Met deze warmte zit jij naar zo'n wallpaper te kijken ?? Dan zou ik echt helemaal gek worden en ook willen zwemmenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Over zwemmen gesproken.. zit al dagen verlekkerd naar deze wallpaper te kijken
(ff verkleind voor de lay out)
[afbeelding]
http://blogs.bootsnall.co(...)2006/07/IMG_2021.JPG
![]()
ben jij dat zelf/daar geweest????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Over zwemmen gesproken.. zit al dagen verlekkerd naar deze wallpaper te kijken
(ff verkleind voor de lay out)
[afbeelding]
http://blogs.bootsnall.co(...)2006/07/IMG_2021.JPG
![]()
Nee volgend weekend, van 15 t/m 17 juni, nog een weekje dus. Ziiiiiin inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hey Leinonlein ging jij dit weekend niet naar Praag...?
Wat een levenquote:Maar dit weekend, chillen, in de zon zitten, lezen, zwemmen en nog meer ontspannende zaken... Hmmm, niet slecht!
Iemand met blote billen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wie denk je anders wie daar aan het zwemmen is ?
Dat ziet er niet uit als de nederlandse zee waar je in zwemt !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iemand met blote billen?
Hier ga ikhttp://stream.bloomstreet(...)533A/98731_large.jpg
Ik moet ook nog maar eens gaan kijken wanneer ik eens die richting op ga!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee volgend weekend, van 15 t/m 17 juni, nog een weekje dus. Ziiiiiin in, moet even niet vergeten nog een hostel te boeken. Tot nu toe weet ik ook nog niks van Praag alleen die bekende brug, en een bekend plein waar ik beter niet kan gaan zitten ivm hoge "touristenprijzen". Oooooh ik heb er zin in
Maar dit weekend, chillen, in de zon zitten, lezen, zwemmen en nog meer ontspannende zaken... Hmmm, niet slecht!
Nop dat klopt, dat is in Griekenland, Kos. Zie hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als de nederlandse zee waar je in zwemt !
Zo zie je maar dat stagiaires gewoon als volledige werknemers worden beschouwtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen
net terug bij de ortho
Super rustig op de zaak, de baas is vrij, zijn slaaf is ook vrij... Alleen de stagaires zijn er nog
Waarom niet, geen geld voor?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef teardropnl het volgende:
Hou eens op met al die foto's nou krijg ik echt zin in vakantie !!!!
Over 3 weken heb ik wel vakantie, ik ga alleen niet op vakantie
Chicaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
Hoest met die chica afgelopen die je verkering ging vragen Goover?
Praag is inderdaad mooi dichtbij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja KvD, JP, jij moet maar even kijken wanneer je naar Praag kan, het is maar 5 uurtjes met de trein vanaf hier, vanuit NL red je dat niet eheh. Ik weet niet of er wat te beleven is in Berlin, ik wil graag naar een openluchtbios. Even checken of er nog iets leuks draait ergens. Verder is het altijd leuk om een park aan te doen, te bbc-en, of ergens te zwemmen... verder ben ik ideeloos, komt door het weer denk ik...
Hier even een link naar een lijstje met open air cinemas http://www.berlin.de/kult(...)luftkinos/index.html
Geld is inderdaad even op gegaan aan andere dingen, dus tsja helaas dit keer niet...quote:
Achja, liever een scharrel dan niets denk ik maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Voorlopig nog geen tijd om het een 'relatie' / 'verkering' / 'vriendin' te noemen. Zelf kwamen we er op uit dat we nog scharrels van elkaar waren. Ik noemde een meisje waar ik 1.5 maand wat mee had gehad een vriendin, zij vond dat een scharrel. Dus wij waren ook nog scharrels. Nadat ze di bij mij was geweest ben ik gisteren wel weer bij haar geweest. Vanavond zie ik haar mis weer
Waarom ga je niet met leinonlein wat afspreken kunnen jullie gezellig samen wat gaan doen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Praag is inderdaad mooi dichtbij!Ik denk dat ik mischien wel iets van de berliner unterwelten ga bezoeken! hopelijk is het ondergronds een beetje koel!
![]()
Jammer genoeg kan ik nergens bbq-en rond mijn huis...![]()
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Geld is inderdaad even op gegaan aan andere dingen, dus tsja helaas dit keer niet...
Maar nederland kan ook gezellig zijn in vakantieperiode
Daar bloeit wat moois opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Voorlopig nog geen tijd om het een 'relatie' / 'verkering' / 'vriendin' te noemen. Zelf kwamen we er op uit dat we nog scharrels van elkaar waren. Ik noemde een meisje waar ik 1.5 maand wat mee had gehad een vriendin, zij vond dat een scharrel. Dus wij waren ook nog scharrels. Nadat ze di bij mij was geweest ben ik gisteren wel weer bij haar geweest. Vanavond zie ik haar mis weer
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxed![]()
naja, relaxed met 1000000 mensenKuilen gravende duitsers![]()
![]()
sex gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Whehe idd. Ach, weekendje weg ofzo. Kan heul goed in NLquote:
het is jouwn vrouwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met leinonlein wat afspreken kunnen jullie gezellig samen wat gaan doen !
Ik geloof niet dat ik die vraag hier ga beantwoordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
geen flauw idee wie het isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige dag
Precies 21 jaar geleden is er vandaag namelijk een heul bijzonder persoon geboren
istie weer hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben de dagcijfers aan het doorbladeren, lijstje komt zo
061. 082 ReMcOrE
ik kom 's avonds na werktijd wel gezellig langs om te kletsen, ook al ben ik dan geen stagiair meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef Casual-T het volgende:
Zijn d'r trouwens nog mensen van hier die ook eind volgend jaar een (afstudeer)stage hebben, dus dan weer hier present zijn..![]()
True..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Achja, liever een scharrel dan niets denk ik maar
Hahah, er zijn meer stranden dan alleen Scheveningen en Zandvoort hoor. Ik weet wel een paar leuke plekjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxed![]()
naja, relaxed met 1000000 mensen![]()
Was dat een nee?quote:
Super toch! Niets overhaasten, is nergens voor nodig. Ik wil ook nog steeds niet zeggen dat ik een "relatie" heb, na 15 maanden, dat klinkt me te burgerlijk. Vriend en vriendinnetje zeg ik dan maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Wel vette picca's ETAquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
en voor mensen die er van houden zichzelf te martelen met mooie fotos op leuke en warme plekken:
http://www.fonwan.nl/photo/panorama/
http://www.fonwan.nl/photo/panorama/panoitalie.html
http://www.watkanjewel.nl/joomla/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Jezus stage...watkanjewel.nl
Net wakkergebeld met mn brakke hoofd door de KPN dat er niemand is...ga ik rondbellen, zitten ze er allemaal.
Like wtf
waarom belt KPN jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Jezus stage...watkanjewel.nl
Net wakkergebeld met mn brakke hoofd door de KPN dat er niemand is...ga ik rondbellen, zitten ze er allemaal.
Like wtf
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !quote:Kluis met oud papier geroofd
Zondagnacht hebben inbrekers in Doetinchem zich druk gemaakt om niets, de onverlaten forceerden een deur van een bioscoop om er met de kluis vandoor te gaan. Veel zal de inhoud hun niet op gaan leveren want er bevonden zich alleen bioscoopbonnen in, gebruikt en ingenomen door de kassa. De dieven zullen er ongetwijfeld nog lang over nadenken, al die moeite en het risico, voor wat oud ijzer en papier.
Omdat hij de contactpersoon is..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:46 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En waarom bellen ze als iedereen er gewoon is ?
kijk eens aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Dan kunnen ze beter een lading staalkabel jatten bij de kermis, of langs het spoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Geweldig nieuws datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Tuurlijk was dat geen nee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
Was dat een nee?![]()
Unterwelten wil ik ook wel heen, maar met dit weer?![]()
Even linkje opgezocht http://berlinerunterwelten.de/
Wttn? Was je slechttepas.nl?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat geen nee!Was alleen een antwoord tegen TeadropNL. Ik denk dat het wel koel zal zijn onder de grond, of in ieder geval koeler dan boven de grond!
![]()
nu maar weer bezig met de laatste details van de scriptiequote:
lang verhaal, pagina 4/5 van vorig topic staan de posts wel...quote:
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggen![]()
nee hij is in het echte leven een eenzaam rukkende nerd...!quote:
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hij is in het echte leven een
eenzaam (eenzaam zou ik mezelf niet willen noemen)
rukkende (Zo op zn tijd net als iedereen hier)
nerd... (Nah ik voelde niet aan die omschrijving al zeg ik het zelf
!![]()
Grapje toch...?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen kan zich vergissen, is menselijk![]()
Lollers. Grapjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Whoepsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
dat zijn de ideeën PBquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
ook erg goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
Mjah is pc van de zaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !
Kijk je wel uit dat hij je PC niet meeneemt
Er viel niets te halen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah is pc van de zaak
Maar hij is al weer weg
Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef teardropnl het volgende:
Waarom reageert er nou niemand op mijn mooie berenpak
[..]
Er viel niets te halen ?
Waarom kwam hij dan uberhaupt langsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef denB het volgende:
[..]
Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaar
Verder is valt er niets te halen, aangezien wij geen administratie hier op kantoor hebben maar op een ander gebouw
Dont ask me. Collega zei hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom kwam hij dan uberhaupt langs![]()
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook erg goed bedacht!Maar dan wel zonder kleren, geld,telefoon en enig bewijs van wie hij is...!
![]()
Willen jullie mij dood hebben ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayKijken of hij uberhaupt de Duitse grens haalt
![]()
quote:
Gratis en weer naar Barcelonaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag 25.000 tickets voor free (incl) bij vueling.com.. de hele boekingssite plat..![]()
![]()
oh oh!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Te druk zegt iequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
goed bezig kerel![]()
ik ben net klaar met de laatste aanpassingen, even opsturen naar studiegenoot en dan kijken of hij nog wat te zeuren heeft
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij ook, net alles uitgeprint. ff de eind-verslagen uitprinten en inleveren!
Dat toch nog net wel ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!![]()
inbinden, grafwerk manquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfje) en dan alles voor 12.00 inleveren op school
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
inbinden, grafwerk man!
Bijlagen zijn nu klaar (3x). Straks eindverslag en dan ff naar school crossen!
Hier is alles intern aanwezig dus waarom naar een printshop gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebt
a stagiair's gotta do what a stagiair's gotta doquote:
werksequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef teardropnl het volgende:
Ik ben even aan het werk, denk zo'n 30 minuutjes
Moet ook gebeuren he
Hij werkt alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
an stagiair's employee gotta do what an stagiair's employee gotta do
maar wel heel af en toe dan
Prettig weekend gozertquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
en het is 6:00, en dat betekend weekend!!!!!!!!!
Ciao tutti![]()
Prettig Weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
Ciao tutti![]()
Over 45 minuten komt hier een collega van mij binnenlopen met een groot patatje oorlogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Zo weer broodjes die bij ons aangeleverd worden!
Ik denk dat hij een beetje in de war is... het is helemaal geen 6:00quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
Ciao tutti![]()
Het is lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:15 schreef teardropnl het volgende:
Zo wat is het stil hier, ik ben even aan het werk en hoef niet eens zo heel veel door te lezen
Bedankt
Dit is inderdaad wel beter jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is lunchtijd.
Ik vind de nieuwe Stage SC nieuwe stijl veel beter dan het gespamd. Was je ff 5 minuten weg dan liep je opeens 100 posts mis..
Dus crossover bedankt voor de waarschuwingquote:
Sorry..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef Goover het volgende:
Ohwja, iemand ervaring met de Deodorant Fa Dry?
Vandaag voor het eerst op en ik stink een uur in de wind
Ik stap mooi weer terug naar normale Fa of anders Axe.
Ik gebruikte al jaaaren axe, maar die ben ik zat. Fa active oid beviel eerst wel, maar Fa dry dus duidelijk nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry..
Ik gebruik sindskort Adidas Action3.. Axe maakt zijn reclame nooit waar..![]()
![]()
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg is iemand van jullie bekend met de film "the Departed", die draait vanavond en ik ben wel benieuwd of het was is... dus, meningen gewenst!
Toffe film, zeker de moeite waard om heen te gaan !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg is iemand van jullie bekend met de film "the Departed", die draait vanavond en ik ben wel benieuwd of het was is... dus, meningen gewenst!
Ik ook Adidasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry..
Ik gebruik sindskort Adidas Action3.. Axe maakt zijn reclame nooit waar..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!![]()
wat heb je nu weer te zeuren?quote:
okey dank je!quote:
Door die dop ben ik van axe af gestapt. Die gaan soms wel een stuk namelijk en dan spuit hij amper meer. Dan moet je al het zwarte er af slopen tot je een wit dingetje over houd. Dan doet hij het wel weer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef teardropnl het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe Axe draaidop
Ik vind hem zeer onhandig ! bij mij staat hij altijd open gedraaid
dure stink luchtjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Ik gebruik altijd gewoon een neutrale Rexona, die vinkwel oké werken..
Voor de geur gebruik ik wel dure luchtjes..![]()
Nou, als hij echt zo tof is als jullie beweren dan ga ik er vanavond heen (in de open lucht bioscoop nog welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Ik gebruik altijd gewoon een neutrale Rexona, die vinkwel oké werken..
Voor de geur gebruik ik wel dure luchtjes..![]()
jullie...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, als hij echt zo tof is als jullie beweren dan ga ik er vanavond heen (in de open lucht bioscoop nog wel). Geen idee wat voor film het is maar ik heb de naam vaak horen vallen dus tsja, kan ik ook eens mee praten heh!
Axe is soms wel een beetje overheersend qua geur vind ik... en die laatste reclame van ze vind ik scheitirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:
kijk, dat zijn dan de leuke dingen van stagequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, hoor net dat ik over de laatste week van Juni en de eerste week van July naar het hoofdkantoor ga in Hamburg!2 week lang in een hotel!
nicequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, hoor net dat ik over de laatste week van Juni en de eerste week van July naar het hoofdkantoor ga in Hamburg!2 week lang in een hotel!
douchen was bij ons op de mavo ook een beetje not-done.. want oh jee... je zou nog wel eens de piemel van een klasgenoot zien.. en dan was je meteen homo als je je klasgenoots piemel zagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Als ik 'Axe' hoor of zie krijg ik altijd een deja vu naar de kleedkamer van het gymlokaal van m'n middelbare school waar al die paupers zich na de les altijd vol aan het spuiten waren met (jeej de allernieuwste) Axe..
Echt cool..![]()
Ik ging gewoon douchen...![]()
whoehahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
douchen was bij ons op de mavo ook een beetje not-done.. want oh jee... je zou nog wel eens de piemel van een klasgenoot zien.. en dan was je meteen homo als je je klasgenoots piemel zag![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie...?ik was de enige die er over begon...
Maar als je trouwens van Leonardo houdt zou ik er niet heen gaan...
Nog een film waarin leondardo dood gaat inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom vond ik de Titanic ook zo goed![]()
Ik heb je de voorzet al een paar uur geleden gegeven en nu kop je hem pas in ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hex Leinonlein zullen we anders het weekend samen de berliner unterwelten gaan ontdekken?![]()
ach ja..quote:
weer goed voor mekaar Goovertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Goover het volgende:
Net ff gefixed dat ik een uurtje eerder weg kan. 15:30 klaar FTW
Ruilen?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ook weer thuis, nog maar weer wat prutsen aan de scriptiemoest nog ff in Enschede zijn, dus gelijk ff gekeken wanneer de Printshop open ging maandag, was 08.30, dus dat is mooi op tijd
Vraagt mijn begeleider hier, zorg je dan zelf dat je dat uur weer compenseert?quote:
Douchen was bij ons ook not-done op de HAVOquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef denB het volgende:
[..]
Ruilen?????
Ik mag voorlopig nog hiero op dit muffe kantoor zitten
Maar ik woon wel dichtbij dus das no problem
En over dat douchen... Op de middelbare school van VMBO was dat zeker not-done
same here!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Douchen was bij ons ook not-done op de HAVO
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie...?ik was de enige die er over begon...
Maar als je trouwens van Leonardo houdt zou ik er niet heen gaan...
Nee hoor, Teardrop is er ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
Volgens mij wordt er op de middelbare school nooit gedouched, tenminste bij ons op de HAVO ook niet
Levenswerk: Berlijn Blog.
Ik wou het onopvallend laten lijken...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb je de voorzet al een paar uur geleden gegeven en nu kop je hem pas in ?
Achja, tegenwoordig heb ik daar lax aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
Volgens mij wordt er op de middelbare school nooit gedouched, tenminste bij ons op de HAVO ook niet
Ik heb geen plannen voor vanavond...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee hoor, Teardrop is er ook nog![]()
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?[..]
Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt niet![]()
Grijp je kans makker!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?
[..]
Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt niet![]()
Natuurlijk ben ik er ook nog schatjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[..]
Nou kuno kom op ! Kop hem in !quote:Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?
valt wel tegen hè, posten gaat hier niet zo hard, dus iedereen weet precies wat er allemaal gezegd wordt, en door wiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou het onopvallend laten lijken...!maar jij verpest het weer...
![]()
Stage SC datequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor vanavond...!![]()
er moet hier weer sneller geposted worden... je kan hier niets een stiekum tussendoor een date regelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
valt wel tegen hè, posten gaat hier niet zo hard, dus iedereen weet precies wat er allemaal gezegd wordt, en door wie
Nee iemand anders moet de date voor je regelen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er moet hier weer sneller geposted worden... je kan hier niets een stiekum tussendoor een date regelen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja jullie trouwplannen schieten ook niet op![]()
Je kans is vervlogen, jammerdebammer.nl!
Haha oke, het is wel in Spandau, de film begint om 21:15quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor vanavond...!![]()
Edit: je was altijd bang dat de tietjes van de andere meisjes groter waren?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja jullie trouwplannen schieten ook niet op![]()
Je kans is vervlogen, jammerdebammer.nl!
Als je dan ook maar wel gaat hoor !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon het voordeel dat ik WEL in de buurt woon!![]()
Volgens mij is dat allemaal best goed gekomen toch ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik schaamde me echt voor mijn kleine opkomende heuveltjes eigenlijk(omg wat een foute verwoording)
Spandau! daar kan ik wel komen! en ik ben tegen half 5 vrij dus 21:15 moet ook lukken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha oke, het is wel in Spandau, de film begint om 21:15
Nee ik schaamde me echt voor mijn kleine opkomende heuveltjes eigenlijk(omg wat een foute verwoording)
Wat is dat nou weer voor opmerking...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal best goed gekomen toch ?
Verkapte 'wat heb je mooie ogen' postquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal best goed gekomen toch ?
Date, date, date, datequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Spandau! daar kan ik wel komen! en ik ben tegen half 5 vrij dus 21:15 moet ook lukken!![]()
Maar dat bedoelde ik ook met dat de tietjes van de andere meisjes net iets groter waren...!![]()
Wat lul jij nouquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
ben naar de klote
geen weer voor een blanke...
Haha, misschien moet ik hier maar niet teveel op ingaan haha. Maar ik weet nog wel heel goed dat er in groep 8 (oke, dat was nog basisschool) een meisje van 14 jaar in de klas zat en die had natuurlijk al tietjes, die werd daar mee gepest ook. Ik vond het eerst ook niet leuk toen ik tietjes kreeg want mijn 4 jaar jongere broertje ging me daar ook mee pesten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Spandau! daar kan ik wel komen! en ik ben tegen half 5 vrij dus 21:15 moet ook lukken!![]()
Maar dat bedoelde ik ook met dat de tietjes van de andere meisjes net iets groter waren...!![]()
Hihiiiiiiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
ben naar de klote
geen weer voor een blanke...
Der zat bij mij in groep 7 een meisje die had echt te dikke tetters...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, misschien moet ik hier maar niet teveel op ingaan haha. Maar ik weet nog wel heel goed dat er in groep 8 (oke, dat was nog basisschool) een meisje van 14 jaar in de klas zat en die had natuurlijk al tietjes, die werd daar mee gepest ook. Ik vond het eerst ook niet leuk toen ik tietjes kreeg want mijn 4 jaar jongere broertje ging me daar ook mee pesten.
Ben er inmiddels wel overheen gekomen hoor![]()
Jammer dat je maar met 3.40 aan tafel zitquote:
Neej joh, ze callen met een K of een pocket pair.. pp geeft fullhouse. Niemand geloof dat je die Aas hebt!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Weinig kans dat je er wat uit haalt, iedereen fold hem als een malle.
Tssss nu al! Ik kom verdorie net van mijn pauze en jij gaat naar huis? ik moet nog 3 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef teardropnl het volgende:
Goed mensen ik ga maar weer richting huis
Tijd voor weekend
Spreek jullie straks nog wel als ik thuis ben
Hahah, ja grappig is dat, er komen nog veel meer van die "puberveranderdingen" in me naar boven. Ik vond het als kind niet zo grappig dat ik volwassen werd geloof ik, hadden jullie mannen dit niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Der zat bij mij in groep 7 een meisje die had echt te dikke tetters...!(voor die leeftijd dan...
) die werd ook altijd gepest...
Klikersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, misschien moet ik hier maar niet teveel op ingaan haha. Maar ik weet nog wel heel goed dat er in groep 8 (oke, dat was nog basisschool) een meisje van 14 jaar in de klas zat en die had natuurlijk al tietjes, die werd daar mee gepest ook. Ik vond het eerst ook niet leuk toen ik tietjes kreeg want mijn 4 jaar jongere broertje ging me daar ook mee pesten.
Ben er inmiddels wel overheen gekomen hoor![]()
EDIT: Maar dat hebben jullie vast ook gehad maar dan met iets anderrsss![]()
Zo dan komt de rust hier ook weer terug... al dat gezeur van jou...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef teardropnl het volgende:
Goed mensen ik ga maar weer richting huis
Tijd voor weekend
Spreek jullie straks nog wel als ik thuis ben
Ook wel ja...! altijd bang zijn dat die van je klasgenoten groter isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Hahah, ja grappig is dat, er komen nog veel meer van die "puberveranderdingen" in me naar boven. Ik vond het als kind niet zo grappig dat ik volwassen werd geloof ik, hadden jullie mannen dit niet?
Ik Poker af en toe, maar 3x aas zou ik toch niet vertrouwen ... en je ziet toch al veel spelers folden..?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer dat je maar met 3.40 aan tafel zit! Of had je de halve buy-in al verloren?
![]()
[..]
Neej joh, ze callen met een K of een pocket pair.. pp geeft fullhouse. Niemand geloof dat je die Aas hebt!!
Jij pokert denk ik ook niet zo vaak of wel?
Hoe meer haar hoe beterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahah, ja grappig is dat, er komen nog veel meer van die "puberveranderdingen" in me naar boven. Ik vond het als kind niet zo grappig dat ik volwassen werd geloof ik, hadden jullie mannen dit niet?
quote:
Denk dat de meeste pokerspelers wel callen. Gezien de kans dat hij de As heeft, wat vrij klein is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik Poker af en toe, maar 3x aas zou ik toch niet vertrouwen ... en je ziet toch al veel spelers folden..?
The Rolling Rolators Stonesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
Pfff, zeker tropenrooster!! Wat een hitte, sneu voor m'n kids en sneu voor mij! Mja, dag is volbracht lessen gingen goed!!
En nu op naar Nijmegen: THE ROLLING STONES!!!!!!![]()
Idd, vreselijk man die hittequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
Pfff, zeker tropenrooster!! Wat een hitte, sneu voor m'n kids en sneu voor mij! Mja, dag is volbracht lessen gingen goed!!
En nu op naar Nijmegen: THE ROLLING STONES!!!!!!![]()
Haha, ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee, ik kan me gewoon goed identificeren met dit lied![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K ook niet met mijn 35 cmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe meer haar hoe beterNooit problemen mee gehad.. Zeker niet als je voor liep.
neger!quote:
Dank!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, vreselijk man die hitte!
Veel plz daaro![]()
![]()
Nah echt grappig was het niet, maar ze zijn wel oud. Als het wat goedkoper was geweest dan was ik ook wel gegaan. Met mijn vader samen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ieder zo z'n humor!![]()
Heb er zin in!!
![]()
Kut, je hebt mijn garp doorquote:
echt wel..!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ga stuk hiero
Gaat echt totaal weer nergens over hahaha
Nee over het 35cmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt wel..!Over piemels en tietjes!
![]()
Doe maar.. Ruik je hier nogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:05 schreef Goover het volgende:
Jongens en meisjes we vallen nu al weer bijna terug. Het ging zo goed!
Iig mag ik al bijna naar huis, dan uit eten met mijn ouders voor mijn jaardag. Maar eerst nog ff opt terras zitten![]()
(en nieuwe deo kopen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ff gezellie uit eten, cafetaria?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Verbaasd mij nietsquote:
quote:Nou, niet het duurste, gewoon beetje lekker eten en netjes bediend wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ff gezellie uit eten, cafetaria?![]()
. We zouden eerst naar een tapas tent gaan, maar die zat al vol
. Nu weten we nog niet wat het wordt.
Gewoon restaurantje dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets
[..]
Nou, niet het duurste, gewoon beetje lekker eten en netjes bediend worden. We zouden eerst naar een tapas tent gaan, maar die zat al vol
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar.. Ruik je hier nogEigenlijk ben je ook een klootzak he...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ff gezellie uit eten, cafetaria?![]()
![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik weet nog wel een leuke tent in Berlijn, ik kan er wel voor je reserveren...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets
[..]
Nou, niet het duurste, gewoon beetje lekker eten en netjes bediend worden. We zouden eerst naar een tapas tent gaan, maar die zat al vol
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook een klootzak he...!![]()
![]()
Nee tuurlijk niet! tolang het maar als 'vrienden' onder elkaar blijft...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach, beetje geinen niet verkeerd toch?
Laat me niet lachen...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! tolang het maar als 'vrienden' onder elkaar blijft...!![]()
Jep, zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon restaurantje dus!
Niet verkeerd!
Heb je nog wat gekregen of doen jullie daar niet meer aan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer
Net mijn eindevualatie gehad... een paar 7's, een heleboel 8'en en een 9
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer
huldequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer
dankje Goover, Kuno & Leolinedancequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dankje Goover, Kuno & Leolinedance![]()
![]()
ik mag me dus binnenkort van het lijstje halen..![]()
![]()
![]()
![]()
Keurig PB!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer
hehe bij mij ook. Krijg altijd kleren, ideaal dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep, zeker niet verkeerd.
Euhh ik geloof dat ik geld krijg omdat ik niets kon bedenken. Maar na mijn rijbewijs hadden mijn ouders aangegeven dat het met de 'echte' kado's wel een beetje afgelopen zou zijn.
10 min nog
Goovert, prettig weekend!!quote:
Tuurlijk.. ben sowieso maandag en dinsdag nog even stagiairquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Pieter, we gaan je missen
Je komt nog wel af en toe je hoofd even laten zien toch?
Dank je wel, en jij ook een prettig weekendquote:
dank je dankjequote:
Ja, pre-flop. Had verhoogd met mn AQ.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat de meeste pokerspelers wel callen. Gezien de kans dat hij de As heeft, wat vrij klein is.
Edit: weet niet wanneer ze hebben gefold, misschien wel pre-flop. Maar als ze meegaan (vrij hoog limiet speel je trouwens Casual, zo into poker?) hebben ze vaak wel wat in handen!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, pre-flop. Had verhoogd met mn AQ.
Inderdaad ff slow play (je hebt immers de nuts), hij checkt, ik ook.. turn en river waren niet boeiend.. op de river zette ik nog één doller oid in en hij callde met koning hoog..
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer dat je maar met 3.40 aan tafel zit! Of had je de halve buy-in al verloren?
![]()
[..]
Neej joh, ze callen met een K of een pocket pair.. pp geeft fullhouse. Niemand geloof dat je die Aas hebt!!
haha grappenmaker. je zit dr nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
Pokertopic
Ik ben weg, heb dr geen zin meer in
Tot volgende week!
Laat hem gewoon lekker weg gaan...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha grappenmaker. je zit dr nog gewoon hoor![]()
![]()
klopt. voldoende behaald. geen exact cijfer bekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dank je dankje![]()
jij had toch gisteren ook een verdediging ofzo?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
klopt. voldoende behaald. geen exact cijfer bekend
Vink ook niet zo gek. Zullen wel weer paar van die ''idioten'' flauw vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net dat Miss Scofield gratis water krijgt tijdens het concert van de Rolling Stones.. vanwege de hitte..
Prettig Weekend Royquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
WIj gaan! Tot maandag...
Prettig weekend![]()
Waarom praat hij eigenlijk altijd in meervoud ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
WIj gaan! Tot maandag...
Prettig weekend![]()
Je bent vrij...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef Leinonlein het volgende:
Pfff nog een kwartiertje en dan zit mijn werk erop.
Wat ga jij doen Tear?
Dat zeg ik... je bent vrij!quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je bent vrij!![]()
Ik heb Berliner Kindl en Beck's!![]()
schuss...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaa, eigenlijk, mit schuß?
![]()
Bis gleich!
Meervoud omdat we (Damzkieeee en ik) met zn 2-en hier normaal zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef teardropnl het volgende:
Wordt er nou nog gedate of wat ?!?!?
[..]
Waarom praat hij eigenlijk altijd in meervoud ?![]()
![]()
Stageplek niet leuk
Die wist vast niet van dit topic af![]()
Rolling Stones babyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is mooi miss.Aleen heb ik waarschijnlijk gemist wat er zo geweldig was
Nee man, Leinonlein heeft een vriend!quote:
* ReMcOrE volgtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De date!
Bioscoopje pakken, daarna nog een biertje drinken, Leinonlein vind die kroeg er wel gezellig uit zien, 5 minuten later komen we er achter dat het een homotent was...Stevig doorgaan, niet slapen en om 8 uur bij de Reichstag staan om naar binnen te gaan, met de nodige alcohol achter de kiezen denkt Leinonlein even een leuke opmerking te maken!
Blijf dit topic volgen om er achter te komen wat voor opmerking het was!![]()
Wat is je puntquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee man, Leinonlein heeft een vriend!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is mooi miss.Aleen heb ik waarschijnlijk gemist wat er zo geweldig was
Dank!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Rolling Stones baby![]()
Mooi dat t mooi was Miss![]()
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaagquote:
dat is lulligquote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaag
Hier is het al sinds vrijdag knetter warm en blijft ook nog zo de komende 2-3-4 dagen!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaag
Leinonlein en ik hebben nog wel een tropenrooster nodig...!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:20 schreef Damzkieee het volgende:
Mogeuh,
Tropenrooster is niet meer nodig, wat een enorme buien hier gisteren
Veel plezier! Je gaat toch wel met het vliegtuig hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ga zometeen naar Rome!!!O*
Niet teveel spammen deze week, ik wil niet teveel missen!
Jeeeejjjj, ik ga lekker naar Rome
Oh, gedag tegen iedereen wiers laatste week het is!!![]()
Succes verder!!
En Of course, succes voor iedereen deze week!!! Laat het voor jullie niet te warm worden...voor mij wel graag een lekker temperatuurtje!!![]()
Staat een vrouw achter ons, orange shirtje, naar mijn idee (iets te veel alcohol achter de kiezen) een pot!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De date!
Bioscoopje pakken, daarna nog een biertje drinken, Leinonlein vind die kroeg er wel gezellig uit zien, 5 minuten later komen we er achter dat het een homotent was...Stevig doorgaan, niet slapen en om 8 uur bij de Reichstag staan om naar binnen te gaan, met de nodige alcohol achter de kiezen denkt Leinonlein even een leuke opmerking te maken!
Blijf dit topic volgen om er achter te komen wat voor opmerking het was!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Staat een vrouw achter ons, orange shirtje, naar mijn idee (iets te veel alcohol achter de kiezen) een pot!Met harde tepels, nou ja wij hadden stevig gedronken, het was 8 uur sochtends, alcohol gierde nog door ons bloed, Leinonlein bedenkt zich niet en maakt een opmerking in de trant van die harde tepels van die vrouw. In de glazen koepel van de Reichstag komen we deze vrouw in kwestie weer tegen, en Leinonlein denkt, ach weet je wat, ik vermeld het nog een keer dat ze harde tepels heeft.
Reageert die vrouw ineens in het Nederlands....!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat toch wel met het vliegtuig hè?
Nou doeiii dan maarquote:Op maandag 11 juni 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dankje!!!
En uiteraard... bus zou nog langer duren!!! Hoop niet dat het gaat onweren in de lucht..zoals gisteravond!!
Doeeeiiiii![]()
ze heeft een vriend!quote:
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
goemorgen, ik ben nog thuis. Ik wacht tot de deelgemeente open is bij ons, om mijn rijbewijs aan te vragen. Ik ben zaterdag namelijk geslaagd voor mn rijexamen. En daarna zie ik jullie wel vanaf mn stage. tot straks
Gefeliciteerd! met de auto naar stage?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
goemorgen, ik ben nog thuis. Ik wacht tot de deelgemeente open is bij ons, om mijn rijbewijs aan te vragen. Ik ben zaterdag namelijk geslaagd voor mn rijexamen. En daarna zie ik jullie wel vanaf mn stage. tot straks
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
Gefeliciteerd!! Tegenwoordig moet je 5 dagen wachten op dat papiertje toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
nee is gewoon een No Go voor mij, ik ben netjes opgevoed!quote:
papiertje pasje zou je bedoelenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Tegenwoordig moet je 5 dagen wachten op dat papiertje toch?
Achterlijk systeem.
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |