Neehee het is niet erg voor Liekequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef flubberdewups het volgende:
Wat mis ik? Waarom is dit zo erg voor Lieke?
En waarom loopt bijna iedereen er zo over te janken?
ach hoe triest, dus jij kickt hieropquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef flubberdewups het volgende:
Wat mis ik? Waarom is dit zo erg voor Lieke?
En waarom loopt bijna iedereen er zo over te janken?
Het is gewoon LEUK - digitaal bovenop digitaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zeg, ik wil de pret niet bederven of zeuren, bedoel 't ook niet lullig, maar wat is er zo interessant aan digitaal dicht bij een gouden kooi bewoner staan dat er allemaal plaatjes van moeten worden gepost?![]()
quote:Amanda staat zelfs in SL voor de keus.....Er is een Mitch en een Brian.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zeg, ik wil de pret niet bederven of zeuren, bedoel 't ook niet lullig, maar wat is er zo interessant aan digitaal dicht bij een gouden kooi bewoner staan dat er allemaal plaatjes van moeten worden gepost?![]()
Ok. Dan ben ik waarschijnlijk gewoon 'n saaie mutsquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon LEUK - digitaal bovenop digitaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ach hoeveel echtscheidingen zijn er wel niet. Later kom je tot het besef dat het niet alles was. Is dat dan iemand kwalijk te nemen ?
LEUK!!!! Kunnen jullie hem niet even inseinen hoe er werd/wordt gedaan tegen Lieke in zijn afwezigheidquote:
Tuurlijk niet joh, je mag toch een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok. Dan ben ik waarschijnlijk gewoon 'n saaie muts![]()
Lieke is gewoon een gemaakte omhooggeneukte muts. En ik snap iedereen die iets tegen haar heeft en dit uitspreekt. Ze gaat er zelf bij zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
ach hoe triest, dus jij kickt hierop![]()
Wat een schattige mijmeringquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ach hoeveel echtscheidingen zijn er wel niet. Later kom je tot het besef dat het niet alles was. Is dat dan iemand kwalijk te nemen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |