Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Maaaaaan....... laat Natasia dr muil toch houden tijdens zoiets. Dat is mijn jurk X1000
Het was dom van haar om zich laten op te ruien door Jaap....quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha lieke zeikwijf , ze heeft zelf de helft de vijver in gegooit , slim
Volgens mij heeft Amanda de jurk van Natasia aan en zat Lieke daar aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?
Amanda had haar jurk aan (waar Lieke dus aan trok)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over haar jurk. Waar gaat het over?
Houden ze hier een wedstrijdje wie trekt het jurkje het hoogst op?quote:
Ik heb het over Natasja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Amanda had haar jurk aan (waar Lieke dus aan trok)
Amanda trok aan haar eigen jurk (die Lieke aan had)
Lieke's jurkje ligt in de vijver!
Never underestimate a woman & her clothesquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Maaaaaan....... laat Natasia dr muil toch houden tijdens zoiets. Dat is mijn jurk X1000
Dat was weer een nieuw dieptepunt voor Erik....Hij moest notabene door Brian gered wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef kybe het volgende:
Brian pakte de schaar van Eric af.Later probeerde eric het nog een keer maar toen greep de Febo in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |