zeur niet, ik had geen spiegel en je ziet toch haarquote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef -Dries- het volgende:
Dit is echt de kutste foto in de geschiedenis van dit topic.
Wat is hier mis meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga morgen of overmorgen maar eens naar de kapper. Iemand nog ideeën voor een leuk, niet te kort, zomers kapsel?
hoe het nu is:
[afbeelding]
Het begint zomer te worden! En tevens tijd voor een kappersbeurt dus ik dacht dit mooi te kunnen combineren met een nieuw kapsel.quote:
Ik vind ze beiden maar raarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het begint zomer te worden! En tevens tijd voor een kappersbeurt dus ik dacht dit mooi te kunnen combineren met een nieuw kapsel.
Even wat gegoogled enzo en dit leek me wel wat (bovenste):
[afbeelding]
Toch wat zomerser en nog steeds niet te kort!![]()
Ik ben al aan het googlenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zou jij me dan aanbevelen? Moet sowieso naar de kapper en dit kapsel heb ik al te lang.
Dat was ook mijn favoriet ja. Maar valt echt tegen dat ik na een uur zoeken alleen dit overhieldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe verder je post vordert, hoe leuker de kapsels worden.Ik kan verder ook niet echt veel vinden, bedankt voor de suggesties in ieder geval. Vind vooral die onderste wel tof.
Nee die eerste is wel tof. De middelsten zijn idd niet allesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef Speth het volgende:
[..]
gay
[..]
gay
[..]
kan net
[..]
heel gay
de andere vier gaan wel
Antwoord: modellensites. Vind je ook veel mannenkapsels.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee die eerste is wel tof. De middelsten zijn idd niet allesMaar hey, ik heb mn best gedaan
Verder heb je op internet alleen kapsels uit '80 en dat mohawk idee waar iedereen mee rondloopt.
Ja, daar keek ik ook. Het meest normale kapsel daarvan was foto 1.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Antwoord: modellensites. Vind je ook veel mannenkapsels.
Ook deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook. Het meest normale kapsel daarvan was foto 1.
Nee, want dat zijn over 't algmeen als je tijd over hebt is dit het juiste kapsel voor jou kapselsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ook deze:
http://whynotmodels.com/list.asp?area=M
http://www.ullamodels.com/
http://www.selectmodel.com/site/vcheck.html
Lijkt me ook wel wat, ga ook zoiets proberen in de zomer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even wat gegoogled enzo en dit leek me wel wat (bovenste):
[afbeelding]
Net neigt wel wat naar emo, zeker als het niet zo "wild" gestyled zou zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind dit wel vetkapottofgaaf...
[afbeelding]
Maar zou een normale kapper dat een beetje voor elkaar krijgen? Heb ook geen zin om er 50euro aan uit te geven.
Ik vind sommige emokapsels wel leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Net neigt wel wat naar emo, zeker als het niet zo "wild" gestyled zou zijn![]()
mmm, als je die langere lok links wegdenkt is het kapsel wel ok hoor, dat maakt denk ik net het verschilquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind sommige emokapsels wel leuk
Met de nadruk op sommige...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |