Toch een prestatiequote:
Hahaha, ik ben ook bang dat ik het op moet geven. Ik zal nooit zulk lang haar hebben dat het tot mijn schouders komt. Ik heb echt mijn max bereikt, het ziet er niet meer uit. Veel te pluizig en veel te onhandig. Shampoo eruit wassen duurt een eeuwigheid en opdrogen ook. En omdat ik niet met nat haar de deur uit wil, omdat het dan compleet verkeerd opdroogt, ros ik het met de handdoek droog, maar daardoor maak ik het alleen maar stuk. Dus volgende week naar de kapper. Van de zijkant en achterkant gaat dan wat meer af dan van de voorkant en bovenkant. Stekels of rechtop zetten doe ik niet meer aan. Ik zal dan wel weer een fotootje plaatsen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:19 schreef Brembo het volgende:
Ik ben alweer gestopt, had redelijk lang maar bij mij komt er totaal geen model in. En dan kan je wel waxen en doen met allerlei middeltjes maar het zag er totaal niet uit. Ben gewoon bang dat me haar te licht is voor lang haar.
Iemand raadde mij mousse aan, dat is voor jou misschien ook wel wat. Lekker luchtig smeren. En er is niets mis met een dikke, volle bos haar. Over 60 jaar zul je er met weemoed aan terugdenken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef ikweetnix00 het volgende:
ik heb nu ook wat langer haar, tot halverwege me neus. Alleen heb niks om erin te smeren. Tot nu toe lijkt de ¤1,- gel het beste. Mijn haar is nogal droog en dik. Er moet dus iets in waardoor het een beetje nattig lijkt, anders is het zo'n bol. Heb wax en creme geprobeerd maar het doet gewoon pijn als ik me handen door me haar haal. Ik zou eigenlijk een soort vet ofzo moeten hebben.....? iemand suggesties?
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef ikweetnix00 het volgende:
ik ga het eens proberen ! THX
Ik heb met wax wel altijd dat ik er een half potje in moet smeren om er wat van terug te zien, en dat is misschien wel errug prijzigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.
1 vingertop is genoeg hiervan, ik joeg er eerst ook 3 potten gel in de maand doorheen om het wat uit m'n gezicht te houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef ikweetnix00 het volgende:
[..]
Ik heb met wax wel altijd dat ik er een half potje in moet smeren om er wat van terug te zien, en dat is misschien wel errug prijzig
Mousse is niet zwaar joh. Het geeft een beetje versteviging, maar maakt het haar niet nat of plakkerig. Het is wel echt een vrouwending.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het gaat er niet van pluizen en is niet zo zwaar als gel, mousse of wax dus het zit ook nog een beetje in model... ideaal spul.
Dan ontken ik bij deze dat ik ooit mousse heb gebruikt en dat m'n haar er ontzettend plat van op m'n kop ging zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Mousse is niet zwaar joh. Het geeft een beetje versteviging, maar maakt het haar niet nat of plakkerig. Het is wel echt een vrouwending.
Ik ben naar de kapper geweest, ik zal ff voor en na foto plaatsen.
thxquote:
Mousse is er juist voor om volume te kweken. Dus het is erg luchtig. Misschien heb je een andere soort gebruikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan ontken ik bij deze dat ik ooit mousse heb gebruikt en dat m'n haar er ontzettend plat van op m'n kop ging zitten.
Zou ik mogen vragen waarom je je haren op de eerste foto zo ver naar de zijkanten hebt gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
thxDat was de bedoeling ook.
[..]
Mousse is er juist voor om volume te kweken. Dus het is erg luchtig. Misschien heb je een andere soort gebruikt.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom je je haren op de eerste foto zo ver naar de zijkanten hebt gedaan?
Wat platter staat je beter
Als je je haren in dat model doet, lijkt je gezicht juist nog langer en smallerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ja dat mag.
Ik heb het ook weleens platter hoor, ligt er een beetje aan hoe het opdroogt na het douchen. Maar meestal ging het vanzelf zo staan en liet ik het zo, omdat ik het wel grappig vond. En daarnaast heb ik best een lang gezicht. Op deze manier leek mijn gezicht wat korter en breder. Ik heb eigenlijk ook niet echt model in mijn haar. Dat het zeg maar terugspringt als het opwaait. Het waait gewoon een kant op en blijft zo liggen, tot ik het zelf weer goed doe. Zelfs als ik er iets in doe.
Links deed me een beetje denken aan :quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Sh0g het volgende:
Nou daar gaat 'ie...
Voor en na. En let niet op mijn toffe, nieuwe, hippe, retro, niet op een duikbril of lasbril lijkende zonnebril.Die foto heb ik gisteren gemaakt.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ben er wel blij mee. Ik heb ook nog een tube crème gekocht bij de kapper. Soort hair repair, tegen pluis en dooie punten. Wordt het haar zacht van en het ruikt ook lekker. Klaar voor de zomer.
tududududu inspector gadget, tududududu whoohooo...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Links deed me een beetje denken aan :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |