Coupe soleil?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef neee het volgende:
*kick*
Ik ga eens voor beetje kleurschakering in mijn haar. Zo blond haar, met hier en daar iets donkerder haar, alsof je een structuur/schaduw in je haar hebt. Er was een speciale naam voor die ik vergeten ben. Zou de kapper snappen wat ik bedoel als ik het zo uitleg?
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Tomasso het volgende:
Na nu meerdere jaren middellang tot lang haar te hebben gehad, wordt het voor mij morgen ook weer eens iets anders. Wat weet ik niet, dat leg ik in de handen van m'n kapper
Hehe, heb ik ook eens gedaan. "Beetje kleurtjes maakt niet uit?" "Zolang het donker is maakt het mij niet uitquote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
'Doe maar wat'
kinki kappers?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook eens gedaan. "Beetje kleurtjes maakt niet uit?" "Zolang het donker is maakt het mij niet uit"
Ik kwam terug met allemaal fuchsia tinten en vage plukken
Zat best tof, alleen zou ik nu niet meer zo'n swifte verandering ineens doen
Ex-vriendinquote:
Met m'n half lange haar word ik wel geregeld gevraagd bij de cosmo of ik model wil zitten voor nieuwe seizoen, omdat ze moeten oefenenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, was ook een kapster die ik kende dus die zou zou maar zeggen niet iets doen wat niet bij me stond/paste.
Misschien binnenkort weer eens wat rond experimenteren
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
probleem bij dat model zitten is vaak dat ze echt nog moeten OEFENEN en je soms met een-hoofd thuiskomt
Zeikerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.
Heb ook wel eens model gezeten bij de kappersschool, maar dat doe ik niet zo graag meer.
ging niet echt fout ofzo, maar toch niet echt 100% goed gevoel bij.
Bij de cosmo werd ik steeds compleet beoordeeld door de opperchick, en die zei het ook als er wat fout was, en dan moest dat eerst gefixed worden, anders kreeg de kapster d'r goedkeuring niet en mocht ze dat model nooit meer knippen.
vind dat ze daar altijd wel behoorlijk serieus werken
Foto's van voor en na?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef DAMH het volgende:
Ik wilde het eens ook lang hebben, jaar lang de horror vol gehouden, ik heb vrij dik haar en sochtends normaal met een borstel erdoorheen ging niet,, dus toen maar af laten knippen,, jaar later weer geprobeerd, toen wel alle shit doorstaan, viel uit eindelijk tot op me schouders,, maar droeg het praktisch altijd in een staart, men o men wat was ik blij toen ik het weer liet milimetreren
suc6 iedereen verder
Is niet echt mijn ervaring met Cosmo. Meiden daar kennen voor mannen veelal maar 1 standaard kapsel met een paar variaties op het thema. Zeker als je wat langer haar hebt ben je daar echt aan het verkeerde adres. Ben ook niet echt onder de indruk van de kapperskwaliteiten van die meidenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij cosmo mag je niet weg voordat je fatsoenlijk kapsel hebt.
Heb ook wel eens model gezeten bij de kappersschool, maar dat doe ik niet zo graag meer.
ging niet echt fout ofzo, maar toch niet echt 100% goed gevoel bij.
Bij de cosmo werd ik steeds compleet beoordeeld door de opperchick, en die zei het ook als er wat fout was, en dan moest dat eerst gefixed worden, anders kreeg de kapster d'r goedkeuring niet en mocht ze dat model nooit meer knippen.
vind dat ze daar altijd wel behoorlijk serieus werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |