abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54576235
Ik gebruik niks gel of wax .. ik vind het allemaal zo een rotzooi om dan elke dag opnieuw je haren te moeten wassen. Bij mij valt het allemaal lekker in model als ik maar niet te hard wrijf met mijn handdoek. Anders ben ik precies een struisvogel..
pi_54577189
Als ik het gewoon laat groeien gaat de onderste laag (dus het haar rond de oren) naar buiten staan. Dan kan ik net zo lang wachten tot de bovenste laag daar overheen valt, maar dat lijkt me ook niet zo'n aantrekkelijk idee. Dus stop ik dat meestal maar weg achter m'n oren.

Zo zit het als ik het extreem achter m'n oor veeg:

Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:39:44 #203
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_54577221
Ik heb tegenwoordig een föhn

Best handig, had ik eerder moeten doen. Pluist veel minder snel. Zelfs naardat ik in de regen heb gelopen ofzo.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_54617216
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb tegenwoordig een föhn

Best handig, had ik eerder moeten doen. Pluist veel minder snel. Zelfs naardat ik in de regen heb gelopen ofzo.
Ik ook En ik hoef niet meer de wachten tot het eindelijk droog is.
pi_54629124
Wat dragen jullie met sporten als het haar nat wordt om te voorkomen dat je niets ziet? (zweet of regen).
pi_54629838
Ik ben ook al een tijdje bezig..paar maandjes.

Mijn haar moet iets worden als dit:

Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...

Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..

L.
Lucky-Luc, schiet sneller dan zijn schaduw...
pi_54630162
Wel heel lelijk, met dat matje
Maar smaken verschillen.
Als ik dat zo lees heb je het in 3 maanden zeker wel
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54630489
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Sport_Life het volgende:
Wat dragen jullie met sporten als het haar nat wordt om te voorkomen dat je niets ziet? (zweet of regen).
Petje
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_54631508
Misschien ook handig voor het sporten, haarbandjes, bij de Action 3 voor 59 centen.
pi_54640462
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:

[ afbeelding ]

Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]

Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..

L.
Best leuk ! Ik vind zijn haar alleen mooier in de serie Spangas, daar is zijn haar iets langer en lijkt er niets in te zitten (en geen wetlook) 'Kijk jij dat?' Ja
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:56:33 #211
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_54644482
quote:

[ afbeelding ]

Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]

L.
Dat matje moet eraf, dat ziet er niet uit imo. Die lengte aan de zijkanten en voor is wel goed.
Nadeel is dat het bij mij zo nooit blijft zitten als ik buiten kom. Op de plek van bestemming moet ik altijd eerst een raam of spiegel zoeken.
pi_54659430
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]

Vind ik ook mooi, ziet er beetje slordig uit, bevalt me wel.
Deze look vind ik echt fucking meesterlijk Volgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien Geen zin in
pi_54659700
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Deze look vind ik echt fucking meesterlijk Volgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien Geen zin in
ik ook maar ik snap niet hoe je je haar er zo uit kan laten zien, wat voor middels en verzorging komt daar bij kijken.. altijd als mijn haar een beetje aan de lange kant wordt word het ontzettend droog en breekbaar ofzo..
pi_54659780
Het is natuurlijk wel een beetje a la Chris 'Zit m'n haar wel per ongeluk genoeg?' Zegers, maar vind het inderdaad wel een leuk kapsel.
Net naar de kapper geweest trouwens, model was er er weer helemaal uit
pi_54659862
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje a la Chris 'Zit m'n haar wel per ongeluk genoeg?' Zegers, maar vind het inderdaad wel een leuk kapsel.
Net naar de kapper geweest trouwens, model was er er weer helemaal uit
Koefnoen
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:22:50 #216
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_54665456
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat had ik eerst dus, totdat de ku kapper het veels te kor had genkipt

Is alweer 3-4 weken geleden. Nu weer 's een tijdje laten groeien denk ik zodat ik weer lekker veel keus heb

Als je het zo wil doen is trouwens een remix van föhn, out-of-bed-onzin en shaper je combi.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_54671111
Bah ik heb ook redelijjk lang kullen haar maarik wil het nog langer en dan vooral achter langer. Om de achterkant nu wat langer te laten lijken heb ik zegmaar de uiteindes van mijn 'mat' laten knippen (de linker en rechterkant zodat de mat iets meer in een punt loopt) Godver nu lijkt hij juist korter! Bah dat is weer 3 maanden wachten... Is het voor eindelijk net goed, moet ik het straks weer laten gaan knippen omdat ik in verhouding een langere achterkant wil en is het natuurlijk weer veel te kort!

Haar
pi_54726732

De befaamde "7,5cm-dus-ik-kan-helemaal-niks-met-mijn-haar" lengte bereikt. Naar de kapper gaan is erg aantrekkelijk op dit moment...Overigens ben ik afgelopen juli begonnen met 1cm. Ik vind het zelf al behoorlijk snel gaan

Had oorspronkelijk zoiets in gedachten. Maar ik twijfel nu of ik wel door ga zetten
pi_54726922
Jim!
Vind ik trouwens niet echt een mooi kapsel
pi_54727346
quote:

[ afbeelding ]

L.
Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.

En ik vind het erg lelijk, maar goed, dat is mijn mening.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54742456
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.

En ik vind het erg lelijk, maar goed, dat is mijn mening.
Daar zitten dus echt wel lagen in, anders valt t echt niet zo...
pi_54742503
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Sadar het volgende:
[ afbeelding ]

De befaamde "7,5cm-dus-ik-kan-helemaal-niks-met-mijn-haar" lengte bereikt. Naar de kapper gaan is erg aantrekkelijk op dit moment...Overigens ben ik afgelopen juli begonnen met 1cm. Ik vind het zelf al behoorlijk snel gaan

Had oorspronkelijk zoiets in gedachten. Maar ik twijfel nu of ik wel door ga zetten
[ afbeelding ]
Niet om vervelend te doen, maar dat gaat lastig worden met inhammen maar misschien geeft de foto een verkeerd beeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Samson op 20-11-2007 18:12:45 ]
pi_54743162
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien.
Ik wil een ongeveer kapsel zoals dat van Jort Kelder

Ik heb nu wat lange stekels, maar het valt nog niet echt naar beneden, of zo.
pi_54743192
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:24 schreef Malle_beer het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien.
Ik wil een ongeveer kapsel zoals dat van Jort Kelder
[ afbeelding ]
Ik heb nu wat lange stekels, maar het valt nog niet echt naar beneden, of zo.
Vent
Hoofd
Kapsel
pi_54744180
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Vent
Hoofd
Kapsel
Heel inhoudelijk. Klasse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties