Ik zat er vanavond ook al over te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Eric zou tegenkomen zou ik em ook in de gracht gooien
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was weer een nieuw dieptepunt voor Erik....Hij moest notabene door Brian gered worden
whahahahahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, moddergevecht ! Wij willen actie
[afbeelding]
Jij kunt je uiteraard wel met Tas identificeren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Never underestimate a woman & her clothes
Lees mijn reactie nog een keer, daar staat 'haar jurk' zelfs letterlijk genoemd.. Sorry dat het zo ingewikkeld was hoorquote:
Ik kom net van de Oude Gracht. Helaas zag ik Haar niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat er vanavond ook al over te denken![]()
truequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Never underestimate a woman & her clothes
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemistquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef kybe het volgende:
Brian pakte de schaar van Eric af.Later probeerde eric het nog een keer maar toen greep de Febo in.
Daar zijn die andere mee begonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef noucky het volgende:
Lieke: hadden ze maar niet mijn kleren in de vijver moeten gooien. Gos Lieke ben je vergeten dat jij alle spullen van een ander wegmaakte ? Boontje komt om zijn loontje.
Nope, ik kan me voorstellen dat je flipt als een stinkende behaarde omgebouwde je jurkje met geweld heeft aangetrokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij kunt je uiteraard wel met Tas identificeren...![]()
![]()
Slecht idee... hij wou blijkbaar in het jurkje knippenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat wilde Eric doen met een schaar? Ff gemist![]()
Idioot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Slecht idee... hij wou blijkbaar in het jurkje knippen
Waarschijnlijk een gat aan de voor- en achterkant en hem zelf aantrekkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Jurk van Lieke.quote:
Dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |