kijk eens aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Dan kunnen ze beter een lading staalkabel jatten bij de kermis, of langs het spoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Geweldig nieuws datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal inleveren krijgen ze er toch al gauw 20 euro voor !
Tuurlijk was dat geen nee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
Was dat een nee?![]()
Unterwelten wil ik ook wel heen, maar met dit weer?![]()
Even linkje opgezocht http://berlinerunterwelten.de/
Wttn? Was je slechttepas.nl?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik voel me nu weer een stuk beter, vergeleken met gisteren
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat geen nee!Was alleen een antwoord tegen TeadropNL. Ik denk dat het wel koel zal zijn onder de grond, of in ieder geval koeler dan boven de grond!
![]()
nu maar weer bezig met de laatste details van de scriptiequote:
lang verhaal, pagina 4/5 van vorig topic staan de posts wel...quote:
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft ook nog een eigen leven, dus spreek gezellig wat af zou ik zeggen![]()
nee hij is in het echte leven een eenzaam rukkende nerd...!quote:
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hij is in het echte leven een
eenzaam (eenzaam zou ik mezelf niet willen noemen)
rukkende (Zo op zn tijd net als iedereen hier)
nerd... (Nah ik voelde niet aan die omschrijving al zeg ik het zelf
!![]()
Grapje toch...?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen kan zich vergissen, is menselijk![]()
Lollers. Grapjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Whoepsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef denB het volgende:
Ik ben zo naar huis denk ik... Deurwaarde aan de deur hahaha
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog steeds een vrijgezelle avond in berlijn meemaken geloof ik
Maar leinonlein wilde trouwen ja
Dat heb je toch niet gemist he ? paar topics terug![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dat we je ergens in Hongarije of Bulgarije in een berenpak in je onderbroek zonder geld telefoon of paspoort dumpen he?![]()
dat zijn de ideeën PBquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
ook erg goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of in een TwinkyWinky pak midden voor in Warschau.
Mjah is pc van de zaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb nog zo gezegd dat je wel al je rekeningen moest betalen !
Kijk je wel uit dat hij je PC niet meeneemt
Er viel niets te halen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah is pc van de zaak
Maar hij is al weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |