Idd, dit is niet inpraten, die is gewoon dom schelden en soms wat 'inhoud'quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem je dit volwassen.
Zulke vieze gore taal.
oook een viese vuile FLIKKER meer niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef pullup het volgende:
Mitch valt ook door de mand met dat domme gegrijns om de scheldwoorden van Eric![]()
Heb jij 'Hallo Disana' geroepen? Dat las ik hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat FOKing niet normaal van Huub was een reactie op mij
Ik vind het nog steeds jammer dat je geen negatieve post kunt sturen naar mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
nee, mitch is een aardige gastquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef riri het volgende:
Die mitch is ook een lul met zijn schijnlach
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Marelle het volgende:
Lieke wordt uitgekotst, nee Eric!! Nou dan wordt het tijd dat Lieke een heleboel fanmail gaat krijgen!!!!!!!
Het is BIJNA zo laag als het weekend van de date van Erik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef Meganog het volgende:
Wel weer mooi om het echte niveau van BEN weer te zien...zo laag.
Haal die stengel maar uit je mond hoor, je slistquote:
Mitch zit er bij als NSB-erquote:
Deborah Pannekoek kickt hier op:-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
En die rat durft nu ook.
Hoop dat Japio en huub vanavond eens gaan terug pakken.
Deze beelden kan de redactie amper gebruiken.
Zulke vieze taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |