Waarom vegen mensen lang haar naar vorenquote:
quote:
Het Zweedse-homo gevoelquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Wally__ het volgende:
Ik wil mijn haar ook laten groeien. Nu is mijn haar denk ik een centimeter of 6 a 7 en het is al lang in de nek en al een beetje over de oren. Ik hoop op zoiets uit te komen, misschien iets korter:
[afbeelding]
Probleem bij mij is alleen wel dat ik heel dik haar hebEcht heel dik stijl haar. Is het dan wel mooi in model te krijgen? Ik heb het idee dat het dan heel snel plat en duf gaat zitten. Of zal dat wel meevallen?
Zweeds homo gevoel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Het Zweedse-homo gevoelKam het naar achteren, dan krijgt het meer volume. O, en die jongen heeft dus geen model in zijn haar. Bij lang haar is het wel de bedoeling dat er een scheiding in valt, niet dat het met een botermesje geknipt is
![]()
Tja, ik snapte dat ook niet helemaal. Hij heeft juist het model erin wat momenteel wel populair is als ik het zo zie...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Zweeds homo gevoel?![]()
En die jongen heeft volgens mij wel degelijk een model in zijn haar.
Ik wou dat ik het zo kon doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik snapte dat ook niet helemaal. Hij heeft juist het model erin wat momenteel wel populair is als ik het zo zie...
Zonde, die hele lijdensweg voor niksquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Viper88 het volgende:
nog even en het gaat er weer allemaal af. Het is nu goed lang, maar als het warmer wordt wordt het weer een gemilimeterd kaspeltje![]()
Dat uitgegroeide matje waar je het eerder over had hè, laat je dat weghalen zodat het haar wat hoger zit eroverheen groeit? Of laat je het gewoon zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Viper88 het volgende:
nog even en het gaat er weer allemaal af. Het is nu goed lang, maar als het warmer wordt wordt het weer een gemilimeterd kaspeltje![]()
Matje idd steeds wat bijwerken, maar niet teveel!! Want dan ziet het er niet uit, en haal je alles er weer afquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat uitgegroeide matje waar je het eerder over had hè, laat je dat weghalen zodat het haar wat hoger zit eroverheen groeit? Of laat je het gewoon zitten.
En hoe doet de rest dat?
Zaterdagmiddag de kapper opgezocht. Centimetertje eraf laten halen, gewoon bijgewerkt dus. En mijn matje liep uit in een puntquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Matje idd steeds wat bijwerken, maar niet teveel!! Want dan ziet het er niet uit, en haal je alles er weer afDus vooral de kapper duidelijk maken dat je het wil laten groeien en dus de achterkant wat BIJGEWERKT wil hebben
![]()
hee eindelijk een kapsel met lang haar, dat ook mogelijk is met mijn onmogelijke haar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef Sh0g het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een meisje op school dat ik op Brandon Boyd leek, de zanger van Incubus. Haar vriendin was helemaal fan van die gast. Nu had ik die kerel nog nooit gezien, dus ik zocht ff een plaatje:
[afbeelding]
Cool haar wel
Dat omkrullen bij de oren begint steeds meer z'n vruchten af te werpen![]()
Je bedoelt zo'n vent van die Amstel reclame, die vanwege zijn lange haar van de achterkant wordt aangezien voor een wijf? . Nee, dat is handig als echte vent.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Waar zijn potverdomme de echte kerels gebleven???
Of je neemt écht lang haar met een baard: type hard rock OF je scheert je hoofd kaal/heel kort. Mannen met zúlk haar zijn gay en verdienen de titel MAN naar mijn idee niet!
Gadver, een vrouw wil toch een échte vent???
Waar zijn alle mooie vrouwen gebleven dan, die kruidvat makeup en die zwarte lijnen rondom je ogen zien er toch ook niet uit? Of je neemt gewoon geen makeup en je ziet er goed uit of je neemt iets waardoor je niet als een clown erbij loopt... En dan vrouwen met kort haar, dat zijn toch allemaal potten...?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Of je neemt écht lang haar met een baard: type hard rock OF je scheert je hoofd kaal/heel kort. Mannen met zúlk haar zijn gay en verdienen de titel MAN naar mijn idee niet!
hahaha nerdquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erinquote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
fuck dat is lelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erin![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:21 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Waar zijn alle mooie vrouwen gebleven dan, die kruidvat makeup en die zwarte lijnen rondom je ogen zien er toch ook niet uit? Of je neemt gewoon geen makeup en je ziet er goed uit of je neemt iets waardoor je niet als een clown erbij loopt... En dan vrouwen met kort haar, dat zijn toch allemaal potten...?
Een vent wil toch een echte vrouw? Die met de ketting aan het aanrecht zit en het huis doet poetsen heb je geen makeup voor nodig. En dan die oorbellen alsof ze de wielen van de fiets af gedraaid hebben en die in de oren gehangen?
* zwahiel geeft even dezelfde reactie als de quote...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo kaal als een balletjequote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt heel kort haar met een rode kleurspoeling erin![]()
he die richting gaat het bij mij ook opquote:Op maandag 5 maart 2007 01:38 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag de kapper opgezocht. Centimetertje eraf laten halen, gewoon bijgewerkt dus. En mijn matje liep uit in een punt, die is nu mooi recht en wat korter. Ik had dit plaatje uitgeprint en meegenomen, zodat ze wist wat de bedoeling was.
[afbeelding]
Het eerste wat ze zei was: ohh, maar dat heb je nu toch bijna al? Dan hoeft er zeker niet veel vanaf?
Ik: nee, alleen bijwerken dus.![]()
Ik denk dat ik nog zo'n 4 à 5 cm nodig heb.
Post even een foto van voor en na.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef PAA-053 het volgende:
Ik HEB al lang haar, ga vanmiddag weer naar de kapper voor het bijsnoeien
Ik weet niet over welke foto je het hebt, bedoel je deze?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Je had het eens wat korter geknipt en dat stond jou toen best wel cool eigenlijk. maar dat blijf ik zeggen.
Neehee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke foto je het hebt, bedoel je deze?
[afbeelding]
Toen was ik 10 geloof ik.
Naar achteren vind ik er niet uit zien bij mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Waarom vegen mensen lang haar naar vorenJe wilt toch kunnen kijken?
Anyway het zag er inderdaad belabberd uit![]()
Mijn haar is erg kort nuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Neehee.
Met iets langer haar, maar niet überlang.
haha persoonlijk vind ik et niets, heeft erg veel van je forumnaam weg. maar als jij het leuk vind moet je het gewoon zo laten natuurlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:36 schreef BonJovi het volgende:
[[url=http://img2.freeimagehosting.net/uploads/defa5079ee.jpg]afbeelding][/url]Hoe vinden jullie dit? Ik ben al aardig op weg
Ben benieuwd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is erg kort nu
Zal morgen ff een foto proberen te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |