Het is niet eerlijk, lacht Alex.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schandalig dat de redactie niet ingrijpt, en Eric durft plotseling van alles, de grootste mond?? Misselijk![]()
![]()
Lieke wordt op elk woord gepakt, kan er niet omgeroepn worden door de FEBO dat dit niet eerlijk is, iedereen tegen Lieke![]()
![]()
![]()
je hebt gelijk , dit is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
wat een vervelend programma is dit geworden
vanaf nu dus groepstreiteren, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
je hebt gelijk , dit is echt te erg voor woorden![]()
Helemaal mee eens, te schandalig voor woorden!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
wat een vervelend programma is dit geworden
Noem je dit volwassen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef noucky het volgende:
Hhahahaha het spel wordt gespeeld. Waarom is het misselijk 4 tegen 1, dat is ook het spel.
Het gaat tenminste met woorden en volwassener als spullen vernielen etc.
Idd, dit is niet inpraten, die is gewoon dom schelden en soms wat 'inhoud'quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem je dit volwassen.
Zulke vieze gore taal.
oook een viese vuile FLIKKER meer niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef pullup het volgende:
Mitch valt ook door de mand met dat domme gegrijns om de scheldwoorden van Eric![]()
Heb jij 'Hallo Disana' geroepen? Dat las ik hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat FOKing niet normaal van Huub was een reactie op mij
Ik vind het nog steeds jammer dat je geen negatieve post kunt sturen naar mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
nee, mitch is een aardige gastquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef riri het volgende:
Die mitch is ook een lul met zijn schijnlach
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
Het is BIJNA zo laag als het weekend van de date van Erik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef Meganog het volgende:
Wel weer mooi om het echte niveau van BEN weer te zien...zo laag.
Haal die stengel maar uit je mond hoor, je slistquote:
Mitch zit er bij als NSB-erquote:
Deborah Pannekoek kickt hier op:-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
En die rat durft nu ook.
Hoop dat Japio en huub vanavond eens gaan terug pakken.
Deze beelden kan de redactie amper gebruiken.
Zulke vieze taal.
deed jij dat maar wat meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Het stomste is dat BEAN gelijk had, ongeacht de mensen die het zeggen.
Kijk objectief.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
verklaar je naderquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
Ze zeggen nu dat het jammer is dat ze haar niet in de fik mogen steken.Moet ik daar objectief naar luisteren ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
1, Dat Lieke aan het mierenneuken was door te zeggen dat ze het niet had gedaan eerst (spullen Amanda)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
zeg maar dat Lieke een topwijf is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier sta ik weer even bij Huub
[afbeelding]
Lieke is leugenachtig.quote:
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zitquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Lieke in de fik steken.
Zijn ze nu echt niet wijzer.
Pfffffffff hier luister ik niet meer naar.
Wat een trieste lui.
ik kan het niet meer aanhorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Ik kan veel hebben, echt, maar dit....:(
ga met je meeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Ik kan veel hebben, echt, maar dit....:(
dommie, dat was 2 tegen 2 - we kijken nu naar een 4 tegen 1 bash-partij - zeer zeer triestquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is BIJNA zo laag als het weekend van de date van Erik.
Oh wacht, het kan dus nog lager!
Het is niet zielig hoor. Het slaat alleen nergens opquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wat zit iedereen hier te zeiken , als Huub , Lieke & Eric tegen Natasia ofzo gingen hoorde je daar hier nix over en nu is het ineens zielig voor Lieke?? :S
En dat zijn schijnbaar geen mooie beelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef riri het volgende:
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zit
ben jij ook een poot net als Erica eeen broodpootquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wat zit iedereen hier te zeiken , als Huub , Lieke & Eric tegen Natasia ofzo gingen hoorde je daar hier nix over en nu is het ineens zielig voor Lieke?? :S
Nou dat vind ik toch wel heel erg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zit
ik hoop dat ze dit gedeelte aan hun op beeld terug laten zien....maar kan goed zijn dat ze het dan nog niet zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zijn schijnbaar geen mooie beelden.
Wat een niveautje meer. Ik mis er niets aan.
Ik weet bijna zeker dat ze het dan nog niet zien. Sterker: ze zouden zichzelf heel sterk, scherp en vooral zuiver vinden discussiërenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef riri het volgende:
ik hoop dat ze dit gedeelte aan hun op beeld terug laten zien....maar kan goed zijn dat ze het dan nog niet zien
Natasia vindt zichzelf een beeldschone vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Hanekrooi het volgende:
Lol, Natasia met die platgeslagen aardbeiengok op haar groffe bakkes die iets durfde te zeggen over de neus van Lieke.
Eric moet ik niet , maar daar ging het ook niet om. Het ging over vele tegen 1 , dat gebeurt al zovaak en dan hoor je er weinig van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
ben jij ook een poot net als Erica eeen broodpoot
Die naakte man noemt zichzelf GoudenBrianquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Second Life Huub wordt gestalkt door een naakte man![]()
ja...is ook heel ergquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik toch wel heel erg.
Zo laag zinken met je woorden.
Neehee het is niet erg voor Liekequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef flubberdewups het volgende:
Wat mis ik? Waarom is dit zo erg voor Lieke?
En waarom loopt bijna iedereen er zo over te janken?
ach hoe triest, dus jij kickt hieropquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef flubberdewups het volgende:
Wat mis ik? Waarom is dit zo erg voor Lieke?
En waarom loopt bijna iedereen er zo over te janken?
Het is gewoon LEUK - digitaal bovenop digitaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zeg, ik wil de pret niet bederven of zeuren, bedoel 't ook niet lullig, maar wat is er zo interessant aan digitaal dicht bij een gouden kooi bewoner staan dat er allemaal plaatjes van moeten worden gepost?![]()
quote:Amanda staat zelfs in SL voor de keus.....Er is een Mitch en een Brian.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zeg, ik wil de pret niet bederven of zeuren, bedoel 't ook niet lullig, maar wat is er zo interessant aan digitaal dicht bij een gouden kooi bewoner staan dat er allemaal plaatjes van moeten worden gepost?![]()
Ok. Dan ben ik waarschijnlijk gewoon 'n saaie mutsquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon LEUK - digitaal bovenop digitaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ach hoeveel echtscheidingen zijn er wel niet. Later kom je tot het besef dat het niet alles was. Is dat dan iemand kwalijk te nemen ?
LEUK!!!! Kunnen jullie hem niet even inseinen hoe er werd/wordt gedaan tegen Lieke in zijn afwezigheidquote:
Tuurlijk niet joh, je mag toch een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok. Dan ben ik waarschijnlijk gewoon 'n saaie muts![]()
Lieke is gewoon een gemaakte omhooggeneukte muts. En ik snap iedereen die iets tegen haar heeft en dit uitspreekt. Ze gaat er zelf bij zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
ach hoe triest, dus jij kickt hierop![]()
Wat een schattige mijmeringquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ach hoeveel echtscheidingen zijn er wel niet. Later kom je tot het besef dat het niet alles was. Is dat dan iemand kwalijk te nemen ?
Het is leuk, maar wordt er gek van. Eerst op Second Live iets doen, 25 seconden later zie ik het dan op de stream en hoor Huub reageren en dan weer hier op FOK in de COS. Pfff, hard werken.quote:
Ik wil niemand van DGK in mijn huis :-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef riri het volgende:
Als ik zo'n vrouw had als jou natasia kwam je bij mij het huis helemaal niet meer in als je die gouden kooi uitkwam
Was het leuk, en ga je er een streamverslagje van maken met caps. En, nogmaals, was jij het die mij groette... dat las ik hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is leuk, maar wordt er gek van. Eerst op Second Live iets doen, 25 seconden later zie ik het dan op de stream en hoor Huub reageren en dan weer hier op FOK in de COS. Pfff, hard werken.
Maakt niet uit, je schrijft DGK geschiedenis.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is leuk, maar wordt er gek van. Eerst op Second Live iets doen, 25 seconden later zie ik het dan op de stream en hoor Huub reageren en dan weer hier op FOK in de COS. Pfff, hard werken.
zeg dat zijn meisje aangevallen wordt. ach ze kan het ook alleen af.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het leuk, en ga je er een streamverslagje van maken met caps. En, nogmaals, was jij het die mij groette... dat las ik hier.
Volgens mij is dat ook de reden dat ze blijft. Wilgo wil haar niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef riri het volgende:
Als ik zo'n vrouw had als jou natasia kwam je bij mij het huis helemaal niet meer in als je die gouden kooi uitkwam
Ze zijn al weg, ik kan Huub niets meer zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
[..]
zeg dat zijn meisje aangevallen wordt. ach ze kan het ook alleen af.![]()
Zeg maar dat die Mitch ook niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
[..]
zeg dat zijn meisje aangevallen wordt. ach ze kan het ook alleen af.![]()
Leuk. Al was ik er geweest, dan had ik het op het scherm niet kunnen lezen. Mootie schreef het.quote:
Idd, Lieke deed niets, uit hem kwam weinig anders dan sloerie, viswijf, hoer, kutwijf, etc. etc...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Ning het volgende:
Erik voelt zich te goed voor de gk. Hij houdt niet van het lage niveau. God Eric wat liet je net zelf zien bij Lieke
Het Eric kwalijk wordt genomen afstand van Huub te hebben gedaan. In hoeverre heeft Huub geen schuld ? Daar hoor ik niemand over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een schattige mijmering![]()
En je punt![]()
Maar het is je gelukt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is leuk, maar wordt er gek van.
Eerst op Second Live iets doen, 25 seconden later
zie ik het dan op de stream en hoor Huub reageren
en dan weer hier op FOK in de COS. Pfff, hard werken.
Oh, op die fiets!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef riri het volgende:
Ja hij roept steeds weer dat hij zich niet tot het niveau van anderen wil verlagen. Maar als hij zich moet bewijzen voor BAN om backup te krijgen dan zinkt hij dieper dan wie ook in de kooi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Ning het volgende:
Erik voelt zich te goed voor de gk. Hij houdt niet van het lage niveau. God Eric wat liet je net zelf zien bij Lieke
Ja, het lukte me drie keer om iets tegen Huub te zeggen en dat op de stream terug te horen.quote:
Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Lieke deed niets, uit hem kwam weinig anders dan sloerie, viswijf, hoer, kutwijf, etc. etc...
Dat is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat hier meer homo's zitten met een roze bril als in DGK.
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Al was ik er geweest, dan had ik het op het scherm niet kunnen lezen. Mootie schreef het.
In een ruzie, ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????
Lees eerst nu is goed waar het over gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????
Nee. Grote kans dat het iemand van hier is die mijn naam heeft 'geleend'quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het was
Daarom zit hij bij Natasja. De kuthoeren zonder baarmoeder, en de naar dooie rat ruikende kut van Lieke , heeft blijkbaar wel niveau.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja hij roept steeds weer dat hij zich niet tot het niveau van anderen wil verlagen. Maar als hij zich moet bewijzen voor BAN om backup te krijgen dan zinkt hij dieper dan wie ook in de kooi.
Dat van die homo' s zou ik zo niet weten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Het Eric kwalijk wordt genomen afstand van Huub te hebben gedaan. In hoeverre heeft Huub geen schuld ? Daar hoor ik niemand over.
Ik denk dat hier meer homo's zitten met een roze bril als in DGK.
BSOL, je hebt even gespijbeld, maar nu weer gewoon aan je COS werk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het was
Het hoogtepunt was het moment dat ie voor de eerste keer de poort inreed...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef SiRojK het volgende:
Eric vind dat hij moet stoppen op het hoogtepunt.. Maar wat het hoogtepunt is dat weet hij, hij kan niet in de toekomst kijken...
Nou Eric, die wijsheid van jou heb je zelf lekker ontkracht!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: het is het niveau van lik me kut hier, daar voel ik mij te goed voor.
Eric is dan ok meer van het ruk en trek werk.... met of zonder toestemming...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
Nee. Grote kans dat het iemand van hier is die mijn naam heeft 'geleend'![]()
Mm,mm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Liess ik heb je gezien op 2nd...
Vind jij dat om te lachen? Ik niet. Ik was er de vorige keer in de COS bij toen ze oefenden. Iemand heeft dus gedacht dat het wel een 'leuke grap' zou zijn mijn naam in te pikken, wetende dat mensen hier hem kennen. In de eerste plaats zou ik hem nu zelf niet meer kunnen gebruiken op SL, en in de tweede plaats kan die figuur zich in mijn naam misdragen.quote:
Ik ga niemand steunen, Jaap ja, die blijft eerlijk. Verder jammer voor de Huub fans, maar die willen niet zien wat Huub allemaal flikt en dat wel goedkeuren. Huub is erg zwak geworden, zo simpel is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees eerst nu is goed waar het over gaat![]()
Tsongejongejonge, een heerlijke flamoes of een uitgelubberde bruine endeldarm, das nogal een verschil.. tsjonge..quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Een anoniem hier is dus zo laf geweest mijn screen naam in te pikken en te misbruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, nu ben ik weer hier
Hoe is het met jou, MayDay??quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die teef mijn jurk aan zou hebben getrokken zou ik haar vermoorden![]()
Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Maaaaaan....... laat Natasia dr muil toch houden tijdens zoiets. Dat is mijn jurk X1000
Het was dom van haar om zich laten op te ruien door Jaap....quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha lieke zeikwijf , ze heeft zelf de helft de vijver in gegooit , slim
Volgens mij heeft Amanda de jurk van Natasia aan en zat Lieke daar aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?
Amanda had haar jurk aan (waar Lieke dus aan trok)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?
Houden ze hier een wedstrijdje wie trekt het jurkje het hoogst op?quote:
Ik heb het over Natasja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Amanda had haar jurk aan (waar Lieke dus aan trok)
Amanda trok aan haar eigen jurk (die Lieke aan had)
Lieke's jurkje ligt in de vijver!
Never underestimate a woman & her clothesquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Maaaaaan....... laat Natasia dr muil toch houden tijdens zoiets. Dat is mijn jurk X1000
Dat was weer een nieuw dieptepunt voor Erik....Hij moest notabene door Brian gered wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef kybe het volgende:
Brian pakte de schaar van Eric af.Later probeerde eric het nog een keer maar toen greep de Febo in.
Ik zat er vanavond ook al over te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Eric zou tegenkomen zou ik em ook in de gracht gooien
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was weer een nieuw dieptepunt voor Erik....Hij moest notabene door Brian gered worden
whahahahahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, moddergevecht ! Wij willen actie
[afbeelding]
Jij kunt je uiteraard wel met Tas identificeren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Never underestimate a woman & her clothes
Lees mijn reactie nog een keer, daar staat 'haar jurk' zelfs letterlijk genoemd.. Sorry dat het zo ingewikkeld was hoorquote:
Ik kom net van de Oude Gracht. Helaas zag ik Haar niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat er vanavond ook al over te denken![]()
truequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Never underestimate a woman & her clothes
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemistquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef kybe het volgende:
Brian pakte de schaar van Eric af.Later probeerde eric het nog een keer maar toen greep de Febo in.
Daar zijn die andere mee begonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef noucky het volgende:
Lieke: hadden ze maar niet mijn kleren in de vijver moeten gooien. Gos Lieke ben je vergeten dat jij alle spullen van een ander wegmaakte ? Boontje komt om zijn loontje.
Nope, ik kan me voorstellen dat je flipt als een stinkende behaarde omgebouwde je jurkje met geweld heeft aangetrokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij kunt je uiteraard wel met Tas identificeren...![]()
![]()
Slecht idee... hij wou blijkbaar in het jurkje knippenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemist![]()
Idioot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Slecht idee... hij wou blijkbaar in het jurkje knippen
Waarschijnlijk een gat aan de voor- en achterkant en hem zelf aantrekkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Jurk van Lieke.quote:
Dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer vanquote:
De jurk die Lieke draagt van haar lijf knippen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemist![]()
Mooie zet van Lieke: Amanda heeft de kleding van Lieke in de vijver gegooid, Lieke trekt een jurkje van Amanda aan, wat Amanda vervolgens zelf kapot maakt....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer van![]()
Een idee een pisnischt waardig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda gooit de kleding van Lieke in de vijver.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer van![]()
Eergisteren ofzo gaf ze Lieke een schop onder de dekens. Lieke zei toen ook dat ze haar zo gek had en dat het Amanda geld ging kosten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef CoT het volgende:
Zoals ik al zei, Amanda gaat zo echt slaan, de eerste die een boete krijgt
Da's dan meteen 200.000 en 2.000.... haha zou geweldig zijn. En BEAN maar denken dat Huub de eerste zou zijn... Nou de wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef CoT het volgende:
Zoals ik al zei, Amanda gaat zo echt slaan, de eerste die een boete krijgt
Dat zal wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Wie maakt er foto's? Japio?
wat? helpen ze die snol er ook nog bij? kan ze het niet alleen af.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef SIRA het volgende:
sinds wanneer mag dit allemaal ?
sinds de nieuwe regels ?
ik vind dit toch echt te ver gaan hoor, met z'n 3-en beetje aan Lieke te trekken en te doen
en sancties ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |