Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Lieke deed niets, uit hem kwam weinig anders dan sloerie, viswijf, hoer, kutwijf, etc. etc...
Dat is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat hier meer homo's zitten met een roze bril als in DGK.
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Al was ik er geweest, dan had ik het op het scherm niet kunnen lezen. Mootie schreef het.
In een ruzie, ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????
Lees eerst nu is goed waar het over gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb jij wel gelet op de woorden die de laatste weken uit Huubs zijn mond komen en dat wel goedkeurt ????????
Nee. Grote kans dat het iemand van hier is die mijn naam heeft 'geleend'quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het was
Daarom zit hij bij Natasja. De kuthoeren zonder baarmoeder, en de naar dooie rat ruikende kut van Lieke , heeft blijkbaar wel niveau.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja hij roept steeds weer dat hij zich niet tot het niveau van anderen wil verlagen. Maar als hij zich moet bewijzen voor BAN om backup te krijgen dan zinkt hij dieper dan wie ook in de kooi.
Dat van die homo' s zou ik zo niet weten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Het Eric kwalijk wordt genomen afstand van Huub te hebben gedaan. In hoeverre heeft Huub geen schuld ? Daar hoor ik niemand over.
Ik denk dat hier meer homo's zitten met een roze bril als in DGK.
BSOL, je hebt even gespijbeld, maar nu weer gewoon aan je COS werk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er liep daar iemand met de naam Disana en ik dacht dat jij het was
Het hoogtepunt was het moment dat ie voor de eerste keer de poort inreed...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef SiRojK het volgende:
Eric vind dat hij moet stoppen op het hoogtepunt.. Maar wat het hoogtepunt is dat weet hij, hij kan niet in de toekomst kijken...
Nou Eric, die wijsheid van jou heb je zelf lekker ontkracht!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: het is het niveau van lik me kut hier, daar voel ik mij te goed voor.
Eric is dan ok meer van het ruk en trek werk.... met of zonder toestemming...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
Nee. Grote kans dat het iemand van hier is die mijn naam heeft 'geleend'![]()
Mm,mm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Liess ik heb je gezien op 2nd...
Vind jij dat om te lachen? Ik niet. Ik was er de vorige keer in de COS bij toen ze oefenden. Iemand heeft dus gedacht dat het wel een 'leuke grap' zou zijn mijn naam in te pikken, wetende dat mensen hier hem kennen. In de eerste plaats zou ik hem nu zelf niet meer kunnen gebruiken op SL, en in de tweede plaats kan die figuur zich in mijn naam misdragen.quote:
Ik ga niemand steunen, Jaap ja, die blijft eerlijk. Verder jammer voor de Huub fans, maar die willen niet zien wat Huub allemaal flikt en dat wel goedkeuren. Huub is erg zwak geworden, zo simpel is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees eerst nu is goed waar het over gaat![]()
Tsongejongejonge, een heerlijke flamoes of een uitgelubberde bruine endeldarm, das nogal een verschil.. tsjonge..quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Een anoniem hier is dus zo laf geweest mijn screen naam in te pikken en te misbruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, nu ben ik weer hier
Hoe is het met jou, MayDay??quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die teef mijn jurk aan zou hebben getrokken zou ik haar vermoorden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |