deze computer met rechtermuis knop aankliken en dan eigenschappen-hardware-apparaatbeheer. staat bij mij onder beeldschermadaptersquote:
Dan heb je wel een oude kaart iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een card die de streams wel trekt, maar SL niet.![]()
4 tegen 1 en ze blijft overeind.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef noucky het volgende:
Wat Lult Lieke zich weer vast, ze zit vol met leugens.
En hup weer personeel aan de kant van bean.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Zit die stomme Mitch nu mee te kletsen
TOP die Lieke!!quote:
Als ze maar voor Ban zijn, dan mag het. al maandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Marelle het volgende:
Sinds wanneer mag het personeel Mitch, zich ook met het spel bemoeien???????
Het is toch belachelijk!!!!!!!!!![]()
![]()
Het gaat er niet om wie tegen wie, het gaat er om wie er liegt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een vuile lui zeg.
Nu 4 tegen een.
Mitch gaat ook mee doen.
Dacht dat Natasia altijd hield van een op een.
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hup weer personeel aan de kant van bean.
Gadsie het houd niet op.
Kuch *domheid* kuchquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.
Tilly niet en Judith ook niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.
Ik vind het gewoon schandalig dat de redactie niet ingrijpt, en Eric durft plotseling van alles, de grootste mond?? Misselijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ban zijn, dan mag het. al maanden![]()
Nog zo één...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie tegen wie, het gaat er om wie er liegt.
Lieke heeft al zoveel gelogen en spreekt haarzelf steeds tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |