Met deze warmte zit jij naar zo'n wallpaper te kijken ?? Dan zou ik echt helemaal gek worden en ook willen zwemmenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Over zwemmen gesproken.. zit al dagen verlekkerd naar deze wallpaper te kijken
(ff verkleind voor de lay out)
[afbeelding]
http://blogs.bootsnall.co(...)2006/07/IMG_2021.JPG
![]()
ben jij dat zelf/daar geweest????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Over zwemmen gesproken.. zit al dagen verlekkerd naar deze wallpaper te kijken
(ff verkleind voor de lay out)
[afbeelding]
http://blogs.bootsnall.co(...)2006/07/IMG_2021.JPG
![]()
Nee volgend weekend, van 15 t/m 17 juni, nog een weekje dus. Ziiiiiin inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hey Leinonlein ging jij dit weekend niet naar Praag...?
Wat een levenquote:Maar dit weekend, chillen, in de zon zitten, lezen, zwemmen en nog meer ontspannende zaken... Hmmm, niet slecht!
Iemand met blote billen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wie denk je anders wie daar aan het zwemmen is ?
Dat ziet er niet uit als de nederlandse zee waar je in zwemt !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iemand met blote billen?
Hier ga ikhttp://stream.bloomstreet(...)533A/98731_large.jpg
Ik moet ook nog maar eens gaan kijken wanneer ik eens die richting op ga!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee volgend weekend, van 15 t/m 17 juni, nog een weekje dus. Ziiiiiin in, moet even niet vergeten nog een hostel te boeken. Tot nu toe weet ik ook nog niks van Praag alleen die bekende brug, en een bekend plein waar ik beter niet kan gaan zitten ivm hoge "touristenprijzen". Oooooh ik heb er zin in
Maar dit weekend, chillen, in de zon zitten, lezen, zwemmen en nog meer ontspannende zaken... Hmmm, niet slecht!
Nop dat klopt, dat is in Griekenland, Kos. Zie hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als de nederlandse zee waar je in zwemt !
Zo zie je maar dat stagiaires gewoon als volledige werknemers worden beschouwtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen
net terug bij de ortho
Super rustig op de zaak, de baas is vrij, zijn slaaf is ook vrij... Alleen de stagaires zijn er nog
Waarom niet, geen geld voor?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef teardropnl het volgende:
Hou eens op met al die foto's nou krijg ik echt zin in vakantie !!!!
Over 3 weken heb ik wel vakantie, ik ga alleen niet op vakantie
Chicaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
Hoest met die chica afgelopen die je verkering ging vragen Goover?
Praag is inderdaad mooi dichtbij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja KvD, JP, jij moet maar even kijken wanneer je naar Praag kan, het is maar 5 uurtjes met de trein vanaf hier, vanuit NL red je dat niet eheh. Ik weet niet of er wat te beleven is in Berlin, ik wil graag naar een openluchtbios. Even checken of er nog iets leuks draait ergens. Verder is het altijd leuk om een park aan te doen, te bbc-en, of ergens te zwemmen... verder ben ik ideeloos, komt door het weer denk ik...
Hier even een link naar een lijstje met open air cinemas http://www.berlin.de/kult(...)luftkinos/index.html
Geld is inderdaad even op gegaan aan andere dingen, dus tsja helaas dit keer niet...quote:
Achja, liever een scharrel dan niets denk ik maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Voorlopig nog geen tijd om het een 'relatie' / 'verkering' / 'vriendin' te noemen. Zelf kwamen we er op uit dat we nog scharrels van elkaar waren. Ik noemde een meisje waar ik 1.5 maand wat mee had gehad een vriendin, zij vond dat een scharrel. Dus wij waren ook nog scharrels. Nadat ze di bij mij was geweest ben ik gisteren wel weer bij haar geweest. Vanavond zie ik haar mis weer
Waarom ga je niet met leinonlein wat afspreken kunnen jullie gezellig samen wat gaan doen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Praag is inderdaad mooi dichtbij!Ik denk dat ik mischien wel iets van de berliner unterwelten ga bezoeken! hopelijk is het ondergronds een beetje koel!
![]()
Jammer genoeg kan ik nergens bbq-en rond mijn huis...![]()
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Geld is inderdaad even op gegaan aan andere dingen, dus tsja helaas dit keer niet...
Maar nederland kan ook gezellig zijn in vakantieperiode
Daar bloeit wat moois opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Voorlopig nog geen tijd om het een 'relatie' / 'verkering' / 'vriendin' te noemen. Zelf kwamen we er op uit dat we nog scharrels van elkaar waren. Ik noemde een meisje waar ik 1.5 maand wat mee had gehad een vriendin, zij vond dat een scharrel. Dus wij waren ook nog scharrels. Nadat ze di bij mij was geweest ben ik gisteren wel weer bij haar geweest. Vanavond zie ik haar mis weer
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxed![]()
naja, relaxed met 1000000 mensenKuilen gravende duitsers![]()
![]()
sex gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Whehe idd. Ach, weekendje weg ofzo. Kan heul goed in NLquote:
het is jouwn vrouwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met leinonlein wat afspreken kunnen jullie gezellig samen wat gaan doen !
Ik geloof niet dat ik die vraag hier ga beantwoordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
geen flauw idee wie het isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige dag
Precies 21 jaar geleden is er vandaag namelijk een heul bijzonder persoon geboren
istie weer hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben de dagcijfers aan het doorbladeren, lijstje komt zo
061. 082 ReMcOrE
ik kom 's avonds na werktijd wel gezellig langs om te kletsen, ook al ben ik dan geen stagiair meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef Casual-T het volgende:
Zijn d'r trouwens nog mensen van hier die ook eind volgend jaar een (afstudeer)stage hebben, dus dan weer hier present zijn..![]()
True..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Achja, liever een scharrel dan niets denk ik maar
Hahah, er zijn meer stranden dan alleen Scheveningen en Zandvoort hoor. Ik weet wel een paar leuke plekjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, naar t strand gaan ofzo. Op zich ook wel relaxed![]()
naja, relaxed met 1000000 mensen![]()
Was dat een nee?quote:
Super toch! Niets overhaasten, is nergens voor nodig. Ik wil ook nog steeds niet zeggen dat ik een "relatie" heb, na 15 maanden, dat klinkt me te burgerlijk. Vriend en vriendinnetje zeg ik dan maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Chica
Verkering
Wel vette picca's ETAquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
en voor mensen die er van houden zichzelf te martelen met mooie fotos op leuke en warme plekken:
http://www.fonwan.nl/photo/panorama/
http://www.fonwan.nl/photo/panorama/panoitalie.html
http://www.watkanjewel.nl/joomla/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Jezus stage...watkanjewel.nl
Net wakkergebeld met mn brakke hoofd door de KPN dat er niemand is...ga ik rondbellen, zitten ze er allemaal.
Like wtf
waarom belt KPN jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Jezus stage...watkanjewel.nl
Net wakkergebeld met mn brakke hoofd door de KPN dat er niemand is...ga ik rondbellen, zitten ze er allemaal.
Like wtf
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !quote:Kluis met oud papier geroofd
Zondagnacht hebben inbrekers in Doetinchem zich druk gemaakt om niets, de onverlaten forceerden een deur van een bioscoop om er met de kluis vandoor te gaan. Veel zal de inhoud hun niet op gaan leveren want er bevonden zich alleen bioscoopbonnen in, gebruikt en ingenomen door de kassa. De dieven zullen er ongetwijfeld nog lang over nadenken, al die moeite en het risico, voor wat oud ijzer en papier.
Omdat hij de contactpersoon is..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:46 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En waarom bellen ze als iedereen er gewoon is ?
kijk eens aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Dan kunnen ze beter een lading staalkabel jatten bij de kermis, of langs het spoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Geweldig nieuws datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Tuurlijk was dat geen nee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
Was dat een nee?![]()
Unterwelten wil ik ook wel heen, maar met dit weer?![]()
Even linkje opgezocht http://berlinerunterwelten.de/
Wttn? Was je slechttepas.nl?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat geen nee!Was alleen een antwoord tegen TeadropNL. Ik denk dat het wel koel zal zijn onder de grond, of in ieder geval koeler dan boven de grond!
![]()
nu maar weer bezig met de laatste details van de scriptiequote:
lang verhaal, pagina 4/5 van vorig topic staan de posts wel...quote:
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggen![]()
nee hij is in het echte leven een eenzaam rukkende nerd...!quote:
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hij is in het echte leven een
eenzaam (eenzaam zou ik mezelf niet willen noemen)
rukkende (Zo op zn tijd net als iedereen hier)
nerd... (Nah ik voelde niet aan die omschrijving al zeg ik het zelf
!![]()
Grapje toch...?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen kan zich vergissen, is menselijk![]()
Lollers. Grapjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Whoepsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
dat zijn de ideeën PBquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
ook erg goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
Mjah is pc van de zaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !
Kijk je wel uit dat hij je PC niet meeneemt
Er viel niets te halen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah is pc van de zaak
Maar hij is al weer weg
Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef teardropnl het volgende:
Waarom reageert er nou niemand op mijn mooie berenpak
[..]
Er viel niets te halen ?
Waarom kwam hij dan uberhaupt langsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef denB het volgende:
[..]
Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaar
Verder is valt er niets te halen, aangezien wij geen administratie hier op kantoor hebben maar op een ander gebouw
Dont ask me. Collega zei hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom kwam hij dan uberhaupt langs![]()
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook erg goed bedacht!Maar dan wel zonder kleren, geld,telefoon en enig bewijs van wie hij is...!
![]()
Willen jullie mij dood hebben ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayKijken of hij uberhaupt de Duitse grens haalt
![]()
quote:
Gratis en weer naar Barcelonaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag 25.000 tickets voor free (incl) bij vueling.com.. de hele boekingssite plat..![]()
![]()
oh oh!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Te druk zegt iequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
goed bezig kerel![]()
ik ben net klaar met de laatste aanpassingen, even opsturen naar studiegenoot en dan kijken of hij nog wat te zeuren heeft
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij ook, net alles uitgeprint. ff de eind-verslagen uitprinten en inleveren!
Dat toch nog net wel ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!![]()
inbinden, grafwerk manquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfje) en dan alles voor 12.00 inleveren op school
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
inbinden, grafwerk man!
Bijlagen zijn nu klaar (3x). Straks eindverslag en dan ff naar school crossen!
Hier is alles intern aanwezig dus waarom naar een printshop gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebt
a stagiair's gotta do what a stagiair's gotta doquote:
werksequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef teardropnl het volgende:
Ik ben even aan het werk, denk zo'n 30 minuutjes
Moet ook gebeuren he
Hij werkt alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
an stagiair's employee gotta do what an stagiair's employee gotta do
maar wel heel af en toe dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |