Denk dat ik BOKA achterna ga. Heb het sinds oktober laten groeien en had ook wel een doel voor ogen. Maar nu heb ik steeds haar voor m'n ogen. Denk niet dat ik dat doel ooit nog haal en of ik wel goede haarsoort heb, het waait altijd weer verkeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef BOKA het volgende:
1,5 jaar groeien, wassen, borstelen, crème spoelen, etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
vanochtend allemaal in 10 minuten teniet gedaan.
[afbeelding]
Hoeft inderdaad geen pokon bij. Raad je wel aan of af en toe nog te laten bijknippen, had het een tijdje niet gedaan en dan krijg je dood haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil juist langer haar, heb het al eerder gehad, alleen toen alles eraf geknipt
Gewoon stug laten groeien en het is vanzelf lang? Of af en toe bij laten knippen?
Ja daarom juist, en werkt het eigenlijk met elk haar type? Wel vervelend dat ik meerdere kruinen hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad geen pokon bij. Raad je wel aan of af en toe nog te laten bijknippen, had het een tijdje niet gedaan en dan krijg je dood haar.
Nou, ik vind het bij m'n eigen haartype niet echt ideaal. Waait zoals gezegd alle kanten op en als ik m'n bed uitkom dan heb ik een probleem.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juist, en werkt het eigenlijk met elk haar type? Wel vervelend dat ik meerdere kruinen heb
Netjes, ziet er tof uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
Tvp, heb het nu zo, ben tevreden met de lengte
[afbeelding]
Das wel tof. Heb ook ongeveer dezelfde lengte en kapsel, maar dan krult het bij mij rond de oren omhoog, wat wel geinig is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Geheel Off Topic: ik vind je t-shirt leuk!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het niet goed zien, je roze polo verblindt mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Is langer geweest, maar heb er mooi een model in laten knippen
ik ben zoo friggin' sexy in mijn roze poloquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, je roze polo verblindt mij.
Met 3 cm heb je al haar tot in je nek. Ik vind haar lang als het je schouders aanraakt of er al een beetje overheen valt. Van vrouwen die haar hebben dat hun schouders niet aanraakt zegt men ook altijd dat ze kort haar hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat is de definitie van lang haar? Ik vind haar lang haar als het tot de nek komt zeg maar. Dat is imho 'lang haar'.
Ik geloof dat er een verschil zit tussen man en vrouw. Een man waarvan het haar al tot zijn wang komt wordt al gauw gezegd: hij heeft lang haar. Maar idd, bij vrouwen is het lang haar als het tot over de schouders komt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Met 3 cm heb je al haar tot in je nek. Ik vind haar lang als het je schouders aanraakt of er al een beetje overheen valt. Van vrouwen die haar hebben dat hun schouders niet aanraakt zegt men ook altijd dat ze kort haar hebben.
Gelukkig heet het topic niet "ik wil lang haar" , maar "langER".
Ja dat is volgens mij echt zo, althans, dat hoop ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een verschil zit tussen man en vrouw. Een man waarvan het haar al tot zijn wang komt wordt al gauw gezegd: hij heeft lang haar. Maar idd, bij vrouwen is het lang haar als het tot over de schouders komt.
Klopt het dat haar veel sneller groeit in de zomer? Vanwege de zon enzo en het vele buiten zijn?
Volgens mij is dun haar juist onhandelbaar. Het waait veel te makkelijk alle kanten op en bij mij blijft het dan liggen naar de kant waar het is opgewaaid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Wally__ het volgende:
Ik laat mijn haar nu ook groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer een Beatles-kapsel zoals dat zo mooi heet. Ik kan kan er echt heel weinig mee nee, vrij frustrerendDik en dicht haar is echt onhandelbaar
Mijn uiteindelijke doel is ongeveer dit:
[afbeelding]
En daarna niet meer kort, met lang haar is het veel mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
Ik ga het ook weer laten groeien, tis nu zo goed als kaal, dus wordt nu 3/4 maandjes wachten tot het weer is zoals de onderste foto.
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
i'm fully aware of thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarna niet meer kort, met lang haar is het veel mooier.
centimeter of 15-20 in 4 maanden... ben benieuwd wat er in je eiwitten zit danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
Ik ga het ook weer laten groeien, tis nu zo goed als kaal, dus wordt nu 3/4 maandjes wachten tot het weer is zoals de onderste foto.
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
Wat doe je in dit topic! Ketter!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ondertussen al naar de kapper geweest. Van 15-20 cm naar 3 cm. Nog geen spijt.
Ja, het mag ook wel weer langer wordenquote:
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef kevne het volgende:
Mijn haar is nu zo'n lengte dat alles wat ik ermee probeer niet lukt :p
het is dan ook erg dik...
als kapsel wil ik niet zozeer lang haar maar meer iets als dit:
[afbeelding]
wat je natuurlijk ook als 'lang haar' kan beschouwen aangezien het toch aan de voorkant lang ishet is dan ook niet echt een standaard kapsel...
(mischien niet goed zichtbaar, maar achter is het redelijk kort!)
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!![]()
kan ik me voorstellen met zo een naam...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Retro het volgende:
Ik vind het tres hip.
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wat een afschuwlijk hoofd/kapsel is dat!![]()
OMG Waarom heb je het in HEMELSNAAM eraf gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef koejoeloek het volgende:
nu:
[afbeelding]
het was:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |