omhoog doe ik nu dus wel een beetjequote:Op zondag 16 december 2007 09:41 schreef Viper88 het volgende:
je haar niet omhoog doen, zoals de foto boven je
Dat is vrij pessimistischquote:Op zondag 16 december 2007 14:11 schreef Viper88 het volgende:
^ ja 4 maanden vond ik al wat optimistisch, duurt minstens een jaar.
Heb zelf ook een hoog voorhoofd, lang haar is dan juist prima.quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef JustJap het volgende:
Vraag me al tijd af gevraagd of langer haar me staat,
heb stijl haar dat snel dik wordt (en licht gaat krullen als het iets langer is) en ben smal van postuur
mensen in mijn omgeving zeggen wel eens dat ik mijn haar niet omhoog moet doen omdat mijn gezicht dan nog langer is (hoog voorhoofd)
Iemand tips zonder dat ik mijn foto moet posten ^^
Je hebt van die anti-pluis meuk. Van Andrelon dacht ik, in zo'n roze pompje. Gaat je haar heel los van wordenquote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef Azaron het volgende:
Mijn haar is echt weer geweldig op het momentniet dus, het is zo dik dat ik het nat niet eens naar achter kan doen zonder de helft van m'n hoofdhuid af te scheuren, iemand tips naast naar de kapper gaan?
join the clubquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Azaron het volgende:
Hallo, ik zoek volgens mij het onmogelijkemaar ik zoek stylingspul waar je haar
- glanzend
- niet vet
- niet plakkerig
- wel enigzins in model
- nog wel mogelijk om met m'n hand door m'n haar te gaan zonder vast te zitten of er 300 haren uit te trekken (ja leuke tic van lang haar :p )
van wordt en blijft. Kan iemand me helpen, ook als je iets weet wat niet echt onder de norm stylingspul valt zoals mousse oid, laat het even weten. voor de gouden tip ben ik je eeuwig dankbaar
Daar zoeken we allemaal al 37 topics naar, maar ik ben bang dat t niet bestaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Azaron het volgende:
Hallo, ik zoek volgens mij het onmogelijkemaar ik zoek stylingspul waar je haar
- glanzend
- niet vet
- niet plakkerig
- wel enigzins in model
- nog wel mogelijk om met m'n hand door m'n haar te gaan zonder vast te zitten of er 300 haren uit te trekken (ja leuke tic van lang haar :p )
van wordt en blijft. Kan iemand me helpen, ook als je iets weet wat niet echt onder de norm stylingspul valt zoals mousse oid, laat het even weten. voor de gouden tip ben ik je eeuwig dankbaar
En dan heb je dat bereikt, knipt Delilah het af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar zoeken we allemaal al 37 topics naar, maar ik ben bang dat t niet bestaat.De gouden tip lijkt mij een goede shampoo en conditioner en uiteindelijk de juiste lengte bereikt hebben zodat je geen stylingproducten nodig hebt. Maar daar moet je dan wel haar voor hebben dat zich daarvoor leent.
Tja, veel mensen die vlak voor hun show nog even een uur met het haar van de acteurs en fotomodellen aan de gang gaan. En die hoeven daarna niet meer op de fiets te stappen met tegenwind, dus het blijft zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:51 schreef Azaron het volgende:
kut dat dacht ikj almja hoe krijgen al die kut acteurs en fotomodellen het dan zo goed.
IT EXISTS I KNOW IT!
Echt kort is het niet, haar komt nu tot het puntje van mijn neus. Begin vorige week kwam het nog tot onderaan mijn kin en was het min of meer op een lengte geknipt. Het is nu wel weer beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
ik heb kort haar nu tijdje en het is wel makkelijker maar soms mis het wel lang haar
Ik zie er dan tegenwoordig ook weer stukken beter uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Té lang haar maakt lui, vind ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |