En waar zie ik jou op de bovenste foto?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Doagere het volgende:
Ik begon zo (juli 2004):
[afbeelding]
En nu ist zo lang:
[afbeelding]
In het witte shirtje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef The-Fragger het volgende:
[..]
En waar zie ik jou op de bovenste foto?
wow, je zag er daar wel heel anders uit, waarom in godsnaam heb je het ooit zo kort laten knippenquote:
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef zwahiel het volgende:
Niet! Dat ben jij niet! Kan niet!
ik dacht serieus dat dat je broer was, sorry.
Waarom zag jij eruit als een jongen, bijna compleet met bakkebaarden, echt!voor je huidige foto hoor!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.![]()
Lang haar hoort daar in mijn ogen zeker bij..
quote:
Niet slecht bedoelt ofzo, maar ben je nu serieus? En zijn die 2 foto's van jou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Omdat ik als een jongen geboren ben, en mezelf een meid voel, en dus een meid wordt.![]()
Nou, dan heb je vast een goede keuze gemaakt, want ik moest echt 3x kijken om vast te stellen dat je inderdaad dezelfde persoon bent op die 2 foto's.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:13 schreef Emu het volgende:
[..]
Niet slecht bedoelt ofzo, maar ben je nu serieus? En zijn die 2 foto's van jou?
Dat viel mij ook al op, aangezien hij onlangs nog in de bushokjes hing. Dat het haar zo omhoog gaat krullen bij de oren heb ik nu ook. Vreselijk wennen. Ik dacht eerst dat het er nogal idioot uit zagquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef dewitteparel het volgende:
http://www.specsavers.nl/
Die kerel heeft ook tof kapsel
Cool. Met zoiets loop ik ook rond.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Retro het volgende:
Dat opkrullen heb ik ook heel erg inderdaad, zie foto. Dit is overigens zonder producten erin, met mousse is het wel een stuk minder. Ik wil de zijkanten nog wel een stuk langer laten groeien, van voor is een paar cm wel genoeg.
[afbeelding]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Retro het volgende:
Dat opkrullen heb ik ook heel erg inderdaad, zie foto. Dit is overigens zonder producten erin, met mousse is het wel een stuk minder. Ik wil de zijkanten nog wel een stuk langer laten groeien, van voor is een paar cm wel genoeg.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.
Ik wissel graag af, hiervoor had ik het Rik "ik wil op m'n moootooor rijden" kapsel.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien nog wat langer en je hebt een Arnie Alberts kapsel.
He veel succes ermee dan, je bent zeker goed op wegquote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.![]()
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat is serieus, die ene foto is een beetje onduidelijk alleen.. Even kijken op de computer of er nog iets duidelijkere fotos op staan.![]()
Ergens in 2004:P Denk September
[afbeelding]
Augustus 2006:
[afbeelding]
En ja, mijn haren groeien supersnel.. ;P
December 2006:
[afbeelding]
En je kan je haar leuk opsteken...![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:50 schreef Staafje het volgende:
[..]
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!![]()
![]()
haha, hoezo verwijfd, als jij niet had geweten dat zij in een transformatie zit, dan had je zoiets achterlijks ook niet gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:50 schreef Staafje het volgende:
[..]
WTF, lang haar is wel cool maar dit ziet er verwijfd uit man!!![]()
![]()
Boeiend. Zolang ze maar met goede haartips komen tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Viper88 het volgende:
haha, niks persoonlijks, maar gaan nu alle omgebouwde m>v hier posten
By the way, het is niet omgebouwd, maar getransformeerd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Viper88 het volgende:
haha, niks persoonlijks, maar gaan nu alle omgebouwde m>v hier posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |