En waar zie ik jou op de bovenste foto?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Doagere het volgende:
Ik begon zo (juli 2004):
[afbeelding]
En nu ist zo lang:
[afbeelding]
In het witte shirtje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef The-Fragger het volgende:
[..]
En waar zie ik jou op de bovenste foto?
wow, je zag er daar wel heel anders uit, waarom in godsnaam heb je het ooit zo kort laten knippenquote:
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef zwahiel het volgende:
Niet! Dat ben jij niet! Kan niet!
ik dacht serieus dat dat je broer was, sorry.
Waarom zag jij eruit als een jongen, bijna compleet met bakkebaarden, echt!voor je huidige foto hoor!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.![]()
Lang haar hoort daar in mijn ogen zeker bij..
quote:
Niet slecht bedoelt ofzo, maar ben je nu serieus? En zijn die 2 foto's van jou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.![]()
Nou, dan heb je vast een goede keuze gemaakt, want ik moest echt 3x kijken om vast te stellen dat je inderdaad dezelfde persoon bent op die 2 foto's.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:13 schreef Emu het volgende:
[..]
Niet slecht bedoelt ofzo, maar ben je nu serieus? En zijn die 2 foto's van jou?
Dat viel mij ook al op, aangezien hij onlangs nog in de bushokjes hing. Dat het haar zo omhoog gaat krullen bij de oren heb ik nu ook. Vreselijk wennen. Ik dacht eerst dat het er nogal idioot uit zagquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef dewitteparel het volgende:
http://www.specsavers.nl/
Die kerel heeft ook tof kapsel
Cool. Met zoiets loop ik ook rond.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Retro het volgende:
Dat opkrullen heb ik ook heel erg inderdaad, zie foto. Dit is overigens zonder producten erin, met mousse is het wel een stuk minder. Ik wil de zijkanten nog wel een stuk langer laten groeien, van voor is een paar cm wel genoeg.
[afbeelding]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Retro het volgende:
Dat opkrullen heb ik ook heel erg inderdaad, zie foto. Dit is overigens zonder producten erin, met mousse is het wel een stuk minder. Ik wil de zijkanten nog wel een stuk langer laten groeien, van voor is een paar cm wel genoeg.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.
Ik wissel graag af, hiervoor had ik het Rik "ik wil op m'n moootooor rijden" kapsel.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.
He veel succes ermee dan, je bent zeker goed op wegquote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.![]()
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.![]()
Ergens in 2004:P Denk September
[afbeelding]
Augustus 2006:
[afbeelding]
En ja, mijn haren groeien supersnel.. ;P
December 2006:
[afbeelding]
En je kan je haar leuk opsteken...![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:50 schreef Staafje het volgende:
[..]
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!![]()
![]()
haha, hoezo verwijfd, als jij niet had geweten dat zij in een transformatie zit, dan had je zoiets achterlijks ook niet gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:50 schreef Staafje het volgende:
[..]
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!![]()
![]()
Boeiend. Zolang ze maar met goede haartips komen tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Viper88 het volgende:
haha, niks persoonlijks, maar gaan nu alle omgebouwde m>v hier posten
By the way, het is niet omgebouwd, maar getransformeerd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Viper88 het volgende:
haha, niks persoonlijks, maar gaan nu alle omgebouwde m>v hier posten
Als jij omvormen hetzelfde ziet als ombouwen, OKE.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef Summerteeth het volgende:
trans·for·me·ren (ov.ww.)
1 van gedaante doen veranderen => omvormen
Hetzelfde als ombouwen, toch?
Kon er nog meer makeup op?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:25 schreef patricia27 het volgende:
Ik had begin vorig jaar ook nog superkort haar. Nu is het zo.
[afbeelding]
Moest wel, want het was een fotoshootquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kon er nog meer makeup op?![]()
Ziet er een beetje klassiek uit patriees.. Maar wel leuk. Erg warrig.
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto'squote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kon er nog meer makeup op?![]()
Ziet er een beetje klassiek uit patriees.. Maar wel leuk. Erg warrig.
Wat je tege dun en droog haar kunt doen, is de juiste shampoo te vinden, de juiste conditioner en evt. nog een masker voor je haar. Daarnaast merk ik dat het ook van belang is welke gel/wax je in je haren smeert. Mijn 100ml potje wax koste bijna 10,- Euro, maar dat is het zeker waard.
Gast, wat wil je hiernu meer zeggen? Daar kan ze toch niets mee? Tis volgens mij niet bepaald een "probeersel" geweest van, laten we eens kijken hoe ik er als meid uit zie..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto's![]()
Dat ik het zonde vindt dat je met zo'n knappe kop het min of meer verpest, zeg nou eerlijk die eerste foto ziet er toch veeeel beter uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gast, wat wil je hiernu meer zeggen? Daar kan ze toch niets mee? Tis volgens mij niet bepaald een "probeersel" geweest van, laten we eens kijken hoe ik er als meid uit zie..
Oké, en heeft gel enzo een remmende werking voor de groei?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef Retro het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Verdiep je eerst maar eens wat meer in wat GENDERDYSFORIE precies is voor dat je zulk soort domme uitspraken doetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto's![]()
Ik heb redelijk stijl haar maar toch ken ik het probleem. Ik laat het dan meestal uitdunnen. Zo wordt het beter een geheel. Als het langer wordt gaat het vanzelf hangen omdat het dan een stuk zwaarder wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef Waaromnie het volgende:
Ik heb toch wel even een vraagje (aan jongen, meisje, man, vrouw, transformaties van eerdergenoemde)
Komt de vraag:
Ahum, ik probeer dus ook langer haar te krijgen maar heb best krullen/veel slagen.
Ik zit nu echt op zo`n lengte van...net niet lang genoeg.
Aan de bovenkant valt het nog wel mee maar de zijkanten pluizen heel erg naar buiten waardoor het boven plat -en aan de zijkanten bol komt te staan.
`s ochtends zit het nog wel redelijk maar halverwege de dag...pfff geen gezicht.
Ik gebruik best goede wax van de kapper, Fudge
Zit echt zwaar te twijvelen om het gewoon maar weer kort te knippen
Iemand wat tips of een idee??
Alvast bedankt!
Ha ha wat grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:19 schreef Ewaldus het volgende:
ik ga vandaag naar de kapper
de kappersschool wel te verstaan
Niks mis met de Beatlesquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Retro het volgende:
Ik overweeg serieus de schaar, rigoreus bijknippen. Ik lijk wel zo'n beatle, ik kan er echt niets mee.
[afbeelding]
Honderden Euro's.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel kosten hairextensions eigenlijk?
Retro joh!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Retro het volgende:
Ik overweeg serieus de schaar, rigoreus bijknippen. Ik lijk wel zo'n beatle, ik kan er echt niets mee.
[afbeelding]
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
okay dit begint er wel een beetje gaylord uit te zien
Mocht Hanson nog n invaller nodig hebben ooit...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Zo lang heb ik het nu van voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
geen bier, geen vrienden, wel een uitdunnende haardos + wel een tondeuze = een nagenoeg kale manquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:16 schreef dewitteparel het volgende:
hmmm ; bier + vrienden + tondeuse = 3mm
Zo lang is het nu bij mijquote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Ik krijg er meteen zo'n idee bij van: "wooh, dude, that is like, so totally awsome dude.."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:59 schreef Sh0g het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van deze kerel. Ik vind het wel tof.
Lijkt een beetje op wat ik in het begin heb gepost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet ook hoe het eruit ziet als het wat langer is. Dit is die kerel, Luke Johnson, die zijn telefoonnummer via youtube bekend maakte, om te zien hoeveel mensen hem gingen bellen (meer dan 50.000 geloof ik).
Hij heeft onlangs een filmpje gepost waar hij voor de 100.000ste keer gebeld werdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:59 schreef Sh0g het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van deze kerel. Ik vind het wel tof.
Lijkt een beetje op wat ik in het begin heb gepost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet ook hoe het eruit ziet als het wat langer is. Dit is die kerel, Luke Johnson, die zijn telefoonnummer via youtube bekend maakte, om te zien hoeveel mensen hem gingen bellen (meer dan 50.000 geloof ik).
Volgende keer maar niet naar de kapper van je moeder, jammer hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Het zat zo, tot de kapper zowat alles dr af haalde
Naja moet maar weer groeien.. Trouwens wel genaaid, ik zei haal dr maar een klein stukje vanaf. Haalt ze dr vet veel van af.. Maja mn moeder was 's ochtends ook al geweest dus ik denk dat dat zij in het complot zit![]()
Zo sta ik trouwens nooit op foto's maar mn vader was foto's aan het maken en ik werd dr gigantisch flauw door. Vandaar deze debiele pose
[afbeelding]
En
[afbeelding]
surfersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen zo'n idee bij van: "wooh, dude, that is like, so totally awsome dude.."
Mooi haar Speth. Best jaloers!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Vocht? Hier ook zo eentje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef Klapdeur het volgende:
Als ik mijn haar doe en ik blijf de hele dag thuis zit het prima. Zodra ik 3 stappen naar buiten doe, "ontploft" mijn hele kapsel en lijk ik wel Bassie.
Damn je lijkt er echt op!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef Sh0g het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een meisje op school dat ik op Brandon Boyd leek, de zanger van Incubus. Haar vriendin was helemaal fan van die gast. Nu had ik die kerel nog nooit gezien, dus ik zocht ff een plaatje:
[afbeelding]
Cool haar wel
Dat omkrullen bij de oren begint steeds meer z'n vruchten af te werpen![]()
Het zag er nou niet bepaald denderend uit. Lange haren over de oren, het ziet er ook nog eens ongewassen uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Het zat zo, tot de kapper zowat alles dr af haalde
Naja moet maar weer groeien.. Trouwens wel genaaid, ik zei haal dr maar een klein stukje vanaf. Haalt ze dr vet veel van af.. Maja mn moeder was 's ochtends ook al geweest dus ik denk dat dat zij in het complot zit![]()
Zo sta ik trouwens nooit op foto's maar mn vader was foto's aan het maken en ik werd dr gigantisch flauw door. Vandaar deze debiele pose
[afbeelding]
En
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:35 schreef zwahiel het volgende:
Ik gebruik hier olie van Fructis en die werkt prima
[afbeelding]
deze dusHij's eigenlijk voor haar meer kracht bij te geven, maar doordat 't een vettige olie is werkt het prima om mijn haar in model te brengen
Het was een flesje, maar die bestaat denk ik niet meer. Heb er al eens naar gezocht.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef SFRje het volgende:
Ey zwahiel, welke oil van Fructis is dit dan? Want die foto doet t niet meer..
Zo eentje?
[..]
Ja bij mn oren vond ik ook niks en ik denk dat het door de wax komt dat het er dan zo uit ziet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:17 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Het zag er nou niet bepaald denderend uit. Lange haren over de oren, het ziet er ook nog eens ongewassen uit.
Waarom vegen mensen lang haar naar vorenquote:
quote:
Het Zweedse-homo gevoelquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Wally__ het volgende:
Ik wil mijn haar ook laten groeien. Nu is mijn haar denk ik een centimeter of 6 a 7 en het is al lang in de nek en al een beetje over de oren. Ik hoop op zoiets uit te komen, misschien iets korter:
[afbeelding]
Probleem bij mij is alleen wel dat ik heel dik haar hebEcht heel dik stijl haar. Is het dan wel mooi in model te krijgen? Ik heb het idee dat het dan heel snel plat en duf gaat zitten. Of zal dat wel meevallen?
Zweeds homo gevoel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Het Zweedse-homo gevoelKam het naar achteren, dan krijgt het meer volume. O, en die jongen heeft dus geen model in zijn haar. Bij lang haar is het wel de bedoeling dat er een scheiding in valt, niet dat het met een botermesje geknipt is
![]()
Tja, ik snapte dat ook niet helemaal. Hij heeft juist het model erin wat momenteel wel populair is als ik het zo zie...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Zweeds homo gevoel?![]()
En die jongen heeft volgens mij wel degelijk een model in zijn haar.
Ik wou dat ik het zo kon doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik snapte dat ook niet helemaal. Hij heeft juist het model erin wat momenteel wel populair is als ik het zo zie...
Zonde, die hele lijdensweg voor niksquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Viper88 het volgende:
nog even en het gaat er weer allemaal af. Het is nu goed lang, maar als het warmer wordt wordt het weer een gemilimeterd kaspeltje![]()
Dat uitgegroeide matje waar je het eerder over had hè, laat je dat weghalen zodat het haar wat hoger zit eroverheen groeit? Of laat je het gewoon zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Viper88 het volgende:
nog even en het gaat er weer allemaal af. Het is nu goed lang, maar als het warmer wordt wordt het weer een gemilimeterd kaspeltje![]()
Matje idd steeds wat bijwerken, maar niet teveel!! Want dan ziet het er niet uit, en haal je alles er weer afquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat uitgegroeide matje waar je het eerder over had hè, laat je dat weghalen zodat het haar wat hoger zit eroverheen groeit? Of laat je het gewoon zitten.
En hoe doet de rest dat?
Zaterdagmiddag de kapper opgezocht. Centimetertje eraf laten halen, gewoon bijgewerkt dus. En mijn matje liep uit in een puntquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Matje idd steeds wat bijwerken, maar niet teveel!! Want dan ziet het er niet uit, en haal je alles er weer afDus vooral de kapper duidelijk maken dat je het wil laten groeien en dus de achterkant wat BIJGEWERKT wil hebben
![]()
hee eindelijk een kapsel met lang haar, dat ook mogelijk is met mijn onmogelijke haar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef Sh0g het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een meisje op school dat ik op Brandon Boyd leek, de zanger van Incubus. Haar vriendin was helemaal fan van die gast. Nu had ik die kerel nog nooit gezien, dus ik zocht ff een plaatje:
[afbeelding]
Cool haar wel
Dat omkrullen bij de oren begint steeds meer z'n vruchten af te werpen![]()
Je bedoelt zo'n vent van die Amstel reclame, die vanwege zijn lange haar van de achterkant wordt aangezien voor een wijf? . Nee, dat is handig als echte vent.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Waar zijn potverdomme de echte kerels gebleven???
Of je neemt écht lang haar met een baard: type hard rock OF je scheert je hoofd kaal/heel kort. Mannen met zúlk haar zijn gay en verdienen de titel MAN naar mijn idee niet!
Gadver, een vrouw wil toch een échte vent???
Waar zijn alle mooie vrouwen gebleven dan, die kruidvat makeup en die zwarte lijnen rondom je ogen zien er toch ook niet uit? Of je neemt gewoon geen makeup en je ziet er goed uit of je neemt iets waardoor je niet als een clown erbij loopt... En dan vrouwen met kort haar, dat zijn toch allemaal potten...?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Of je neemt écht lang haar met een baard: type hard rock OF je scheert je hoofd kaal/heel kort. Mannen met zúlk haar zijn gay en verdienen de titel MAN naar mijn idee niet!
hahaha nerdquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erinquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
fuck dat is lelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erin![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:21 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Waar zijn alle mooie vrouwen gebleven dan, die kruidvat makeup en die zwarte lijnen rondom je ogen zien er toch ook niet uit? Of je neemt gewoon geen makeup en je ziet er goed uit of je neemt iets waardoor je niet als een clown erbij loopt... En dan vrouwen met kort haar, dat zijn toch allemaal potten...?
Een vent wil toch een echte vrouw? Die met de ketting aan het aanrecht zit en het huis doet poetsen heb je geen makeup voor nodig. En dan die oorbellen alsof ze de wielen van de fiets af gedraaid hebben en die in de oren gehangen?
* zwahiel geeft even dezelfde reactie als de quote...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo kaal als een balletjequote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erin![]()
he die richting gaat het bij mij ook opquote:Op maandag 5 maart 2007 01:38 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag de kapper opgezocht. Centimetertje eraf laten halen, gewoon bijgewerkt dus. En mijn matje liep uit in een punt, die is nu mooi recht en wat korter. Ik had dit plaatje uitgeprint en meegenomen, zodat ze wist wat de bedoeling was.
[afbeelding]
Het eerste wat ze zei was: ohh, maar dat heb je nu toch bijna al? Dan hoeft er zeker niet veel vanaf?
Ik: nee, alleen bijwerken dus.![]()
Ik denk dat ik nog zo'n 4 à 5 cm nodig heb.
Post even een foto van voor en na.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef PAA-053 het volgende:
Ik HEB al lang haar, ga vanmiddag weer naar de kapper voor het bijsnoeien
Ik weet niet over welke foto je het hebt, bedoel je deze?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Je had het eens wat korter geknipt en dat stond jou toen best wel cool eigenlijk. maar dat blijf ik zeggen.
Neehee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke foto je het hebt, bedoel je deze?
[afbeelding]
Toen was ik 10 geloof ik.
Naar achteren vind ik er niet uit zien bij mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Waarom vegen mensen lang haar naar vorenJe wilt toch kunnen kijken?
Anyway het zag er inderdaad belabberd uit![]()
Mijn haar is erg kort nuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Neehee.
Met iets langer haar, maar niet überlang.
haha persoonlijk vind ik et niets, heeft erg veel van je forumnaam weg. maar als jij het leuk vind moet je het gewoon zo laten natuurlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:36 schreef BonJovi het volgende:
[[url=http://img2.freeimagehosting.net/uploads/defa5079ee.jpg]afbeelding][/url]Hoe vinden jullie dit? Ik ben al aardig op weg
Ben benieuwd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is erg kort nu
Zal morgen ff een foto proberen te plaatsen.
zeur niet, ik had geen spiegel en je ziet toch haarquote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef -Dries- het volgende:
Dit is echt de kutste foto in de geschiedenis van dit topic.
Wat is hier mis meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga morgen of overmorgen maar eens naar de kapper. Iemand nog ideeën voor een leuk, niet te kort, zomers kapsel?
hoe het nu is:
[afbeelding]
Het begint zomer te worden! En tevens tijd voor een kappersbeurt dus ik dacht dit mooi te kunnen combineren met een nieuw kapsel.quote:
Ik vind ze beiden maar raarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het begint zomer te worden! En tevens tijd voor een kappersbeurt dus ik dacht dit mooi te kunnen combineren met een nieuw kapsel.
Even wat gegoogled enzo en dit leek me wel wat (bovenste):
[afbeelding]
Toch wat zomerser en nog steeds niet te kort!![]()
Ik ben al aan het googlenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zou jij me dan aanbevelen? Moet sowieso naar de kapper en dit kapsel heb ik al te lang.
Dat was ook mijn favoriet ja. Maar valt echt tegen dat ik na een uur zoeken alleen dit overhieldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe verder je post vordert, hoe leuker de kapsels worden.Ik kan verder ook niet echt veel vinden, bedankt voor de suggesties in ieder geval. Vind vooral die onderste wel tof.
Nee die eerste is wel tof. De middelsten zijn idd niet allesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef Speth het volgende:
[..]
gay
[..]
gay
[..]
kan net
[..]
heel gay
de andere vier gaan wel
Antwoord: modellensites. Vind je ook veel mannenkapsels.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee die eerste is wel tof. De middelsten zijn idd niet allesMaar hey, ik heb mn best gedaan
Verder heb je op internet alleen kapsels uit '80 en dat mohawk idee waar iedereen mee rondloopt.
Ja, daar keek ik ook. Het meest normale kapsel daarvan was foto 1.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Antwoord: modellensites. Vind je ook veel mannenkapsels.
Ook deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook. Het meest normale kapsel daarvan was foto 1.
Nee, want dat zijn over 't algmeen als je tijd over hebt is dit het juiste kapsel voor jou kapselsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ook deze:
http://whynotmodels.com/list.asp?area=M
http://www.ullamodels.com/
http://www.selectmodel.com/site/vcheck.html
Lijkt me ook wel wat, ga ook zoiets proberen in de zomer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even wat gegoogled enzo en dit leek me wel wat (bovenste):
[afbeelding]
Net neigt wel wat naar emo, zeker als het niet zo "wild" gestyled zou zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind dit wel vetkapottofgaaf...
[afbeelding]
Maar zou een normale kapper dat een beetje voor elkaar krijgen? Heb ook geen zin om er 50euro aan uit te geven.
Ik vind sommige emokapsels wel leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Net neigt wel wat naar emo, zeker als het niet zo "wild" gestyled zou zijn![]()
mmm, als je die langere lok links wegdenkt is het kapsel wel ok hoor, dat maakt denk ik net het verschilquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind sommige emokapsels wel leuk
Met de nadruk op sommige...
Maar niet zoals je idool Thomas Bergequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik probeer het ook eens wat langer te laten groeien.
Nou...wie weetquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar niet zoals je idool Thomas Berge![]()
als je zwart haar heb en tis wat langer neig je meteen naar emo? :Squote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Net neigt wel wat naar emo, zeker als het niet zo "wild" gestyled zou zijn![]()
Mên, toch wel zonde. Ik doe juist moeite voor het kapsel dat je eerst had (en nog wat langer).quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben wezen kapperen.. toch een heel stuk korter!
lengte: [afbeelding]
Ja ik weet het, ik ben fotogeniek!
jeuzus. je haar zit gewoon precies hetzelfde als bij mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Mên, toch wel zonde. Ik doe juist moeite voor het kapsel dat je eerst had (en nog wat langer).
Foto net gemaakt. Wel jammer dat ik geen dikker haar heb. Maar ik heb een paar lelijke inhammen en die zijn mooi niet meer te zien.Tenzij het hard waait.
Het Brandon Boyd model is er, alleen de lengte nog niet.
[afbeelding][afbeelding]
Dan hebben we beiden dus tof haar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef H-blast het volgende:
[..]
jeuzus. je haar zit gewoon precies hetzelfde als bij mij.ff serieus.
maargoed we gaan dezelfde richting op.
Dank u. Ik heb dat plaatje van die gast uitgeprint en gewoon aan de kapper laten zien. Die heeft toen overal ongeveer 1,5 cm afgeknipt, de dode en gespleten punten enzo. En van de achterkant heeft ze wat meer afgeknipt, want dat was echt een matje geworden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef Retro het volgende:
Sh0g dat ziet er erg okay uit. Bij mij is het wat langer tot net over m'n wenkbrauwen ofzo - en aan de zijkanten over m'n oren, maar die heb jij gewoon bij laten knippen?
Ooh! Ik vond je haar net zo leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er mis met krullen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef H-blast het volgende:
ik ga trouwens morgen naar de kapper. Het is bij mij wel wat langer als bij sh0g, maar het begint bij mij heel erg te krullen. Niet normaal gewoon. Me haar gaat gewoon 180 graden draaien. dus zeg maar als een U (op me voorhoofd). Dat ziet er dus weer niet uit. Naja ik laat er niet heel veel afhalen.
[afbeelding]
Bizarre is dus, onder douche komt het bijna tot me neus![]()
Ik vond het ook leuker toen het wat langer was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ooh! Ik vond je haar net zo leuk!
Heb ik ook, gewoon schijt hebben en laten groeien. Dan kan het er mooi overheen vallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef polo_kakker het volgende:
Ik wil langer haar... maar heb inhammen
Heb je n foto?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Heb ik ook, gewoon schijt hebben en laten groeien. Dan kan het er mooi overheen vallen.
Zonde jonge. Ik vond je vorige kapsel veel mooier.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik gebruik "Wella New Wave Super Strong Wet Look Gel"quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonde jonge. Ik vond je vorige kapsel veel mooier.
Ik zit met een gelprobleem. Voorheen gebruikte ik altijd van die goedkope gele gel, maar nu ik langer haar heb werkt dat spulletje niet echt meer en wil dus over gaan op iets stevigers. Ik heb al Schwarzkopf Got2b warhoofd uitgeprobeerd, maar daar was ik ook niet echt tevreden over. Nu heb ik een of andere AH wax geprobeerd en da's ook niet echt super. Denk dat ik de wax maar over sla. Ik wil een gelletje dat vloeibaar is en makkelijk te verdelen is over m'n hand, waarna het in m'n haar steviger wordt.
Iemand enige tips?
Is dat deze:quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik gebruik "Wella New Wave Super Strong Wet Look Gel"![]()
Maar dat is meer om het in bedwang te houden.
Ik gebruik een flesje Andrélon Temmer, tegen pluizig en eigenwijs haar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef ralfseltje het volgende:
Probleempje:
Mijn haar hang nu net in mijn ogen, wat mij betreft voor mij de perfecte lenge. Echter, als ik er niks in doe (geen gel of wax) heb ik boven op mijn hoofd van die omhoog staande plukjes, heel irritant. Van die losse haartjes die er boven op staan zeg maar. Hoe voorkom ik dit? Mijn haar moet zeg maar wat meer naar de zijkanten hangen. Gel is geen optie, wordt zo hard. Wax is ook kut, zo'n vette boel....Iemand tips?
Owja, en na het wassen van mijn haren, hoe voorkom ik die pluishandel
Dat is de styling gel, ik gebruik de wet gelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat deze:
[afbeelding]
Wordt die 'hard' in je haar of blijft het meer zacht?
Om nog maar te zwijgen over de tijd dat ik hier kind aan huis was...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
Deze reeks is toch niet meer wat het was toen ik nog regelmatig postte
Oke dank. Misschien kan ik m'n vraag beter aan de kapper vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is de styling gel, ik gebruik de wet gel![]()
Hij word wel hard maar ik gebruik er maar een klein beetje van(1 of 2 druppels). Maar ik gebruik de gel alleen omdat het zonder gel erg gaat pluizen.
Ik gebruik dit soort gel al vanaf dat ik korte haren haren en het werkt nog steeds goed voor mij, dus het zou best wel kunnen dat er andere zijn die beter zijn voor jouw type haar.
iig veel succes![]()
edit: deze is het
[afbeelding]
Het ligt er een beetje aan. Ik gebruik nu in ieder geval een crèmespoeling naast mijn gewone shampoo, dat helpt al aardig. Soms gebruik ik alleen die temmer en andere keren, wanneer ik moet fietsen doe ik er gewoon een soort gel in. Anders waait het zo weer terug in een pluiskapsel. Ik heb verschillende:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef jovink het volgende:
@ shog gebruik je alleen die andrelon temmer?
Ryan Atwood heeft helemaal geen krullenquote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik heb zelf een beetje hetzelfde haar als Jophuh, alleen dan een stukje korter. Maar dus wel zo krullerig en pluizerig. Ik heb het al heel vaak geprobeerd om langer te laten groeien, maar elke keer kom ik op een lengte dat het echt alle kanten op gaat staan die ik niet wil.
Ik zit nu te denken aan een stijltang. Heeft een van jullie dit wel eens gebruikt? Zodat m'n haar wat meer gaat vallen en wat stijler wordt ipv zo'n krullenbos.
Iemand hier ervaring mee?
dat heb ik net ook gedaan, ach waarom ook niet dacht ik bij mezelf, duurde te lang 's morgens met voor de spiegel staan en zo is het lekker kort (heb het wel eens eerder gehad, dus het schokeffect is iig weg)quote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef Viper88 het volgende:
De tondeuze is eroverheen gegaan![]()
Van 18 cm naar enkele milimeters. Ik kom aan het eind van de zomer wel weer terug naar dit topicIk zal kijken of ik pics kan maken, heb hier geen camera liggen maar misschien kan een vriend van me eens eentje meenemen.
Een haartje eruit trekken, een haartje laten, een haartje eruit trekken....quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je zelf op een manier je haren uitdunnen zonder zo'n pokkedure schaar?
Heb echt geen zin om voor een beetje uitdunnen me weer te laten uitzuigen door dioe parasieten...
Toch een prestatiequote:
Hahaha, ik ben ook bang dat ik het op moet geven. Ik zal nooit zulk lang haar hebben dat het tot mijn schouders komt. Ik heb echt mijn max bereikt, het ziet er niet meer uit. Veel te pluizig en veel te onhandig. Shampoo eruit wassen duurt een eeuwigheid en opdrogen ook. En omdat ik niet met nat haar de deur uit wil, omdat het dan compleet verkeerd opdroogt, ros ik het met de handdoek droog, maar daardoor maak ik het alleen maar stuk. Dus volgende week naar de kapper. Van de zijkant en achterkant gaat dan wat meer af dan van de voorkant en bovenkant. Stekels of rechtop zetten doe ik niet meer aan. Ik zal dan wel weer een fotootje plaatsen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:19 schreef Brembo het volgende:
Ik ben alweer gestopt, had redelijk lang maar bij mij komt er totaal geen model in. En dan kan je wel waxen en doen met allerlei middeltjes maar het zag er totaal niet uit. Ben gewoon bang dat me haar te licht is voor lang haar.
Iemand raadde mij mousse aan, dat is voor jou misschien ook wel wat. Lekker luchtig smeren. En er is niets mis met een dikke, volle bos haar. Over 60 jaar zul je er met weemoed aan terugdenken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef ikweetnix00 het volgende:
ik heb nu ook wat langer haar, tot halverwege me neus. Alleen heb niks om erin te smeren. Tot nu toe lijkt de ¤1,- gel het beste. Mijn haar is nogal droog en dik. Er moet dus iets in waardoor het een beetje nattig lijkt, anders is het zo'n bol. Heb wax en creme geprobeerd maar het doet gewoon pijn als ik me handen door me haar haal. Ik zou eigenlijk een soort vet ofzo moeten hebben.....? iemand suggesties?
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef ikweetnix00 het volgende:
ik ga het eens proberen ! THX
Ik heb met wax wel altijd dat ik er een half potje in moet smeren om er wat van terug te zien, en dat is misschien wel errug prijzigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.
1 vingertop is genoeg hiervan, ik joeg er eerst ook 3 potten gel in de maand doorheen om het wat uit m'n gezicht te houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef ikweetnix00 het volgende:
[..]
Ik heb met wax wel altijd dat ik er een half potje in moet smeren om er wat van terug te zien, en dat is misschien wel errug prijzig
Mousse is niet zwaar joh. Het geeft een beetje versteviging, maar maakt het haar niet nat of plakkerig. Het is wel echt een vrouwending.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.
Dan ontken ik bij deze dat ik ooit mousse heb gebruikt en dat m'n haar er ontzettend plat van op m'n kop ging zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Mousse is niet zwaar joh. Het geeft een beetje versteviging, maar maakt het haar niet nat of plakkerig. Het is wel echt een vrouwending.
Ik ben naar de kapper geweest, ik zal ff voor en na foto plaatsen.
thxquote:
Mousse is er juist voor om volume te kweken. Dus het is erg luchtig. Misschien heb je een andere soort gebruikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan ontken ik bij deze dat ik ooit mousse heb gebruikt en dat m'n haar er ontzettend plat van op m'n kop ging zitten.
Zou ik mogen vragen waarom je je haren op de eerste foto zo ver naar de zijkanten hebt gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
thxDat was de bedoeling ook.
[..]
Mousse is er juist voor om volume te kweken. Dus het is erg luchtig. Misschien heb je een andere soort gebruikt.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom je je haren op de eerste foto zo ver naar de zijkanten hebt gedaan?
Wat platter staat je beter
Als je je haren in dat model doet, lijkt je gezicht juist nog langer en smallerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ja dat mag.
Ik heb het ook weleens platter hoor, ligt er een beetje aan hoe het opdroogt na het douchen. Maar meestal ging het vanzelf zo staan en liet ik het zo, omdat ik het wel grappig vond. En daarnaast heb ik best een lang gezicht. Op deze manier leek mijn gezicht wat korter en breder. Ik heb eigenlijk ook niet echt model in mijn haar. Dat het zeg maar terugspringt als het opwaait. Het waait gewoon een kant op en blijft zo liggen, tot ik het zelf weer goed doe. Zelfs als ik er iets in doe.
Links deed me een beetje denken aan :quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Sh0g het volgende:
Nou daar gaat 'ie...
Voor en na. En let niet op mijn toffe, nieuwe, hippe, retro, niet op een duikbril of lasbril lijkende zonnebril.Die foto heb ik gisteren gemaakt.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ben er wel blij mee. Ik heb ook nog een tube crème gekocht bij de kapper. Soort hair repair, tegen pluis en dooie punten. Wordt het haar zacht van en het ruikt ook lekker. Klaar voor de zomer.
tududududu inspector gadget, tududududu whoohooo...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Links deed me een beetje denken aan :
[afbeelding]
Precies zoals hij het zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef jovink het volgende:
wat bedoel je daar precoes mee?
we hebben niet allemaal een kappers opleiding achter de rug../ klinkt iig heel dramatatischquote:Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Precies zoals hij het zegt
Je haar kan gaan splijten (inscheuren) en dat kan de hele haar vernielen waardoor je tot aan het gezonde deel van het haar moet knippen om het weer goed te maken.
En 35 voorgaande delen met de nodige informatiequote:
Kun je die dingen ergens proberen, dus bij de kapper een proefpakketje krijgen ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
ff tvp-tje hier, heb het nu ook al weer langer (zie fotoboek) wil het nog wat langer zodat het deze zomer degelijk op een staart kan.
En ik zweer overigens bij Crude Clay van Sebastian (te koop bij de betere kapper):
[afbeelding]
35 euro per pot maar je doet er wel een maand of 7 / 8 mee.
Bij mijn kapper heb ik in eerste instantie een proefmonster gekregen (ofwel ze hevelden wat over van een aangebroken pot die ze zelf gebruikten in een ander potje) maar geen idee of ze daar ergens anders net zo makkelijk in zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kun je die dingen ergens proberen, dus bij de kapper een proefpakketje krijgen ofzo?
Heb het met Goldwell gehad: Ja dit is het helemaal, dus ik gekocht. Veel geld, maar het was het toch niet helemaal.
Ok, bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mijn kapper heb ik in eerste instantie een proefmonster gekregen (ofwel ze hevelden wat over van een aangebroken pot die ze zelf gebruikten in een ander potje) maar geen idee of ze daar ergens anders net zo makkelijk in zijn
Daarbij is het spul van sebastian en dat hebben ze niet bij elke kapperszaak kwam ik achter.
zoek dan een andere/betere kapperquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Zal eens vragen, kan het altijd proberen.
al heb ik een kapper die het nodig vindt mijn haar altijd weer te verpesten, ik mag hem niet zo
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijsquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef the-bullit het volgende:
[..]
zoek dan een andere/betere kapper![]()
![]()
zo keek ik ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef H-blast het volgende:
Luitjes,
ben ik weer is.
Foto:
[afbeelding]
Tering saai tijdens wiskunde.![]()
dan kun je je ook laten knippen door je moeder: die verpest je kapsel vast gratis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijs![]()
Ach, zolang t maar weinig kost, al loop je met een plofkopquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijs![]()
En daarmee bedoel je juist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:40 schreef MadGuy het volgende:
Je moet er volgens mij vooral een beetje slag in hebben zitten.
Dat is een stoer kapsel ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:35 schreef neee het volgende:
Ik had ook eens een vraagje.
Mijn haar zou er zo willen uitzien, maar ik heb geen idee hoe ik dat zo ga krijgen.
Zijn er speciale productjes nodig voor de structuur ofzo?
[afbeelding]
Ik denk dat je zoiets voor elkaar krijgt met een klei-achtig stylingproduct. Er zijn diverse soorten op de markt, ook van professionele kappersmerken (L'Oréal Professionnel tec, deviation paste). Het is namelijk een beetje beach look effect.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:35 schreef neee het volgende:
Ik had ook eens een vraagje.
Mijn haar zou er zo willen uitzien, maar ik heb geen idee hoe ik dat zo ga krijgen.
Zijn er speciale productjes nodig voor de structuur ofzo?
[afbeelding]
Hopelijk is het zijn geld waard.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
L'Oréal Professionel tec, deviation paste
Bij iedereen pakt het weer anders uit natuurlijk. Van hetzelfde merk is er ook Play ball Beach creme. Maar er zijn ook genoeg pasta's van lijnen die gewoon in de winkel liggen. Fructis Style heeft het geloof ik, en zo nog een paar merken die de beach look geven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef neee het volgende:
Hopelijk is het zijn geld waard.
ff je linkje verandertquote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef Guusie het volgende:
[afbeelding]
dit is een beetje mij haar.. maarja, ik vind het eigenlijk vrij saai en onbewerkelijk eigenlijk! Iemand tipjes?! ik stop er nu soms (als ik zin heb en niet lui ben) wax in.. wat het leuk houd totdat het droog word.. dus eigenlijk wil ik constant het 'wetlook' effect en die rotzooi van l'oreal met wetlook effect helpt geen ene donder.. eigenlijk vind ik mijn haar het leukst als ik net uit de douch kom zetten en het niet helemaal droog..
thnx.. had wat weinig tijd hahaquote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ff je linkje verandert
[afbeelding]
Je lijkt me wel vrij makkelijk haar hebben. Misschien gewoon wat proberen, met scheidingen of pony, ipv achter de oren te kammen? Dat kapsel kom je vrij veel tegen, vooral in combinatie met de polo'tjes.
Wat wetlook gels betreft kan ik je niet echt helpen. Lijkt me ook een kwestie van proberen.
Vandaag heel de stad afgereden op zoek naar het, maar nergens te vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik denk dat je zoiets voor elkaar krijgt met een klei-achtig stylingproduct. Er zijn diverse soorten op de markt, ook van professionele kappersmerken (L'Oréal Professionnel tec, deviation paste). Het is namelijk een beetje beach look effect.
iets met great mindsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
Deze reeks is toch niet meer wat het was toen ik nog regelmatig postte
Hele verbetering vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef DonStefano het volgende:
Ben van de week weer naar de kapper gegaan; van een standaard dispuuts-matje
[afbeelding]
naar meer een Arctic Monkeys-kapsel zeg maar.
[afbeelding]
Ben er niet helemaal overuit wat ik er van moet denken, maargoed. Morgen sowieso maar eens een fatsoenlijke wax halen, want diekruidvatzooi die ik nu in mn haren heb zitten is echt niet relaxt.... Maargoed, iets goeds vinden is nog lastig zat, als ik t hier zo lees...
Wat moet ik onder dode punten verstaan? Ik ken wel gespleten punten en die vallen namelijk niet te herstellen, of bedoel je droge punten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hele verbetering vind ik persoonlijk.Heb je al eens geprobeerd om het gewoon nat in model te kammen en er dan niets in te doen? Of gaat het dan alle kanten op staan.
Heb hetzelfde model, behalve dat het bij mij wat omkrult bij de oren. Mijn voor en na foto's staan een stukkie terug. Ik heb bij de kapper een crème gekocht, een speciale haarherstel tegen dode punten. Maakt het haar ook zachter. Ik gebruik dat, soms in combinatie met een mousse of een anti-pluis als een beetje versteviging. Maar verder dus niks en dat werkt wel goed.
tanx!quote:
Gespleten punten bedoelde ik. Dit staat er:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat moet ik onder dode punten verstaan? Ik ken wel gespleten punten en die vallen namelijk niet te herstellen, of bedoel je droge punten?
Is gedeeltelijk mogelijk, Je kunt gespleten punten wel voorkomen, maar je kunt ze nooit herstellen. Als ze gespleten zijn kun je ze enkel af laten knippen. Is ook beter, want anders splijten ze verder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Gespleten punten bedoelde ik. Dit staat er:
Sealed ends - leave-in. Therapie: BC REPAIR RESCUE met amino zuren en CuraTec proteïnen om het haar van binnenuit te herstellen. Sluit en voorkomt gespleten punten. Resultaat: Gezonde, sterke haarpunten en langdurig glanzend haar. Toepassing: Masseer het product in de punten. Niet uitspoelen. Exclusief voor kapsalons.
Van Schwarzkopf Professional.
Wel duur goedje: ¤ 11,50 , maar volgens mij gaat het wel redelijk lang mee.
Ik kom er ook ineens achter dat ik vergeten ben gebruik te maken van de gratis check-up binnen 2 weken, om nekharen en bakkebaarden enzo bij te werken.Nou ja, is ook niet echt nodig gelukkig.
Doet me denken aan adjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef DonStefano het volgende:
Ben van de week weer naar de kapper gegaan; van een standaard dispuuts-matje
[afbeelding]
naar meer een Arctic Monkeys-kapsel zeg maar.
[afbeelding]
Ben er niet helemaal overuit wat ik er van moet denken, maargoed. Morgen sowieso maar eens een fatsoenlijke wax halen, want diekruidvatzooi die ik nu in mn haren heb zitten is echt niet relaxt.... Maargoed, iets goeds vinden is nog lastig zat, als ik t hier zo lees...
check z'n fotoboek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:15 schreef LazyDave het volgende:
Laat eerst even je eigen hoofd zien, voordat we kunnen oordelen.
die schijnt het goed te doen bij de vrouwtjes iddquote:Op maandag 21 mei 2007 23:16 schreef mrkanarie het volgende:
Ik wil graag zo'n kapsel:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar hoe breng ik het zo in model? het lukt mij maar niet! Iemand?
Ik ben dan wel geen Derek Shepperd, maar het ik vind het wel een heel mooi kapsel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
die schijnt het goed te doen bij de vrouwtjes idd
das best makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef DeRCT14 het volgende:
* DeRCT14 wil ongeveer zulk haar, de zanger is tevens ook de reden waarom ik het wil
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef H-blast het volgende:
Luitjes,
ben ik weer is.
Foto:
Tering saai tijdens wiskunde.![]()
Toffe opleiding doe jij zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef H-blast het volgende:
Hee
ik ga vrijdag ook maar weer is naar de kapper![]()
Maar nu mijn vraag, zeggen jullie is hoe het moet. Nu doe ik er geen ruk aan.
en school is fucking saai.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |