Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef teardropnl het volgende:
Waarom reageert er nou niemand op mijn mooie berenpak
[..]
Er viel niets te halen ?
Waarom kwam hij dan uberhaupt langsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef denB het volgende:
[..]
Alles is al afgeschreven, als je hiero iets op tilt valt het uit elkaar
Verder is valt er niets te halen, aangezien wij geen administratie hier op kantoor hebben maar op een ander gebouw
Dont ask me. Collega zei hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom kwam hij dan uberhaupt langs![]()
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook erg goed bedacht!Maar dan wel zonder kleren, geld,telefoon en enig bewijs van wie hij is...!
![]()
Willen jullie mij dood hebben ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en een heel groot bord.. TwinkyWinky is gayKijken of hij uberhaupt de Duitse grens haalt
![]()
quote:
Gratis en weer naar Barcelonaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag 25.000 tickets voor free (incl) bij vueling.com.. de hele boekingssite plat..![]()
![]()
oh oh!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Willen jullie mij dood hebben ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
Te druk zegt iequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
goed bezig kerel![]()
ik ben net klaar met de laatste aanpassingen, even opsturen naar studiegenoot en dan kijken of hij nog wat te zeuren heeft
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij ook, net alles uitgeprint. ff de eind-verslagen uitprinten en inleveren!
Dat toch nog net wel ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dood is een beetje veel van het goede...!![]()
inbinden, grafwerk manquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag het hele zooitje 6 of 7 keer uitprinten en inbinden, ff scriptie op CD branden (is maar 1 bestand, op een 700MB schijfje) en dan alles voor 12.00 inleveren op school
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
inbinden, grafwerk man!
Bijlagen zijn nu klaar (3x). Straks eindverslag en dan ff naar school crossen!
Hier is alles intern aanwezig dus waarom naar een printshop gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben maar paar pagina's aan bijlagen, de rest past allemaal netjes in het verslag. wij gaan gewoon naar een printshop bij Enschede CS, daar printen we alles uit en zeggen we hoe we het ingebonden willen hebben, en dat inbinden wordt dan gewoon voor je gedaan... weet niet wat het allemaal gaat kosten, maar dat boeit ook niet, zijn de laatste kosten die je voor school hebt
a stagiair's gotta do what a stagiair's gotta doquote:
werksequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef teardropnl het volgende:
Ik ben even aan het werk, denk zo'n 30 minuutjes
Moet ook gebeuren he
Hij werkt alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
an stagiair's employee gotta do what an stagiair's employee gotta do
maar wel heel af en toe dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |