quote:Op maandag 11 juni 2007 22:05 schreef koeii het volgende:
http://bash.org/?83627
Ja die is wel origineel ja....
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:34 schreef Yoghii het volgende:
Kuthollanders die dat altijd doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.![]()
Iemand die zomaar naakt buiten staat verdient ook zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef freddygonzales het volgende:
Als je in je nakende niksie buiten staat.
"Wat ben je aan het doen?"
"Ik sta te wachten op een rukwind...."
gut oh gut, ook zo'n standaard leuke opmerking die je al duizend keren hebt gehoord.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wij jatten tenminste geen fietsen (buiten Groningen) en steken/schieten geen mensen neer.![]()
is het dan koud boven of warm beneden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Hendrik_ het volgende:
Zo'n beetje elk mogelijke opmerking gerelateerd aan m'n lengte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef Gesloten het volgende:
Bij de supermarkt:
Klant wil wat afrekenen.
Kassamedewerker: "Dat mag ik helaas niet meegeven."
Klant: "Waarom niet?"
Kassamedewerker: "Wij verkopen alléén tabak en alcohol aan mensen boven de 16 jaar."
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zegquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef manderveen het volgende:
Of deze uitspraak.
Je kent het wel van de ooms en tante's die bij een bruiloft in je zij porren en dan zeggen hierna jij he. Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun deed tijdens begrafenissen
Ik begrijp mensen ook nooit die denken met zoiets weg te kunnen komen op zo'n groot forum als fokquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Nemesish3d het volgende:
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zeg![]()
![]()
Zo als ik al eerder opmerktequote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
zoooo , die regel is op een paar woorden na gekopieerd van Bert Visscher - Nee Dan Lourdes... het was een leuke statement ja, maar ga niet zelf met de eer strijken zeg![]()
![]()
hihiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Zephyrus het volgende:
Die stomme opmerkingen die ik keer op keer hoor bij het controleren van de echteheid van een biljet van zogenaamde 'lolbroeken':
- 'Is 'ie echt?'
- ja
- 'Dan is 'ie mooi gelukt'
of
'Vanochtend nog vers gemaakt'
![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Hendrik_ het volgende:
Zo'n beetje elk mogelijke opmerking gerelateerd aan m'n lengte![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |