Het is niet eerlijk, lacht Alex.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schandalig dat de redactie niet ingrijpt, en Eric durft plotseling van alles, de grootste mond?? Misselijk![]()
![]()
Lieke wordt op elk woord gepakt, kan er niet omgeroepn worden door de FEBO dat dit niet eerlijk is, iedereen tegen Lieke![]()
![]()
![]()
je hebt gelijk , dit is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
wat een vervelend programma is dit geworden
vanaf nu dus groepstreiteren, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
je hebt gelijk , dit is echt te erg voor woorden![]()
Helemaal mee eens, te schandalig voor woorden!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
wat een vervelend programma is dit geworden
Noem je dit volwassen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef noucky het volgende:
Hhahahaha het spel wordt gespeeld. Waarom is het misselijk 4 tegen 1, dat is ook het spel.
Het gaat tenminste met woorden en volwassener als spullen vernielen etc.
Idd, dit is niet inpraten, die is gewoon dom schelden en soms wat 'inhoud'quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem je dit volwassen.
Zulke vieze gore taal.
oook een viese vuile FLIKKER meer niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef pullup het volgende:
Mitch valt ook door de mand met dat domme gegrijns om de scheldwoorden van Eric![]()
Heb jij 'Hallo Disana' geroepen? Dat las ik hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat FOKing niet normaal van Huub was een reactie op mij
Ik vind het nog steeds jammer dat je geen negatieve post kunt sturen naar mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
nee, mitch is een aardige gastquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef riri het volgende:
Die mitch is ook een lul met zijn schijnlach
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
Het is BIJNA zo laag als het weekend van de date van Erik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef Meganog het volgende:
Wel weer mooi om het echte niveau van BEN weer te zien...zo laag.
Haal die stengel maar uit je mond hoor, je slistquote:
Mitch zit er bij als NSB-erquote:
Deborah Pannekoek kickt hier op:-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
En die rat durft nu ook.
Hoop dat Japio en huub vanavond eens gaan terug pakken.
Deze beelden kan de redactie amper gebruiken.
Zulke vieze taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |