deed jij dat maar wat meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Het stomste is dat BEAN gelijk had, ongeacht de mensen die het zeggen.
Kijk objectief.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
verklaar je naderquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
Ze zeggen nu dat het jammer is dat ze haar niet in de fik mogen steken.Moet ik daar objectief naar luisteren ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
1, Dat Lieke aan het mierenneuken was door te zeggen dat ze het niet had gedaan eerst (spullen Amanda)quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Kijk objectief.
zeg maar dat Lieke een topwijf is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier sta ik weer even bij Huub
[afbeelding]
Lieke is leugenachtig.quote:
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zitquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Lieke in de fik steken.
Zijn ze nu echt niet wijzer.
Pfffffffff hier luister ik niet meer naar.
Wat een trieste lui.
ik kan het niet meer aanhorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Ik kan veel hebben, echt, maar dit....:(
ga met je meeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Ik kan veel hebben, echt, maar dit....:(
dommie, dat was 2 tegen 2 - we kijken nu naar een 4 tegen 1 bash-partij - zeer zeer triestquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is BIJNA zo laag als het weekend van de date van Erik.
Oh wacht, het kan dus nog lager!
Het is niet zielig hoor. Het slaat alleen nergens opquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wat zit iedereen hier te zeiken , als Huub , Lieke & Eric tegen Natasia ofzo gingen hoorde je daar hier nix over en nu is het ineens zielig voor Lieke?? :S
En dat zijn schijnbaar geen mooie beelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef riri het volgende:
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zit
ben jij ook een poot net als Erica eeen broodpootquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wat zit iedereen hier te zeiken , als Huub , Lieke & Eric tegen Natasia ofzo gingen hoorde je daar hier nix over en nu is het ineens zielig voor Lieke?? :S
Nou dat vind ik toch wel heel erg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zijn mensen....hier zie je dus hoe het karakter van sommige mensen in elkaar zit
ik hoop dat ze dit gedeelte aan hun op beeld terug laten zien....maar kan goed zijn dat ze het dan nog niet zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zijn schijnbaar geen mooie beelden.
Wat een niveautje meer. Ik mis er niets aan.
Ik weet bijna zeker dat ze het dan nog niet zien. Sterker: ze zouden zichzelf heel sterk, scherp en vooral zuiver vinden discussiërenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef riri het volgende:
ik hoop dat ze dit gedeelte aan hun op beeld terug laten zien....maar kan goed zijn dat ze het dan nog niet zien
Natasia vindt zichzelf een beeldschone vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Hanekrooi het volgende:
Lol, Natasia met die platgeslagen aardbeiengok op haar groffe bakkes die iets durfde te zeggen over de neus van Lieke.
Eric moet ik niet , maar daar ging het ook niet om. Het ging over vele tegen 1 , dat gebeurt al zovaak en dan hoor je er weinig van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
ben jij ook een poot net als Erica eeen broodpoot
Die naakte man noemt zichzelf GoudenBrianquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Second Life Huub wordt gestalkt door een naakte man![]()
ja...is ook heel ergquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik toch wel heel erg.
Zo laag zinken met je woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |