Vraagt mijn begeleider hier, zorg je dan zelf dat je dat uur weer compenseert?quote:
Douchen was bij ons ook not-done op de HAVOquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef denB het volgende:
[..]
Ruilen?????
Ik mag voorlopig nog hiero op dit muffe kantoor zitten
Maar ik woon wel dichtbij dus das no problem
En over dat douchen... Op de middelbare school van VMBO was dat zeker not-done
same here!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Douchen was bij ons ook not-done op de HAVO
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie...?ik was de enige die er over begon...
Maar als je trouwens van Leonardo houdt zou ik er niet heen gaan...
Nee hoor, Teardrop is er ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
Volgens mij wordt er op de middelbare school nooit gedouched, tenminste bij ons op de HAVO ook niet
Levenswerk: Berlijn Blog.
Ik wou het onopvallend laten lijken...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb je de voorzet al een paar uur geleden gegeven en nu kop je hem pas in ?
Achja, tegenwoordig heb ik daar lax aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef teardropnl het volgende:
Volgens mij wordt er op de middelbare school nooit gedouched, tenminste bij ons op de HAVO ook niet
Ik heb geen plannen voor vanavond...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee hoor, Teardrop is er ook nog![]()
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?[..]
Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt niet![]()
Grijp je kans makker!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar ik vind Leonardo toch maar een stommerd dus dat is niet zo het probleem haha. Maar nu heb je het einde verklaahaaaapt, verdorie toch! Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?
[..]
Bij ons ook niet hoor, dat durfte ik echt niet![]()
Natuurlijk ben ik er ook nog schatjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[..]
Nou kuno kom op ! Kop hem in !quote:Heb jij niet zin om naar de bios te gaan vanavond?
valt wel tegen hè, posten gaat hier niet zo hard, dus iedereen weet precies wat er allemaal gezegd wordt, en door wiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou het onopvallend laten lijken...!maar jij verpest het weer...
![]()
Stage SC datequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor vanavond...!![]()
er moet hier weer sneller geposted worden... je kan hier niets een stiekum tussendoor een date regelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
valt wel tegen hè, posten gaat hier niet zo hard, dus iedereen weet precies wat er allemaal gezegd wordt, en door wie
Nee iemand anders moet de date voor je regelen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er moet hier weer sneller geposted worden... je kan hier niets een stiekum tussendoor een date regelen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja jullie trouwplannen schieten ook niet op![]()
Je kans is vervlogen, jammerdebammer.nl!
Haha oke, het is wel in Spandau, de film begint om 21:15quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor vanavond...!![]()
Edit: je was altijd bang dat de tietjes van de andere meisjes groter waren?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja jullie trouwplannen schieten ook niet op![]()
Je kans is vervlogen, jammerdebammer.nl!
Als je dan ook maar wel gaat hoor !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon het voordeel dat ik WEL in de buurt woon!![]()
Volgens mij is dat allemaal best goed gekomen toch ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik schaamde me echt voor mijn kleine opkomende heuveltjes eigenlijk(omg wat een foute verwoording)
Spandau! daar kan ik wel komen! en ik ben tegen half 5 vrij dus 21:15 moet ook lukken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha oke, het is wel in Spandau, de film begint om 21:15
Nee ik schaamde me echt voor mijn kleine opkomende heuveltjes eigenlijk(omg wat een foute verwoording)
Wat is dat nou weer voor opmerking...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal best goed gekomen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |