Denk dat ik BOKA achterna ga. Heb het sinds oktober laten groeien en had ook wel een doel voor ogen. Maar nu heb ik steeds haar voor m'n ogen. Denk niet dat ik dat doel ooit nog haal en of ik wel goede haarsoort heb, het waait altijd weer verkeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef BOKA het volgende:
1,5 jaar groeien, wassen, borstelen, crème spoelen, etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
vanochtend allemaal in 10 minuten teniet gedaan.
[afbeelding]
Hoeft inderdaad geen pokon bij. Raad je wel aan of af en toe nog te laten bijknippen, had het een tijdje niet gedaan en dan krijg je dood haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil juist langer haar, heb het al eerder gehad, alleen toen alles eraf geknipt
Gewoon stug laten groeien en het is vanzelf lang? Of af en toe bij laten knippen?
Ja daarom juist, en werkt het eigenlijk met elk haar type? Wel vervelend dat ik meerdere kruinen hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad geen pokon bij. Raad je wel aan of af en toe nog te laten bijknippen, had het een tijdje niet gedaan en dan krijg je dood haar.
Nou, ik vind het bij m'n eigen haartype niet echt ideaal. Waait zoals gezegd alle kanten op en als ik m'n bed uitkom dan heb ik een probleem.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juist, en werkt het eigenlijk met elk haar type? Wel vervelend dat ik meerdere kruinen heb
Netjes, ziet er tof uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
Tvp, heb het nu zo, ben tevreden met de lengte
[afbeelding]
Das wel tof. Heb ook ongeveer dezelfde lengte en kapsel, maar dan krult het bij mij rond de oren omhoog, wat wel geinig is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Geheel Off Topic: ik vind je t-shirt leuk!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het niet goed zien, je roze polo verblindt mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Is langer geweest, maar heb er mooi een model in laten knippen
ik ben zoo friggin' sexy in mijn roze poloquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, je roze polo verblindt mij.
Met 3 cm heb je al haar tot in je nek. Ik vind haar lang als het je schouders aanraakt of er al een beetje overheen valt. Van vrouwen die haar hebben dat hun schouders niet aanraakt zegt men ook altijd dat ze kort haar hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat is de definitie van lang haar? Ik vind haar lang haar als het tot de nek komt zeg maar. Dat is imho 'lang haar'.
Ik geloof dat er een verschil zit tussen man en vrouw. Een man waarvan het haar al tot zijn wang komt wordt al gauw gezegd: hij heeft lang haar. Maar idd, bij vrouwen is het lang haar als het tot over de schouders komt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Met 3 cm heb je al haar tot in je nek. Ik vind haar lang als het je schouders aanraakt of er al een beetje overheen valt. Van vrouwen die haar hebben dat hun schouders niet aanraakt zegt men ook altijd dat ze kort haar hebben.
Gelukkig heet het topic niet "ik wil lang haar" , maar "langER".
Ja dat is volgens mij echt zo, althans, dat hoop ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een verschil zit tussen man en vrouw. Een man waarvan het haar al tot zijn wang komt wordt al gauw gezegd: hij heeft lang haar. Maar idd, bij vrouwen is het lang haar als het tot over de schouders komt.
Klopt het dat haar veel sneller groeit in de zomer? Vanwege de zon enzo en het vele buiten zijn?
Volgens mij is dun haar juist onhandelbaar. Het waait veel te makkelijk alle kanten op en bij mij blijft het dan liggen naar de kant waar het is opgewaaid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Wally__ het volgende:
Ik laat mijn haar nu ook groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer een Beatles-kapsel zoals dat zo mooi heet. Ik kan kan er echt heel weinig mee nee, vrij frustrerendDik en dicht haar is echt onhandelbaar
Mijn uiteindelijke doel is ongeveer dit:
[afbeelding]
En daarna niet meer kort, met lang haar is het veel mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
Ik ga het ook weer laten groeien, tis nu zo goed als kaal, dus wordt nu 3/4 maandjes wachten tot het weer is zoals de onderste foto.
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
i'm fully aware of thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarna niet meer kort, met lang haar is het veel mooier.
centimeter of 15-20 in 4 maanden... ben benieuwd wat er in je eiwitten zit danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
Ik ga het ook weer laten groeien, tis nu zo goed als kaal, dus wordt nu 3/4 maandjes wachten tot het weer is zoals de onderste foto.
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
Wat doe je in dit topic! Ketter!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ondertussen al naar de kapper geweest. Van 15-20 cm naar 3 cm. Nog geen spijt.
Ja, het mag ook wel weer langer wordenquote:
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef kevne het volgende:
Mijn haar is nu zo'n lengte dat alles wat ik ermee probeer niet lukt :p
het is dan ook erg dik...
als kapsel wil ik niet zozeer lang haar maar meer iets als dit:
[afbeelding]
wat je natuurlijk ook als 'lang haar' kan beschouwen aangezien het toch aan de voorkant lang ishet is dan ook niet echt een standaard kapsel...
(mischien niet goed zichtbaar, maar achter is het redelijk kort!)
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!![]()
kan ik me voorstellen met zo een naam...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Retro het volgende:
Ik vind het tres hip.
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!![]()
OMG Waarom heb je het in HEMELSNAAM eraf gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef neee het volgende:
Net terug van de kapper, maar helemaal niet tevreden!
Vraagt ze: 'Er moet vast niet zoveel vanaf?' waarop ik antwoord: 'Nee, maar klein beetje'. Begint ze m'n haar ineens enorm kort te knippen. Eerst hing het tot in m'n ogen en nu komt het niet eens half m'n voorhoofd.
Kan ik weer opnieuw gaan sparen....
Ik geloof mijn ogen niet!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Kroekroek het volgende:
maar toch begin ik weer te overwegen langer haar te nemen. Misschien staat het toch wel mooier ofzo.
Dat is fucked up yo. Vast geen niet-goed-geld-terug garantie. En dan vragen ze ook nog of je het bonnetje wilt...alsof je kan ruilen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef neee het volgende:
Net terug van de kapper, maar helemaal niet tevreden!
Vraagt ze: 'Er moet vast niet zoveel vanaf?' waarop ik antwoord: 'Nee, maar klein beetje'. Begint ze m'n haar ineens enorm kort te knippen. Eerst hing het tot in m'n ogen en nu komt het niet eens half m'n voorhoofd.
Kan ik weer opnieuw gaan sparen....
Te vroeg gejuichdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik geloof mijn ogen niet!!![]()
Vorige week moest de schaar er nog in... wie heeft je bekeerd?![]()
Oh men, dit voelt als een overwinning.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Te vroeg gejuichd. Ik ben vandaag naar de kapper geweest om het een beetje te fatsoeneren. En ik wilde er alvast wat laagjes in doen, voordat ik het lang zou laten groeien. Maar...
Die vrouw had blijkbaar niet helemaal door wat ik bedoelde. Ook wel HELEMAAL NIET. Maar ik kwam daar te laat achter. Nu is het super kort. Ik lijk wel een kerel men
.
Wat is dat toch met die kappers, altijd maar zoveel willen knippen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Kroekroek het volgende:
Te vroeg gejuichd. Ik ben vandaag naar de kapper geweest om het een beetje te fatsoeneren. En ik wilde er alvast wat laagjes in doen, voordat ik het lang zou laten groeien. Maar...
Die vrouw had blijkbaar niet helemaal door wat ik bedoelde. Ook wel HELEMAAL NIET. Maar ik kwam daar te laat achter. Nu is het super kort. Ik lijk wel een kerel men
.
Ja ik snap dat ook niet. Echt elke keer als ik er heen ga, dan verpesten ze hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef neee het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kappers, altijd maar zoveel willen knippen.
Hoezo dat? Vind het niet echt een probleem om die dingen even uit het doucheputje te pakken hoor. Het lijkt met langer haar wel net zo alsof je veel meer haar verliest... dat is soms best eng.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[afbeelding]
Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet. Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
![]()
Ik denk dat 'ie bedoelt dat je haar langzamer nat wordt, de shampoo er moeilijker uit te spoelen is en het droogt langzaam op. Dan kun je kiezen tussen OF gewoon op laten drogen met het risico dat het vreemd opdroogt en je voor lul loopt OF lekker rossen met die handdoek, zodat je je misschien je haar beschadigt en alsnog voor lul loopt en naar de kapper moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Hoezo dat? Vind het niet echt een probleem om die dingen even uit het doucheputje te pakken hoor. Het lijkt met langer haar wel net zo alsof je veel meer haar verliest... dat is soms best eng.
Ik kan daar allemaal wel mee leven hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt dat je haar langzamer nat wordt, de shampoo er moeilijker uit te spoelen is en het droogt langzaam op. Dan kun je kiezen tussen OF gewoon op laten drogen met het risico dat het vreemd opdroogt en je voor lul loopt OF lekker rossen met die handdoek, zodat je je misschien je haar beschadigt en alsnog voor lul loopt en naar de kapper moet.En gel in lang haar is niet tof.
Ja, dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt dat je haar langzamer nat wordt, de shampoo er moeilijker uit te spoelen is en het droogt langzaam op. Dan kun je kiezen tussen OF gewoon op laten drogen met het risico dat het vreemd opdroogt en je voor lul loopt OF lekker rossen met die handdoek, zodat je je misschien je haar beschadigt en alsnog voor lul loopt en naar de kapper moet.En gel in lang haar is niet tof.
Haha nee ik ook niet hoor. Ik heb ook eerder te dik haar maar het LIJKT alsof ik er veel meer dan eerst verlies maar dat is gewoon omdat een lange haar net zoveel lijkt als vijf kortequote:[b]
@ Zieworaut: Ik heb, voor zover ik weet, geen last van haaruitval. Eerder (te) veel haar.
Ik zal G_S wel zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
@ G_S, Sh0g enz.: Willen jullie allemaal naar een pony toe? En zo ja, zou het niet beter staan om het wat meer naar achteren te dragen?
Ik vind het wel cool man. Ik doe het ook soms zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef JAY-T het volgende:
Eigenlijk wil ik ook weer is iets ander met mn haar, misschien wel mm (heb dat voor 2 jaar terug nog gehad, dus weet wel hoe het me staat).. Wordt af en toe echt helemaal gestoord van dat wat langere haar![]()
Heb het nu al een tijdje zo.. (zit niet helemaal zoals ik het meestal heb, kwam net onder de douch weg..)
[afbeelding]
Dus jij laat je haren knippen omdat anderen het maar niets vinden en er opmerkingen over maken? WEAK!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:56 schreef Magereheinus het volgende:
Mijn haar kon vroeger met gemak in mn mond(haar van voren)maarja werd toen iets te vaak voor emo aangezien, dus maar ff iets korter gedaan.
Draag sinds kort ook een pet, dus hoef het niet meer te laten groeien, al vond ik langer haar wel tof.
Jij hoeft er vast niet de hele dag tegen aan te kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dus jij laat je haren knippen omdat anderen het maar niets vinden en er opmerkingen over maken? WEAK!![]()
Kijk dat heb ik nu PRECIES HETZELFDE, alleen is mijn haar geen 25 cm. Voor kan ik het net (droog met moeite) in mijn mond stoppen en achter is het ongeveer 16 cm denk ik (geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht te zitten.Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.
Hmmm, misschien moet je proberen minder hard te wrijven als je je haar wilt droog maken? Als ik dat doe gaat het altijd enorm pluizen en bol staan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht goed te zitten.Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.
/edit: foutje
Niet te vaak wassen, zuinig met gel en niet te lang laten worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Miscfit het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet je proberen minder hard te wrijven als je je haar wilt droog maken? Als ik dat doe gaat het altijd enorm pluizen en bol staan.
Bij mij gaat het net beter zitten als het langer wordt... dan wordt het haar wat zwaarder en zakt het wat in zodat het geen echte BOS wordt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Niet te vaak wassen, zuinig met gel en niet te lang laten worden.
Haha dan raadt ik je aan om eens naar haarweb.nl te gaan... Daar lees je genoeg reacties van mensen die ervaren hebben dat de gemiddelde huisarts op dit gebied maar wat uit zijn nek lult... Ik heb een neef die aan de fina nog iets zit toen hij haaruitval kreeg en dankzij dat middel verliest hij geen overmatig haar meer. Hij had ook wat nieuwe haartjes gekregen bij de kruin. En wat betreft je laatste zin; Wie weet wat de toekomst ons nog brengt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Lukt lang haar + inhammen goed?
Toen mijn lange haar, er jaren geleden, af ging; bleek dat ik inhammen had.
Ik denk datdat wel goed lukt ja![]()
Ik ga voor de Wes Scantlin lengte (zanger van puddle of mud):
[afbeelding]
En over haargroeimiddeltjes: maat van me die bang is dat hij kaal wordt, is bij de dokter geweest, en die dokter zei dat hij in zijn hele carriére nog nooit bewijs heeft gezien dat die middeltjes ook echt werkte, niet in zijn vakliteratuur althans.
Dus we zullen tergens langzaam moeten wachten op moeder natuur![]()
Dat geloof ik graag, maar het is niet echt logisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha dan raadt ik je aan om eens naar haarweb.nl te gaan... Daar lees je genoeg reacties van mensen die ervaren hebben dat de gemiddelde huisarts op dit gebied maar wat uit zijn nek lult... Ik heb een neef die aan de fina nog iets zit toen hij haaruitval kreeg en dankzij dat middel verliest hij geen overmatig haar meer. Hij had ook wat nieuwe haartjes gekregen bij de kruin. En wat betreft je laatste zin; Wie weet wat de toekomst ons nog brengt!?
(Heb even opgezocht): finasteride heet het goedje en voor het geval jij niet gelooft kijk dan deze cijfers maar eens na: http://www.haarweb.nl/forum/poll.php?do=showresults&pollid=73quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar het is niet echt logisch.
Als er nou echt een effectief middeltje zou bestaan, dat haargroei bevordert en/of kaalheid tegengaat, en dat bij relatief veel mensen zou werken, dan zou dat toch worden opgenomen in de vakliteratuur van huisartsen?
Ik vind dat niet echt betrouwbaar en representatief, laat staan wetenschappelijk verantwoord. Maar als jij overtuigd bent, fine with me. Ik respecteer het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
(Heb even opgezocht): finasteride heet het goedje en voor het geval jij niet gelooft kijk dan deze cijfers maar eens na: http://www.haarweb.nl/forum/poll.php?do=showresults&pollid=73
Dat laat zien dat bij slechts 32% van de mannen Fina niet werkt...
Even voor de duidelijkheid: Dat is geen reclamesite voor finasteride maar een site waar lotgenoten praten over hun haarprobleem en aangezien ik mijzelf vaker ook wel eens op die site bevindt weet ik wel zeker dat dit 'betrouwbare cijfers' zijn. Ik denk dat jij een beetje snel je oordeel klaar had en niet echt verder hebt gekeken naar de site... Bij andere topics op die site zijn er namelijk ook mensen te vinden waarbij het middel niet heeft aangeslagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt betrouwbaar en representatief, laat staan wetenschappelijk verantwoord. Maar als jij overtuigd bent, fine with me. Ik respecteer het.
Gaap. Dit is nou typisch internet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:01 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Dat is geen reclamesite voor finasteride maar een site waar lotgenoten praten over hun haarprobleem en aangezien ik mijzelf vaker ook wel eens op die site bevindt weet ik wel zeker dat dit 'betrouwbare cijfers' zijn. Ik denk dat jij een beetje snel je oordeel klaar had en niet echt verder hebt gekeken naar de site... Bij andere topics op die site zijn er namelijk ook mensen te vinden waarbij het middel niet heeft aangeslagen.
Maargoed; moch ik kaal ofzo worden zou het zeker gaan gebruiken maar ik ben nog jong dus het zal nog wel fftjes duren, mocht het ooit gaan komen bij mij...
PS: Vassili_Z, heb jij haaruitval dan zou ik zeker eens op haarweb.nl rondkijken...
Na het douchen schud ik het overtollige water eruit (:') ). Ik wrijf hierna m'n haar droog met een handdoek, en vervolgens pak ik m'n gel erbij (2-3 vingertopjes van l'oreal studio line radical).quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Miscfit het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet je proberen minder hard te wrijven als je je haar wilt droog maken? Als ik dat doe gaat het altijd enorm pluizen en bol staan.
Ik moet m'n haar iedere ochtend wassen, anders krijg ik last van jeuk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Niet te vaak wassen, zuinig met gel en niet te lang laten worden.
Gozer met alle respect maar langer haar staat jou niet,ik heb wel is foto,s van een paar jaar terug gezien in dit topic waar je op stond en toen dacht ik dat je een meisje was maar dat zal wel komen door je iets te vrouwlijke gezicht en je pik zwarte haarquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht goed te zitten.Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.
/edit: foutje
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:49 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Gozer met alle respect maar langer haar staat jou niet,ik heb wel is foto,s van een paar jaar terug gezien in dit topic waar je op stond en toen dacht ik dat je een meisje was maar dat zal wel komen door je iets te vrouwlijke gezicht en je pik zwarte haar![]()
belangrijkste vitaminen en mineralen voor gezonde hoofdhuidquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Welke vitamines en mineralen zijn eigenlijk betrokken bij haargroei?
Ahh k. Gewoon een evenwichtige voeding hebben, dan komt t wel goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
belangrijkste vitaminen en mineralen voor gezonde hoofdhuid
en haar zijn vitamine A, alle vitaminen B (zeker vitamine
B6, B12, foliumzuur, biotine, vitamine C, vitamine E, koper,
ijzer, zink, iodine, proteïnen, silicium en
essentiële vetten.
Heb je zelf geen google?![]()
Ik begin eindelijk een klein beetje krul terug te krijgen, er is nog steeds weinig van te maken, maar hoef over maandje in ieder geval nie tmeer voor lul te lopen![]()
Wat wil je der mee doen dan? Beetje wax doe ik er meestal in, pluist het wat minder.. De krul zit er bij mij van nature al inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wat is trouwens het beste middel om haar dat in je nek ligt te temmen?
idd, t minder krullend maken. Ik merk zelf dat een beetje (een beetje!!!!) Brylcreem en wat wax heel functioneel zijn met lang haar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Miscfit het volgende:
[..]
Wat wil je der mee doen dan? Beetje wax doe ik er meestal in, pluist het wat minder.. De krul zit er bij mij van nature al in.
Beetje met een stijl-kam / tang er doorheen gaan? Of heb je daar net als mij te grove krullen voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ahh k. Gewoon een evenwichtige voeding hebben, dan komt t wel goed![]()
Wat is trouwens het beste middel om haar dat in je nek ligt te temmen? Gel is het niet, dan weet ik alvast wel...
Dat was dan ook bijna reden voor postnatale abortus.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef -Dries- het volgende:
Raar gezicht heb je
Wat is een stijl-kam precies?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:39 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Beetje met een stijl-kam / tang er doorheen gaan? Of heb je daar net als mij te grove krullen voor
Heb er maar even een foto van gemaakt, hij ziet er beetje uit als een oud middeleeuws martelwerktuig, maar het werkt welquote:
Vreselijk slecht voor je haar, bij veelvuldig gebruik. Word heet, en dus je haar kurkdroogquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Voor de liefhebber, een Vidal Sassoon straightener bij de Lidl voor weinig. klikkerdeklik
Onzin. 8 keer? Dode punten bestaan eigenlijk niet omdat haar al van nature dood is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
http://img407.imageshack.us/img407/4397/rutgerleesttdp8.jpg
http://i17.tinypic.com/4ts80ed.jpg
@sararaats, ongeacht je haartype of haarlengte, moet ke eigenlijk 8 keer per maand naar de kapper voor de dode punten.
8 keer per maand is ook mij wat te gortigquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
http://img407.imageshack.us/img407/4397/rutgerleesttdp8.jpg
http://i17.tinypic.com/4ts80ed.jpg
Ben de vorige keer noodgedwongen naar een kutkapper gegaan dus toen heb ik uit angst maar gezegd dat er eigenlijk amper iets af moest. Het zit nu zoals op de foto's, maar het wordt morgen flink gekortwiekt. Morgen weer naar m'n vaste kapper.
@sararaats, ongeacht je haartype of haarlengte, moet ke eigenlijk 8 keer per maand naar de kapper voor de dode punten.
Dood slaat hier niet op 'niet levend'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Onzin. 8 keer? Dode punten bestaan eigenlijk niet omdat haar al van nature dood is.
Niet meer dan normaal, lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef Rutgerr het volgende:
Sorry, bedoel 8 keer per jaar, kuttypfoutKlinkt al heel wat aannemelijker he
?
Ligt ook wel er aan wat je er 1. insmeert en 2. hoe je het verzorgt. Als jij het dagelijks goed wast, uitkamt zodat de klitten eruit gaan, en geen ontzettende vette rotzooi in je haar smeert, dan kan jij echt wel een half jaar (of langer) niet naar de kapper gaan. Mits je haar natuurlijk in een mooi model valt uit zichzelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik las deze topics wel vaker en dan lees je ook weleens verhalen van mensen die al jaren niet meer naar de kapper zijn geweest. Als je het laat groeien voor bijvoorbeeld een half jaar, dan is het beter om dan tussentijds toch nog een paar keer naar de kapper te gaan i.p.v. pas na een half jaar naar de kapper te gaan, want dan kan hetgeen wat je hebt laten groeien er ook direct weer af...hetgeen wat sararaats dus overkwam.
Hier ook, hele tijd niet naar de kapper geweest, het had beter wel kunnen doen, nu kon ik opnieuw beginnen. Weet alleen nog niet of ik het doe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik las deze topics wel vaker en dan lees je ook weleens verhalen van mensen die al jaren niet meer naar de kapper zijn geweest. Als je het laat groeien voor bijvoorbeeld een half jaar, dan is het beter om dan tussentijds toch nog een paar keer naar de kapper te gaan i.p.v. pas na een half jaar naar de kapper te gaan, want dan kan hetgeen wat je hebt laten groeien er ook direct weer af...hetgeen wat sararaats dus overkwam.
Maar natuurlijk, je stalkt elkaar of niet hequote:
Niet te vaak wassen, en als je het wast, een goed product gebruiken. Andrélon bijvoorbeeld word mijn haar nog 10x droger van. Ik ben zelf fan van de producten van Redken www.redken.nl. Bovendien na het douchen niet te hard je haar droogmaken, maar droogdeppen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
Sinds december 2005 ben ik het al aan het laten groeien.
Daarvoor was het de tondeuse zonder opzetstukje.
Wat kan ik het beste gebruiken tegen droog en pluizig haar?
Leuk om te horen, dat hoor je niet vaak. Redken voor men, of gewoon van de normale lijn?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef koejoeloek het volgende:
Niet te vaak wassen, en als je het wast, een goed product gebruiken. Andrélon bijvoorbeeld word mijn haar nog 10x droger van. Ik ben zelf fan van de producten van Redken www.redken.nl. Bovendien na het douchen niet te hard je haar droogmaken, maar droogdeppen.
Ik heb zelf voor mijn lange krulhaar de Fresh Curls lijn gebruikt, zowel de zeep als de conditioner, en daar was ik erg over te sprekenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Leuk om te horen, dat hoor je niet vaak. Redken voor men, of gewoon van de normale lijn?
Ik gebruik zelf momenteel diverse producten van Kérastase en van Matrix een conditioner.
Hier (Oss) zit een kappers-groothandel waar je als particulier ook gewoon je spulletjes kan komen kopen, daar koop ik het zelf meestal. Maar bij de wat exclusievere kappers hebben ze het meestal ook wel. Anders volgens mij zit er een shop locator oid op die site.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:44 schreef Azaron het volgende:
Koejoeloek, bestel je het ergens op internet of koop je het bij een salon in de buurt (redken dus)
Er zijn slechts zo'n 500 Redken kappers in Nederland, dus dat is niet heel erg veel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef koejoeloek het volgende:
Hier (Oss) zit een kappers-groothandel waar je als particulier ook gewoon je spulletjes kan komen kopen, daar koop ik het zelf meestal. Maar bij de wat exclusievere kappers hebben ze het meestal ook wel. Anders volgens mij zit er een shop locator oid op die site.
Dat is inderdaad niet ontzettend veel, dan word het een stukje rijdenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er zijn slechts zo'n 500 Redken kappers in Nederland, dus dat is niet heel erg veel.
Stiekem wil je terug langer haarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef Vassili_Z het volgende:
well....alles is eraf...ik ben blijkbaar niet geschapen voor lang haar. Dit staat toch veel beter. Wat doe ik eigenlijk ik dit topic nu![]()
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in modelquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Katseviool het volgende:
Enige wat ik gebruik en wat ik iedereen kan aanraden is Shaper van de HEMA. Echt degelijk spul.
Wordt bij mij mooi zwaar glad haar wat niet pluist en mooi in model valt
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in model. Krijg ik met dat spul een beetje hetzelfde effect? Om nou elke morgen een half uur met een helm rond te lopen
![]()
Had ik ook last van, m'n haar zat ook op z'n best een dag nadat ik gedoucht had... maar die Shaper is echt top! Haar voelt gewoon wat zwaarder maar plakt niet en heeft een mooie glans (pluis maakt het vaak ook erg dof)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in model. Krijg ik met dat spul een beetje hetzelfde effect? Om nou elke morgen een half uur met een helm rond te lopen
![]()
klik hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek plaatjes van NETTE halflang kapsels voor mannen, zoals je vaak bij jonge piloten, chirurgen en rich boys ziet.....
Ik kan ook googelen hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
klik hier
klik hier
klik hier
Had dat dan gezegdquote:
Ik wil het eigenlijk zo hebben lijkt mij wel wat mooier dan gewoon plat haarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Wally__ het volgende:
Ik laat mijn haar nu ook groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer een Beatles-kapsel zoals dat zo mooi heet. Ik kan kan er echt heel weinig mee nee, vrij frustrerendDik en dicht haar is echt onhandelbaar
Mijn uiteindelijke doel is ongeveer dit:
[afbeelding]
Heb dat spul nu ook. Het ruikt wel vreemd en het lijkt net kauwgom. Ik vind het wel plakkerig. Ik denk dat het beter is om losse lokken mee te maken. Ook helpt het niet echt tegen pluis. Andrélon aqua fiber doet z'n werk ook wel, is minder plakkerig, maakt het haar zacht en het ruikt beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Had ik ook last van, m'n haar zat ook op z'n best een dag nadat ik gedoucht had... maar die Shaper is echt top! Haar voelt gewoon wat zwaarder maar plakt niet en heeft een mooie glans (pluis maakt het vaak ook erg dof)
Zoals hierboven aangegeven aanbrengen op vochtig haar, kam meestal alles naar achter.. smeer dat spul goed over mn handpalmen en strijk/kneed/woel het door heel mn kapsel. Hoeveelheid ligt aan lengte haar, pak zelf ter groote van ongeveer een knikker... maar moet je gewoon experimenteren... je voelt snel genoeg of je teveel (vettig) of te weinig erin hebt gedaan, weet je dat weer voor de volgende dag
Maar probeer het eens zou ik zeggen, is btw ook niet zo heel duur spul t.o.v L'oreal en die andere zwik...
Wat voor kauwagom-gel gebruik je?quote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ik zie nix...quote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ga eind deze week ook voor het eerst sinds eigelijk veelste lange tijd naar de kapper.
cm of 10 er af laten halen denk ik.
Weet nog niet precies hoe ik het wil hebben.
Nu is het :
[afbeelding]
quote:
Niet naar hem luisteren het is vet! Zou er alleen wat meer volume in brengen en wat gel ofso erin doenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ehm, hij doet het nu ja... het kruisje vond ik wel beter moet ik eerlijk bekennen. Ik zou er echt de helft van af laten halen. Het is nu een sluik bosje haar dat plat naar beneden hangt en ook geen verzorgd uiterlijk geeft.
Maar goed, wie ben ik. Het zal wel bij de 'scene' horen.
Ik vind het vet hoor. Stuk beter dan wat al die lacoste-dragende-wankers hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef El.Wulfo het volgende:
was ook op een introductiekamp, zit normaal net wat meer volume in.
Niet veel, want ik heb erg dun haar.
Maar ga er dus wel binnenkort een cm of 10 vanaf halen zodat het er weer een tijd tegen kan
maar ja, das mijn 'scene' , hoeft niet zo kak en met veel hairspray gel en allerhande rotzooi elke ochtend gedaan te worden van mij.
Ligt eraan wat je wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef MacKniver het volgende:
Een vraagje aan jullie langharigen:
Als je langer haalt wilt, ga je dan tot het gewenste resultaat is bereikt nog wel regelmatig naar de kapper? Of laat je alles lang doorgroeien en het dan in model knippen? Indien het eerste het geval is, geef je ook duidelijk aan de kapper door dat je het haar wilt laten groeien?
Ligt eraan of ik meteen naar school moet of niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat doen jullie trouwens met je haar wanneer je net uit de douche komt? Ik kam het voor het gemak meestal naar achteren, maar als ik het wat meer naar voren laat opdrogen lijkt het wel beter te zitten.
Ik wilde net vragen of je het ze al verteld hadquote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb mijn vriendin er de schaar in laten zetten. Tijdens het knippen merkte ik al dat het niet zo goed ging. En toen ik in de spiegel keek... ARGH![]()
Ik:
Zij:
Ik:![]()
Zij:![]()
Ik:![]()
Zij:![]()
Zo ging het ongeveer.Ipv een klein stukje eraf, had ze het tekort geknipt, en het zag er echt uit als een potkapsel.
Was er niet zo heel blij mee, maar achteraf bleek de schade enorm mee te vallen. De achterkant is best goed geknipt. Heb toch niet echt het haar om het lang te laten groeien. Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ghehe da's toch in Someren, op de Hoof?quote:Op maandag 24 september 2007 20:26 schreef El.Wulfo het volgende:
[ afbeelding ]
wat een trouble...
zo wel?
wat voor gel of iets gebruik jij om je haar zo in model te houden??quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet. Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb tegenwoordig een föhn![]()
Best handig, had ik eerder moeten doen. Pluist veel minder snel. Zelfs naardat ik in de regen heb gelopen ofzo.

Petjequote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Sport_Life het volgende:
Wat dragen jullie met sporten als het haar nat wordt om te voorkomen dat je niets ziet? (zweet of regen).
Best leukquote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben ook al een tijdje bezig..paar maandjes.
Mijn haar moet iets worden als dit:
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]
Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..
L.
Dat matje moet eraf, dat ziet er niet uit imo. Die lengte aan de zijkanten en voor is wel goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]
Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..
L.
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, ziet er beetje slordig uit, bevalt me wel.
ik ook maar ik snap niet hoe je je haar er zo uit kan laten zien, wat voor middels en verzorging komt daar bij kijken.. altijd als mijn haar een beetje aan de lange kant wordt word het ontzettend droog en breekbaar ofzo..quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkVolgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien
Geen zin in
![]()
Koefnoenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje a la Chris 'Zit m'n haar wel per ongeluk genoeg?' Zegers, maar vind het inderdaad wel een leuk kapsel.
Net naar de kapper geweest trouwens, model was er er weer helemaal uit
Dat had ik eerst dus, totdat de ku kapper het veels te kor had genkiptquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkVolgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien
Geen zin in
![]()
Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
[ afbeelding ]
L.
Daar zitten dus echt wel lagen in, anders valt t echt niet zo...quote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.
En ik vind het erg lelijk, maar goed, dat is mijn mening.
Niet om vervelend te doen, maar dat gaat lastig worden met inhammenquote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Sadar het volgende:
[ afbeelding ]
De befaamde "7,5cm-dus-ik-kan-helemaal-niks-met-mijn-haar" lengte bereikt. Naar de kapper gaan is erg aantrekkelijk op dit moment...Overigens ben ik afgelopen juli begonnen met 1cm. Ik vind het zelf al behoorlijk snel gaan
Had oorspronkelijk zoiets in gedachten. Maar ik twijfel nu of ik wel door ga zetten![]()
[ afbeelding ]
Ventquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:24 schreef Malle_beer het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien.
Ik wil een ongeveer kapsel zoals dat van Jort Kelder
[ afbeelding ]
Ik heb nu wat lange stekels, maar het valt nog niet echt naar beneden, of zo.
Coupe soleil?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef neee het volgende:
*kick*
Ik ga eens voor beetje kleurschakering in mijn haar. Zo blond haar, met hier en daar iets donkerder haar, alsof je een structuur/schaduw in je haar hebt. Er was een speciale naam voor die ik vergeten ben. Zou de kapper snappen wat ik bedoel als ik het zo uitleg?
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Tomasso het volgende:
Na nu meerdere jaren middellang tot lang haar te hebben gehad, wordt het voor mij morgen ook weer eens iets anders. Wat weet ik niet, dat leg ik in de handen van m'n kapper
Hehe, heb ik ook eens gedaan. "Beetje kleurtjes maakt niet uit?" "Zolang het donker is maakt het mij niet uitquote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
'Doe maar wat'
kinki kappers?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook eens gedaan. "Beetje kleurtjes maakt niet uit?" "Zolang het donker is maakt het mij niet uit"
Ik kwam terug met allemaal fuchsia tinten en vage plukken
Zat best tof, alleen zou ik nu niet meer zo'n swifte verandering ineens doen
Ex-vriendinquote:
Met m'n half lange haar word ik wel geregeld gevraagd bij de cosmo of ik model wil zitten voor nieuwe seizoen, omdat ze moeten oefenenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, was ook een kapster die ik kende dus die zou zou maar zeggen niet iets doen wat niet bij me stond/paste.
Misschien binnenkort weer eens wat rond experimenteren
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
probleem bij dat model zitten is vaak dat ze echt nog moeten OEFENEN en je soms met een-hoofd thuiskomt
Zeikerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.
Heb ook wel eens model gezeten bij de kappersschool, maar dat doe ik niet zo graag meer.
ging niet echt fout ofzo, maar toch niet echt 100% goed gevoel bij.
Bij de cosmo werd ik steeds compleet beoordeeld door de opperchick, en die zei het ook als er wat fout was, en dan moest dat eerst gefixed worden, anders kreeg de kapster d'r goedkeuring niet en mocht ze dat model nooit meer knippen.
vind dat ze daar altijd wel behoorlijk serieus werken
Foto's van voor en na?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef DAMH het volgende:
Ik wilde het eens ook lang hebben, jaar lang de horror vol gehouden, ik heb vrij dik haar en sochtends normaal met een borstel erdoorheen ging niet,, dus toen maar af laten knippen,, jaar later weer geprobeerd, toen wel alle shit doorstaan, viel uit eindelijk tot op me schouders,, maar droeg het praktisch altijd in een staart, men o men wat was ik blij toen ik het weer liet milimetreren
suc6 iedereen verder
Is niet echt mijn ervaring met Cosmo. Meiden daar kennen voor mannen veelal maar 1 standaard kapsel met een paar variaties op het thema. Zeker als je wat langer haar hebt ben je daar echt aan het verkeerde adres. Ben ook niet echt onder de indruk van de kapperskwaliteiten van die meidenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.
Heb ook wel eens model gezeten bij de kappersschool, maar dat doe ik niet zo graag meer.
ging niet echt fout ofzo, maar toch niet echt 100% goed gevoel bij.
Bij de cosmo werd ik steeds compleet beoordeeld door de opperchick, en die zei het ook als er wat fout was, en dan moest dat eerst gefixed worden, anders kreeg de kapster d'r goedkeuring niet en mocht ze dat model nooit meer knippen.
vind dat ze daar altijd wel behoorlijk serieus werken
omhoog doe ik nu dus wel een beetjequote:Op zondag 16 december 2007 09:41 schreef Viper88 het volgende:
je haar niet omhoog doen, zoals de foto boven je
Dat is vrij pessimistischquote:Op zondag 16 december 2007 14:11 schreef Viper88 het volgende:
^ ja 4 maanden vond ik al wat optimistisch, duurt minstens een jaar.
Heb zelf ook een hoog voorhoofd, lang haar is dan juist prima.quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef JustJap het volgende:
Vraag me al tijd af gevraagd of langer haar me staat,
heb stijl haar dat snel dik wordt (en licht gaat krullen als het iets langer is) en ben smal van postuur
mensen in mijn omgeving zeggen wel eens dat ik mijn haar niet omhoog moet doen omdat mijn gezicht dan nog langer is (hoog voorhoofd)
Iemand tips zonder dat ik mijn foto moet posten ^^
Je hebt van die anti-pluis meuk. Van Andrelon dacht ik, in zo'n roze pompje. Gaat je haar heel los van wordenquote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef Azaron het volgende:
Mijn haar is echt weer geweldig op het momentniet dus, het is zo dik dat ik het nat niet eens naar achter kan doen zonder de helft van m'n hoofdhuid af te scheuren, iemand tips naast naar de kapper gaan?
join the clubquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Azaron het volgende:
Hallo, ik zoek volgens mij het onmogelijkemaar ik zoek stylingspul waar je haar
- glanzend
- niet vet
- niet plakkerig
- wel enigzins in model
- nog wel mogelijk om met m'n hand door m'n haar te gaan zonder vast te zitten of er 300 haren uit te trekken (ja leuke tic van lang haar :p )
van wordt en blijft. Kan iemand me helpen, ook als je iets weet wat niet echt onder de norm stylingspul valt zoals mousse oid, laat het even weten. voor de gouden tip ben ik je eeuwig dankbaar
Daar zoeken we allemaal al 37 topics naar, maar ik ben bang dat t niet bestaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Azaron het volgende:
Hallo, ik zoek volgens mij het onmogelijkemaar ik zoek stylingspul waar je haar
- glanzend
- niet vet
- niet plakkerig
- wel enigzins in model
- nog wel mogelijk om met m'n hand door m'n haar te gaan zonder vast te zitten of er 300 haren uit te trekken (ja leuke tic van lang haar :p )
van wordt en blijft. Kan iemand me helpen, ook als je iets weet wat niet echt onder de norm stylingspul valt zoals mousse oid, laat het even weten. voor de gouden tip ben ik je eeuwig dankbaar
En dan heb je dat bereikt, knipt Delilah het af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar zoeken we allemaal al 37 topics naar, maar ik ben bang dat t niet bestaat.De gouden tip lijkt mij een goede shampoo en conditioner en uiteindelijk de juiste lengte bereikt hebben zodat je geen stylingproducten nodig hebt. Maar daar moet je dan wel haar voor hebben dat zich daarvoor leent.
Tja, veel mensen die vlak voor hun show nog even een uur met het haar van de acteurs en fotomodellen aan de gang gaan. En die hoeven daarna niet meer op de fiets te stappen met tegenwind, dus het blijft zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:51 schreef Azaron het volgende:
kut dat dacht ikj almja hoe krijgen al die kut acteurs en fotomodellen het dan zo goed.
IT EXISTS I KNOW IT!
Echt kort is het niet, haar komt nu tot het puntje van mijn neus. Begin vorige week kwam het nog tot onderaan mijn kin en was het min of meer op een lengte geknipt. Het is nu wel weer beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
ik heb kort haar nu tijdje en het is wel makkelijker maar soms mis het wel lang haar
Ik zie er dan tegenwoordig ook weer stukken beter uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Té lang haar maakt lui, vind ik zelf.
Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?quote:
Bij te lang haar denk ik aan heavy-metal figuren die al jaren geen kapper meer gezien hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Té lang haar maakt lui, vind ik zelf.
Hier zit dus wel een mat aan vast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zag dit topic en ik heb net besloten om ook mijn haar weer te laten groeienWil nu echt langer haar, maar geen matje meer.
[..]
Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?
Daar heb je wel een puntjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hier zit dus wel een mat aan vast.
Meestal als ik op dit punt ben besluit ik toch om het maar weer korter te laten knippen. Deze keer is het de bedoeling om te kijken hoe het eruit ziet als het langer wordt dan zoiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...quote:Ik verbaasde me over een foto van mijzelf die ik tegenkwam. Geen idee dat ik zulk lang haar had gehad.
[ afbeelding ]
Ben blij dat je ziet/raadt dat het geen scooterhelm isquote:Op zondag 23 december 2007 01:39 schreef XXR het volgende:
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...
zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Uitdunnen bij de oren en bovenop langer laten. De mat niet te lang laten worden.quote:Op zondag 23 december 2007 12:45 schreef Carnaval het volgende:
[..]
zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?
waarom zou je het langer willen laten lijken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Gebroken haren? Groeien die nadat ze zijn afgebroken gewoon weer normaal? Ik heb namelijk vaak als ik kijk van die gebroken haarstukjes ofzo op mijn schouder liggen, waarschijnlijk door het veelvuldig trekken aan mijn haar in een wanhopige poging om het maar langer en dunner te laten lijken achter
Langer: omdat ik het te kort vind achter omdat het te zeer opkrult en denk ik ook iets te kort is geknipt in verhouding (Als ik het naar voren trek kan ik het tot onder mijn kin doen) Daar hoort dan toch vind ik een verhouding bij van de achterkant van het haar op de schouders. Een beetje het model wat hier nog ergens in een van deze topics gepost was van Fransesco Totti.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zou je het langer willen laten lijken?
Kwestie van groeien..
En dunner?
Waarom is dat?
Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
Bij mij is het nu iets langer dan dit:
[ afbeelding ]
Overmorgen bij de kapper een stuk erafsnoeien.
Toch niet een Jules Deelder kapsel hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.
Wat voorn spul gebruik je?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
Bij mij is het nu iets langer dan dit:
[ afbeelding ]
Overmorgen bij de kapper een stuk erafsnoeien.
Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ link | afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend
ik heb het ge-editquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:45 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werkt
Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |