Prettig weekend gozertquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
en het is 6:00, en dat betekend weekend!!!!!!!!!
Ciao tutti![]()
Prettig Weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
Ciao tutti![]()
Over 45 minuten komt hier een collega van mij binnenlopen met een groot patatje oorlogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Zo weer broodjes die bij ons aangeleverd worden!
Ik denk dat hij een beetje in de war is... het is helemaal geen 6:00quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
Ciao tutti![]()
Het is lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:15 schreef teardropnl het volgende:
Zo wat is het stil hier, ik ben even aan het werk en hoef niet eens zo heel veel door te lezen
Bedankt
Dit is inderdaad wel beter jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is lunchtijd.
Ik vind de nieuwe Stage SC nieuwe stijl veel beter dan het gespamd. Was je ff 5 minuten weg dan liep je opeens 100 posts mis..
Dus crossover bedankt voor de waarschuwingquote:
Sorry..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef Goover het volgende:
Ohwja, iemand ervaring met de Deodorant Fa Dry?
Vandaag voor het eerst op en ik stink een uur in de wind
Ik stap mooi weer terug naar normale Fa of anders Axe.
Ik gebruikte al jaaaren axe, maar die ben ik zat. Fa active oid beviel eerst wel, maar Fa dry dus duidelijk nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry..
Ik gebruik sindskort Adidas Action3.. Axe maakt zijn reclame nooit waar..![]()
![]()
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg is iemand van jullie bekend met de film "the Departed", die draait vanavond en ik ben wel benieuwd of het was is... dus, meningen gewenst!
Toffe film, zeker de moeite waard om heen te gaan !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg is iemand van jullie bekend met de film "the Departed", die draait vanavond en ik ben wel benieuwd of het was is... dus, meningen gewenst!
Ik ook Adidasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry..
Ik gebruik sindskort Adidas Action3.. Axe maakt zijn reclame nooit waar..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!![]()
wat heb je nu weer te zeuren?quote:
okey dank je!quote:
Door die dop ben ik van axe af gestapt. Die gaan soms wel een stuk namelijk en dan spuit hij amper meer. Dan moet je al het zwarte er af slopen tot je een wit dingetje over houd. Dan doet hij het wel weer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef teardropnl het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe Axe draaidop
Ik vind hem zeer onhandig ! bij mij staat hij altijd open gedraaid
dure stink luchtjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Ik gebruik altijd gewoon een neutrale Rexona, die vinkwel oké werken..
Voor de geur gebruik ik wel dure luchtjes..![]()
Nou, als hij echt zo tof is als jullie beweren dan ga ik er vanavond heen (in de open lucht bioscoop nog welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toffe film! ik wil hem binnenkort nog eens zien want ik vind hem tof!![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Ik gebruik altijd gewoon een neutrale Rexona, die vinkwel oké werken..
Voor de geur gebruik ik wel dure luchtjes..![]()
jullie...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, als hij echt zo tof is als jullie beweren dan ga ik er vanavond heen (in de open lucht bioscoop nog wel). Geen idee wat voor film het is maar ik heb de naam vaak horen vallen dus tsja, kan ik ook eens mee praten heh!
Axe is soms wel een beetje overheersend qua geur vind ik... en die laatste reclame van ze vind ik scheitirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:
kijk, dat zijn dan de leuke dingen van stagequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, hoor net dat ik over de laatste week van Juni en de eerste week van July naar het hoofdkantoor ga in Hamburg!2 week lang in een hotel!
nicequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, hoor net dat ik over de laatste week van Juni en de eerste week van July naar het hoofdkantoor ga in Hamburg!2 week lang in een hotel!
douchen was bij ons op de mavo ook een beetje not-done.. want oh jee... je zou nog wel eens de piemel van een klasgenoot zien.. en dan was je meteen homo als je je klasgenoots piemel zagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Als ik 'Axe' hoor of zie krijg ik altijd een deja vu naar de kleedkamer van het gymlokaal van m'n middelbare school waar al die paupers zich na de les altijd vol aan het spuiten waren met (jeej de allernieuwste) Axe..
Echt cool..![]()
Ik ging gewoon douchen...![]()
whoehahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
douchen was bij ons op de mavo ook een beetje not-done.. want oh jee... je zou nog wel eens de piemel van een klasgenoot zien.. en dan was je meteen homo als je je klasgenoots piemel zag![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie...?ik was de enige die er over begon...
Maar als je trouwens van Leonardo houdt zou ik er niet heen gaan...
Nog een film waarin leondardo dood gaat inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom vond ik de Titanic ook zo goed![]()
Ik heb je de voorzet al een paar uur geleden gegeven en nu kop je hem pas in ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hex Leinonlein zullen we anders het weekend samen de berliner unterwelten gaan ontdekken?![]()
ach ja..quote:
weer goed voor mekaar Goovertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Goover het volgende:
Net ff gefixed dat ik een uurtje eerder weg kan. 15:30 klaar FTW
Ruilen?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ook weer thuis, nog maar weer wat prutsen aan de scriptiemoest nog ff in Enschede zijn, dus gelijk ff gekeken wanneer de Printshop open ging maandag, was 08.30, dus dat is mooi op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |