Precies zoals hij het zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef jovink het volgende:
wat bedoel je daar precoes mee?
we hebben niet allemaal een kappers opleiding achter de rug../ klinkt iig heel dramatatischquote:Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Precies zoals hij het zegt
Je haar kan gaan splijten (inscheuren) en dat kan de hele haar vernielen waardoor je tot aan het gezonde deel van het haar moet knippen om het weer goed te maken.
En 35 voorgaande delen met de nodige informatiequote:
Kun je die dingen ergens proberen, dus bij de kapper een proefpakketje krijgen ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
ff tvp-tje hier, heb het nu ook al weer langer (zie fotoboek) wil het nog wat langer zodat het deze zomer degelijk op een staart kan.
En ik zweer overigens bij Crude Clay van Sebastian (te koop bij de betere kapper):
[afbeelding]
35 euro per pot maar je doet er wel een maand of 7 / 8 mee.
Bij mijn kapper heb ik in eerste instantie een proefmonster gekregen (ofwel ze hevelden wat over van een aangebroken pot die ze zelf gebruikten in een ander potje) maar geen idee of ze daar ergens anders net zo makkelijk in zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kun je die dingen ergens proberen, dus bij de kapper een proefpakketje krijgen ofzo?
Heb het met Goldwell gehad: Ja dit is het helemaal, dus ik gekocht. Veel geld, maar het was het toch niet helemaal.
Ok, bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mijn kapper heb ik in eerste instantie een proefmonster gekregen (ofwel ze hevelden wat over van een aangebroken pot die ze zelf gebruikten in een ander potje) maar geen idee of ze daar ergens anders net zo makkelijk in zijn
Daarbij is het spul van sebastian en dat hebben ze niet bij elke kapperszaak kwam ik achter.
zoek dan een andere/betere kapperquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Zal eens vragen, kan het altijd proberen.
al heb ik een kapper die het nodig vindt mijn haar altijd weer te verpesten, ik mag hem niet zo
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijsquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef the-bullit het volgende:
[..]
zoek dan een andere/betere kapper![]()
![]()
zo keek ik ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef H-blast het volgende:
Luitjes,
ben ik weer is.
Foto:
[afbeelding]
Tering saai tijdens wiskunde.![]()
dan kun je je ook laten knippen door je moeder: die verpest je kapsel vast gratis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijs![]()
Ach, zolang t maar weinig kost, al loop je met een plofkopquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij mag mij wel en dat komt terug in de prijs![]()
En daarmee bedoel je juist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:40 schreef MadGuy het volgende:
Je moet er volgens mij vooral een beetje slag in hebben zitten.
Dat is een stoer kapsel ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:35 schreef neee het volgende:
Ik had ook eens een vraagje.
Mijn haar zou er zo willen uitzien, maar ik heb geen idee hoe ik dat zo ga krijgen.
Zijn er speciale productjes nodig voor de structuur ofzo?
[afbeelding]
Ik denk dat je zoiets voor elkaar krijgt met een klei-achtig stylingproduct. Er zijn diverse soorten op de markt, ook van professionele kappersmerken (L'Oréal Professionnel tec, deviation paste). Het is namelijk een beetje beach look effect.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:35 schreef neee het volgende:
Ik had ook eens een vraagje.
Mijn haar zou er zo willen uitzien, maar ik heb geen idee hoe ik dat zo ga krijgen.
Zijn er speciale productjes nodig voor de structuur ofzo?
[afbeelding]
Hopelijk is het zijn geld waard.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
L'Oréal Professionel tec, deviation paste
Bij iedereen pakt het weer anders uit natuurlijk. Van hetzelfde merk is er ook Play ball Beach creme. Maar er zijn ook genoeg pasta's van lijnen die gewoon in de winkel liggen. Fructis Style heeft het geloof ik, en zo nog een paar merken die de beach look geven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef neee het volgende:
Hopelijk is het zijn geld waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |