratis!?!?!?![]()
![]()
HAHAHAHAHH!!!!!!!111"
je auto zelf wassen is zo 1984quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als je de auto aan het wassen bent:
Dom figuur) Zal ik de mijne er naast zetten hahaha
ik) is goed hoor![]()
(maar wassen doe ik hem niet)
of ik kijk ze dom aan, zo van, die grap is zooooooooooooo 1985
waarom is het je vriendje dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Oja ik ken dat. Mijn vriendje -irritante k**puber- is er ook zo een.
* Ravii zegt dan: de pinautomaat is kapot en we accepteren ook geen briefgeld meer. Nieuwe regelingquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik lul altijd mee met die idioten die denken grappig te zijn met hun briefgeld.
*50 euro*
-td6d houd briefje onder lamp
-klant vraagt; is ie gelukt?
-td6d: ik geef je dr 20 euro voor
-klant:![]()
-td6d![]()
Hehe, een keer op de vraag "is ie gelukt??!?!? ::DD:!!!?" "Nee, hij is hartstikke nep! Ik zal even de security moeten bellen mevrouw" geantwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef -td6d- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik lul altijd mee met die idioten die denken grappig te zijn met hun briefgeld.
*50 euro*
-td6d houd briefje onder lamp
-klant vraagt; is ie gelukt?
-td6d: ik geef je dr 20 euro voor
-klant:![]()
-td6d![]()
"Tja, weet je wat het is? Sperma is dikker dan pis."quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Noisemaker het volgende:
"Tja, weet je wat het is? Meer water als vis."![]()
In de kroeg:quote:Op zondag 10 juni 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
In de kroeg:
- Hoeveel krijg je van me?
- 24 ¤uro 60
- Dat kan nooit...
"weetje... een poepje noemt met ook wel een scheetje"quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef NoBody122 het volgende:
"Tja, weet je wat het is? Sperma is dikker dan pis."
-Ik ben klaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ik: "ik ga even naar de wc"
hij/zij: "dat moet je zelluufff doennn!![]()
![]()
![]()
![]()
"
Nog een in die categorie:quote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
"Beter je hand in een snee, dan een snee in je hand."
"Beter je hand in een gat, dan een gat in je hand."
Als je gaapt/ je uitrekt: "zo, goedemorgen".
"Heb ik wat van je aan?"
* jah, je ondergoed. Mag ik het terug.
*Braak*
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef koeii het volgende:
A: Ja, dat vind ik dus van niet
B: Wat jij vindt, breng je maar naar de politie
HILAAARIEEEEES!
En op z'n Gronings: En ga zo maar deur. Voordeur, achterdeur...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
En dan als inkoppertjes:
Maar er kan nog meer! IJsselmeer, enz
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Je kent het wel van de ooms en tante's die bij een bruiloft in je zij porren en dan zeggen hierna jij he. Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun deed tijdens begrafenissen
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Je kent het wel van de ooms en tante's die bij een bruiloft in je zij porren en dan zeggen hierna jij he. Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun deed tijdens begrafenissen
"Nee ik houd van smerig ondergekotst voer!"quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef malle-eppie het volgende:
of mensen die zeggen dat ze van lekker eten houden
nee en ik hou van vies eten![]()
Eric van Sauers?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef malle-eppie het volgende:
of mensen die zeggen dat ze van lekker eten houden
nee en ik hou van vies eten![]()
Proest...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Heb ik wat van je aan ofzo?"
"Nee, anders zag je er wel beter uit"
Bert Visscher tochquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |