Als jij omvormen hetzelfde ziet als ombouwen, OKE.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef Summerteeth het volgende:
trans·for·me·ren (ov.ww.)
1 van gedaante doen veranderen => omvormen
Hetzelfde als ombouwen, toch?
Kon er nog meer makeup op?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:25 schreef patricia27 het volgende:
Ik had begin vorig jaar ook nog superkort haar. Nu is het zo.
[afbeelding]
Moest wel, want het was een fotoshootquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kon er nog meer makeup op?![]()
Ziet er een beetje klassiek uit patriees.. Maar wel leuk. Erg warrig.
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto'squote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kon er nog meer makeup op?![]()
Ziet er een beetje klassiek uit patriees.. Maar wel leuk. Erg warrig.
Wat je tege dun en droog haar kunt doen, is de juiste shampoo te vinden, de juiste conditioner en evt. nog een masker voor je haar. Daarnaast merk ik dat het ook van belang is welke gel/wax je in je haren smeert. Mijn 100ml potje wax koste bijna 10,- Euro, maar dat is het zeker waard.
Gast, wat wil je hiernu meer zeggen? Daar kan ze toch niets mee? Tis volgens mij niet bepaald een "probeersel" geweest van, laten we eens kijken hoe ik er als meid uit zie..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto's![]()
Dat ik het zonde vindt dat je met zo'n knappe kop het min of meer verpest, zeg nou eerlijk die eerste foto ziet er toch veeeel beter uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gast, wat wil je hiernu meer zeggen? Daar kan ze toch niets mee? Tis volgens mij niet bepaald een "probeersel" geweest van, laten we eens kijken hoe ik er als meid uit zie..
Oké, en heeft gel enzo een remmende werking voor de groei?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef Retro het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Verdiep je eerst maar eens wat meer in wat GENDERDYSFORIE precies is voor dat je zulk soort domme uitspraken doetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Man alsjeblieft je ziet er 1000 keer beter uit als jongen dan meid. Kijk die eerste foto van je in 2004 hoe knap je er daar bent en nu die recente foto's![]()
Ik heb redelijk stijl haar maar toch ken ik het probleem. Ik laat het dan meestal uitdunnen. Zo wordt het beter een geheel. Als het langer wordt gaat het vanzelf hangen omdat het dan een stuk zwaarder wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef Waaromnie het volgende:
Ik heb toch wel even een vraagje (aan jongen, meisje, man, vrouw, transformaties van eerdergenoemde)
Komt de vraag:
Ahum, ik probeer dus ook langer haar te krijgen maar heb best krullen/veel slagen.
Ik zit nu echt op zo`n lengte van...net niet lang genoeg.
Aan de bovenkant valt het nog wel mee maar de zijkanten pluizen heel erg naar buiten waardoor het boven plat -en aan de zijkanten bol komt te staan.
`s ochtends zit het nog wel redelijk maar halverwege de dag...pfff geen gezicht.
Ik gebruik best goede wax van de kapper, Fudge
Zit echt zwaar te twijvelen om het gewoon maar weer kort te knippen
Iemand wat tips of een idee??
Alvast bedankt!
Ha ha wat grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:19 schreef Ewaldus het volgende:
ik ga vandaag naar de kapper
de kappersschool wel te verstaan
Niks mis met de Beatlesquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Retro het volgende:
Ik overweeg serieus de schaar, rigoreus bijknippen. Ik lijk wel zo'n beatle, ik kan er echt niets mee.
[afbeelding]
Honderden Euro's.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel kosten hairextensions eigenlijk?
Retro joh!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Retro het volgende:
Ik overweeg serieus de schaar, rigoreus bijknippen. Ik lijk wel zo'n beatle, ik kan er echt niets mee.
[afbeelding]
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
okay dit begint er wel een beetje gaylord uit te zien
Mocht Hanson nog n invaller nodig hebben ooit...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Zo lang heb ik het nu van voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
geen bier, geen vrienden, wel een uitdunnende haardos + wel een tondeuze = een nagenoeg kale manquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:16 schreef dewitteparel het volgende:
hmmm ; bier + vrienden + tondeuse = 3mm
Zo lang is het nu bij mijquote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Ik krijg er meteen zo'n idee bij van: "wooh, dude, that is like, so totally awsome dude.."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:59 schreef Sh0g het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van deze kerel. Ik vind het wel tof.
Lijkt een beetje op wat ik in het begin heb gepost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet ook hoe het eruit ziet als het wat langer is. Dit is die kerel, Luke Johnson, die zijn telefoonnummer via youtube bekend maakte, om te zien hoeveel mensen hem gingen bellen (meer dan 50.000 geloof ik).
Hij heeft onlangs een filmpje gepost waar hij voor de 100.000ste keer gebeld werdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:59 schreef Sh0g het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van deze kerel. Ik vind het wel tof.
Lijkt een beetje op wat ik in het begin heb gepost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet ook hoe het eruit ziet als het wat langer is. Dit is die kerel, Luke Johnson, die zijn telefoonnummer via youtube bekend maakte, om te zien hoeveel mensen hem gingen bellen (meer dan 50.000 geloof ik).
Volgende keer maar niet naar de kapper van je moeder, jammer hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Het zat zo, tot de kapper zowat alles dr af haalde
Naja moet maar weer groeien.. Trouwens wel genaaid, ik zei haal dr maar een klein stukje vanaf. Haalt ze dr vet veel van af.. Maja mn moeder was 's ochtends ook al geweest dus ik denk dat dat zij in het complot zit![]()
Zo sta ik trouwens nooit op foto's maar mn vader was foto's aan het maken en ik werd dr gigantisch flauw door. Vandaar deze debiele pose
[afbeelding]
En
[afbeelding]
surfersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen zo'n idee bij van: "wooh, dude, that is like, so totally awsome dude.."
Mooi haar Speth. Best jaloers!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Speth het volgende:
Vocht? Hier ook zo eentje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef Klapdeur het volgende:
Als ik mijn haar doe en ik blijf de hele dag thuis zit het prima. Zodra ik 3 stappen naar buiten doe, "ontploft" mijn hele kapsel en lijk ik wel Bassie.
Damn je lijkt er echt op!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef Sh0g het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een meisje op school dat ik op Brandon Boyd leek, de zanger van Incubus. Haar vriendin was helemaal fan van die gast. Nu had ik die kerel nog nooit gezien, dus ik zocht ff een plaatje:
[afbeelding]
Cool haar wel
Dat omkrullen bij de oren begint steeds meer z'n vruchten af te werpen![]()
Het zag er nou niet bepaald denderend uit. Lange haren over de oren, het ziet er ook nog eens ongewassen uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Het zat zo, tot de kapper zowat alles dr af haalde
Naja moet maar weer groeien.. Trouwens wel genaaid, ik zei haal dr maar een klein stukje vanaf. Haalt ze dr vet veel van af.. Maja mn moeder was 's ochtends ook al geweest dus ik denk dat dat zij in het complot zit![]()
Zo sta ik trouwens nooit op foto's maar mn vader was foto's aan het maken en ik werd dr gigantisch flauw door. Vandaar deze debiele pose
[afbeelding]
En
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:35 schreef zwahiel het volgende:
Ik gebruik hier olie van Fructis en die werkt prima
[afbeelding]
deze dusHij's eigenlijk voor haar meer kracht bij te geven, maar doordat 't een vettige olie is werkt het prima om mijn haar in model te brengen
Het was een flesje, maar die bestaat denk ik niet meer. Heb er al eens naar gezocht.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef SFRje het volgende:
Ey zwahiel, welke oil van Fructis is dit dan? Want die foto doet t niet meer..
Zo eentje?
[..]
Ja bij mn oren vond ik ook niks en ik denk dat het door de wax komt dat het er dan zo uit ziet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:17 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Het zag er nou niet bepaald denderend uit. Lange haren over de oren, het ziet er ook nog eens ongewassen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |