Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer vanquote:
De jurk die Lieke draagt van haar lijf knippen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemist![]()
Mooie zet van Lieke: Amanda heeft de kleding van Lieke in de vijver gegooid, Lieke trekt een jurkje van Amanda aan, wat Amanda vervolgens zelf kapot maakt....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer van![]()
Een idee een pisnischt waardig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Slecht idee... hij wou blijkbaar in het jurkje knippen
Amanda gooit de kleding van Lieke in de vijver.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zegt haar eigen jurk, ik snap er geen jurk meer van![]()
Eergisteren ofzo gaf ze Lieke een schop onder de dekens. Lieke zei toen ook dat ze haar zo gek had en dat het Amanda geld ging kosten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef CoT het volgende:
Zoals ik al zei, Amanda gaat zo echt slaan, de eerste die een boete krijgt
Da's dan meteen 200.000 en 2.000.... haha zou geweldig zijn. En BEAN maar denken dat Huub de eerste zou zijn... Nou de wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef CoT het volgende:
Zoals ik al zei, Amanda gaat zo echt slaan, de eerste die een boete krijgt
Dat zal wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Wie maakt er foto's? Japio?
wat? helpen ze die snol er ook nog bij? kan ze het niet alleen af.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef SIRA het volgende:
sinds wanneer mag dit allemaal ?
sinds de nieuwe regels ?
ik vind dit toch echt te ver gaan hoor, met z'n 3-en beetje aan Lieke te trekken en te doen
en sancties ho maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |