Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb tegenwoordig een föhn![]()
Best handig, had ik eerder moeten doen. Pluist veel minder snel. Zelfs naardat ik in de regen heb gelopen ofzo.

Petjequote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Sport_Life het volgende:
Wat dragen jullie met sporten als het haar nat wordt om te voorkomen dat je niets ziet? (zweet of regen).
Best leukquote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben ook al een tijdje bezig..paar maandjes.
Mijn haar moet iets worden als dit:
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]
Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..
L.
Dat matje moet eraf, dat ziet er niet uit imo. Die lengte aan de zijkanten en voor is wel goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik van een kuif-kapsel af kom, dus ik nu in zo´n fase zit dat ik níks met mijn haar kan...[ afbeelding ]
Mijn haar komt nu tot half mijn oren aan de zijkant, en voren komt ´t op het begin van mijn neus (Tussen mijn ogen in als ik ´t naar beneden trek.) Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat het tot de gewenste lengte (foto) gegroeit is?..
L.
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, ziet er beetje slordig uit, bevalt me wel.
ik ook maar ik snap niet hoe je je haar er zo uit kan laten zien, wat voor middels en verzorging komt daar bij kijken.. altijd als mijn haar een beetje aan de lange kant wordt word het ontzettend droog en breekbaar ofzo..quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkVolgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien
Geen zin in
![]()
Koefnoenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje a la Chris 'Zit m'n haar wel per ongeluk genoeg?' Zegers, maar vind het inderdaad wel een leuk kapsel.
Net naar de kapper geweest trouwens, model was er er weer helemaal uit
Dat had ik eerst dus, totdat de ku kapper het veels te kor had genkiptquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Deze look vind ik echt fucking meesterlijkVolgens mij heb ik er de kop wel voor, alleen ik heb blond haar en ik zou het moeten laten groeien
Geen zin in
![]()
Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Lucky-Luc het volgende:
[ afbeelding ]
L.
Daar zitten dus echt wel lagen in, anders valt t echt niet zo...quote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Moet niet moeilijk zijn, toch? Dit is het simpelste kapsel dat er is: sluik, zonder lagen en over het oor.
En ik vind het erg lelijk, maar goed, dat is mijn mening.
Niet om vervelend te doen, maar dat gaat lastig worden met inhammenquote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Sadar het volgende:
[ afbeelding ]
De befaamde "7,5cm-dus-ik-kan-helemaal-niks-met-mijn-haar" lengte bereikt. Naar de kapper gaan is erg aantrekkelijk op dit moment...Overigens ben ik afgelopen juli begonnen met 1cm. Ik vind het zelf al behoorlijk snel gaan
Had oorspronkelijk zoiets in gedachten. Maar ik twijfel nu of ik wel door ga zetten![]()
[ afbeelding ]
Ventquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:24 schreef Malle_beer het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien.
Ik wil een ongeveer kapsel zoals dat van Jort Kelder
[ afbeelding ]
Ik heb nu wat lange stekels, maar het valt nog niet echt naar beneden, of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |